warme weer: tja, dat word denk ik buiten vertoeven op het roefdek met mn voeten in het zwembad. Misschien dat Daniël me af en toe ook nog komt "wassen" @vocht: begin er ook beetje last van te krijgen in mn voeten, dus van de week eerst maar eens verstelbare slippers gehaald. @DE DAG: ja schiet echt hard op nu he! Hier moet uk nog ff 4weken blijven zitten totdat we weer in NL zijn, maar dan mag het wel komen hoor! Ben best bang dat ik het nu eerst gewoon moet proberen, overtijd ga lopen en het alsnog een keizersnee gaat worden...(net als bij Daniël). Maar ik wil nu nog wel een groeiecho, als ze zeggen dat het 8ponder of meer is wil ik het echt niet gewoon proberen, heb er geen vertrouwen in dat het dan nu wel gaat passen! Al is mijn grootste nachtmerrie nog steeds dat ik bij vaginaal uitscheur of dat ze meoten knippen, dat lijkt me echt zo vreselijk he! @kamertje: zal zo ff foto maken van hoe het nu is en dan wil ik graag jullie mening en advies Hoewel kleuren neutraal zijn (bruin/wit) vind ik het toch meer op meisjeskamer gaan lijken...
Seks, ik wil wel maar het doet pijn jammer genoeg. Het is hier dus wat handwerk en meer niet Cindy, hoe oud is Thijmen? Ties heeft ook een loopfiets en hij is er verliefd op! Hij racet de hele dag door het huis tatuu roepend Het schiet idd op he, wij gaan zo uit van 40-41 weken, dat ik me gister pas realiseerde dat het over 3 weken al mag. Ik maak iig niet dezelfde fout als vrienden van ons, die gingen uit van 37-38 weken maar de meesten konen gewoon na de uitgerekende datum. Hun dochter kwam pas met 41+4 en dat vonden ze heel zwaar. Guppekop, scheuren of knippen lijkt me ook verschrikkelijk! Vorige keer kwam ik schadeloos uit de strijd, maar tis niet gezegd dat dat weer lukt....
vanaf de deur... (wiegbekleding zit nog niet goed maar de bak zit nog niet vast op onderstel + stang hemeltje moet nog rechtgebogen worden)(matras op het bed gaat weg daar, maar mn broer slaapt daar nu)
lastig om goeie foto's te maken op zo'n klein kamertje! Hebben jullie nog ideeën voor op de muren? vnl de lange witte muur. Gordijn wil ik donkerbruin denk ik. Boven op het gewone bed komen spullen te staan zoals wagenbak, maxicosi etc. Iemand idee hoe ik dat beetje leuk kan "verstoppen" zonder dat het kamertje nog kleiner gaat lijken? (Dus geen gordijn er voor)
zo en toen was het weer weekend, hier dan. vandaag hier ook het geboortebord gemaakt. morgen op verjaardag, heb de taart en cupcakes gemaakt. moet ook nog steeds een nieuwe buikfoto maken laatste was met 26 weken, zal dan ook denken aan het bord en ze dan plaatsen. het enigste wat nu nog moet gebeuren is ons naambord van de gevel en bij de schoenmaker ofzo alvast de naam erbij laten zetten, na 4 keer geslachtsbevestiging op de echo kan ik er nu toch van wel op aan. toch?? nog geen last van vocht hier, vandaag wel de steunkousen binnen voor de spataderen. Maar dat is dan ook het enigste klachtje/kwaaltje dat ik heb en is nog niet zo erg dat ik echt pijnlijke benen ervan heb. sex is hier ook niet veel meer, man is bang dat het kind het nu merk omdat het ingedaald ligt en voor mij voelt het ook niet echt prettig. maar hij heeft nog geen klagen hoor, denk ik tenminste
guppekop leuk kamertje, klein maar fijn. vind het niet meisjesachtig hoor misschien heb je het idee wegens het kant in het wiegje. hier is het wiegje ook bekleed met wit kant staat snoezig maar soms denk ik ook is het niet meisjesachtig. verder lastig wat je nog kan doen hier zijn ook alle muren wit en de meubels wilde nog kleur aanbrengen door stickers ofzo. maar ja nu had ik dingen in huis en doe ik het toch niet. vond het dan ook wel weer druk, ene muur staat de commode met een plank erboven, die staat natuurlijk al vol. en er onder hangt nog een spiegel. andere muur staat de kledingkast en het bedje, maar je daar hangt een klamboe boven dus boven het bedje nog iets van een schildering is geen optie. verder nog een wandlampje op een andere muur en achter is het 1 raampartij. heb nu op 1 muur een sticker met de naam maar verder toch niks meer gedaan. gewoon lekker neutraal gehouden. fijn weekend iedereen, hopen op redelijk weer hoeft niet gelijk 40 graden maar vandaag was het hier heerlijk gewoon met korte mouwen buiten kunnen vertoefen
Cindy, is een driewieler dan geen beter idee? Ties heeft zijn loopfiets nu een jaar masr hij wordt er echt te groot voor. Van zijn tweede verjaardag krijgt hij een driewieler. Ik bem kwaad op mijn werk, de laatste maan die ik heb gewerkt (mei) ben ik deels ziek geweest. Netjes al mijn gewerkte en ziekte uren ingevuld, samen een mooi aantal. Dus ik verwachtte een mooi bedrag. Heb ik verd*mme maar de helft gekregen! Waarschijnlijk verwachten ze dat uwv mijn ziekte uren uitbetaalt, masr dat moet helemaal niet. Gezeik ook! Kan ik er maandag weer achteraan. @nikske89, daar hebben we het verkoophoekje voor, waar ook je link naartoe gaat. Vind het niet netjes om hier in te breken voor zoiets.
@Marieke1983; Dit is een loopfiets speciaal vanaf de peuterleeftijd. Met deze loopfiets leren ze hun evenwicht goed te bewaren en kunnen ze sneller op een gewone fiets fietsen. Een driewieler heeft Thijmen al........... Hier vanavond helemaal niets gedaan. Alleen maar op de bank gehangen..... Maar goed, misschien dat ik morgen weer wat meer doe.... Slaap lekker iedereen voor straks...
hier een baggernacht gehad. Kramp in been en voet, veel plassen, pijn in bekken en steken/krampen downunder. Vanmiddag als daniel op bed ligt ook maar even plat.
pfff donderdagavond ruim 3uur in het ziekenhuis geweest verloskundige dacht aan een vergiftiging... ineens veel vocht en een beurs gvoel onder mijn rechter borst thv de lever,bloed getest, urine getest, ctg scan van de baby en mijn eigen bloeddruk gemeten... met baby alles prima alleen mijn bloeddruk toch veel te hoog... tja rustig aan doen en vrijdag half 5 weer op controle komen... Nou sommigen van jullie kennen me hoe kan ik nu rustig aan doen???? Dus gewoon gaan werken en rond 11uur zwart voor mijn ogen en weer snel met een collega die zo lief was om te rijden terug naar t ziekenhuis ipv vanavond... weer een ctg scan, baby schopt me helemaal beurs... maar alles okay, alleen mijn bloeddruk weer te hoog... tja nu maar besloten komende week, mijn laatste werkweek echt rustig aan te gaan doen, dus hooguit 2 uurtjes en dan naar huis. ik heb oa diplomering van mijn leerlingen dus wil er ook erg graag bij zijn... hele avond verder niks meer gedaan en lekker tv gekeken. de beurse plek is echt door het schoppen met mijn lever en bloed is alles in orde gelukkig... vocht is nu met gebruik van de hema gel (thnx voor de tip!!) ook iets weggetrokken dus nu vandaag maar weer met de beentjes omhoog (klinkt raar) op de bank... en even helemaal niks doen t weekend... hoe lang hou ik dat vol?? maar we weten waar we t voor doen he... T is hier trouwens enorm slecht weer... lullig voor al die mensen die nu op zomerwarmte hadden gheoopt hihihi, dames genoet van je dag!
Hier vanacht ook een baggernacht gehad om kwart voor 4 klaar wakker. Manlief moest er om 6 uur uit. Kreeg ik me toch kramp in me buik. Schrok wel ff dus ff naar wc gegaan volgens mij kwam het van me darmen. Later koude rillingen en ben ineens erg moe. Ben lekker weer in slaap gevallen en ben nu net wakker. Me buik voelt nog een beetje beurs. Lekker rustig aan doen vandaag zo ff naar de winkel paar boodschapjes halen want manlief wil morgen bbq-en.
@guppekop leuke foto's, wat een mooi, klassiek wiegje. En een uitdaging om die ruimte zo handig mogelijk in te delen! @rotnacht oei het lijkt wel te heersen als ik dat zo lees, hier ook een slechte nacht gehad, ook kramp in benen en pijntjes in buik en benen, blah, en váák plassen @Marieke wat irritant van je werk, bij mij loopt dat soms ook niet lekker met werk/UWV, mijn contract loopt binnenkort af en mn leidinggevende zei dat de verlofuitkering van het UWV gewoon door zou lopen maar nu stond er weer in een brief dat ik word afgemeld bij UWV..? dus kan er ook weer fijn achteraan, als het goed is moet ik gewoon die 16 weken verlof krijgen van ze.... @manonenmike doe het idd maar lekker rustig aan! toch een fijne dag allemaal
familiewieg van meer dan 100 jaar oud al weet ik niet hoe het er oorspronkelijk uitzag want er zitten nog gaatjes in dat je hem als hangwieg kan gebruiken en volgens mij is het ook nog schommelwieg geweest voordat mn opa en oma hem gebruikte. En inderdaad uitdaging om kamertje zo gunstig mogelijk in te delen. Ben allang blij dat er straks een ledikantje in past, anders hadden we nog meer moeten klussen
Hier vannacht ook erg slecht geslapen. Om 03.30uur sliep ik nog niet....... Verder nog steeds heel erg verkouden en die gore slijm daardoor, bleh!!! @Marieke1983; het is inderdaad zo'n houten loopfiets en ik vind ze ook wel erg gaaf! Nu hopen dat Thijmen het ook leuk vindt. Ik moet zeggen dat het weer echt smerig is hier, maar dat ik ook wel tegen de komende dagen tegenop zie... Het wordt echt veel te warm en ik zou niet weten wat te doen.... Vanmiddag een feestje. De dochter van vrienden van ons is geslaagd en geeft daarom een feestje. Thijmen heeft voor haar een mooie verftekening gemaakt, dus hij helemaal trots.... Fijne middag allemaal!!