Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    augmam, mooi kamertje en buikie!

2. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooi buikie hoor en leuk kamertje :)

manomieke doe je wel rustig aan en denk aan jezelf he.

Guppekop heel leuk jouw kamertje zo.

Hier vandaag toch nog ff wezen shoppen bij de lief winkel, heb me toch maar ingehouden. alleen een t-shirt, vestje, knuffel en mutsje, helemaal blij..

3. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    ManonenMike, je gemak houden nu he! Ik herken je wel hoor, moeilijk om rustig aan te doen, maar het MOET!

Hmmm, over het algemeen weinig zin in sex hier lees ik ;) Nou ja, komt straks ook weer wel he (hoop ik :D).

Guppekop, je zou (om je witte muur op te fleuren) inderdaad gebruik kunnen maken van muurstickers. Ikzelf heb een houten plaat in een andere kleur geschilderd en daar wat decoratie tegenaan gemaakt, en die plaat weer tegen de muur gemaakt. Net effe anders, maar ik ben er erg blij mee.

ZJ, leuke dingen hebben ze daar he! Ik wil ook nog kleding gaan shoppen, heb nog helemaal NIETS zelf gekocht (goed he :D). Dus dan mag nog wel he!

Augmam, mooie buik en schattig kamertje ja!

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @augmam: heel mooi buikje hoor! En schattig kamertje!

@kramp snachts: heb laatst gelezen dat t te maken kan hebben met dat het kindje extra kalk onttrekt uit je lichaam en dat het kan helpen om savonds nog een groot glas melk te drinken (of iets v zuivel). Heb er zelf nog geen last van gelukkig, wel een verkrampte buik smorgens, weet dan echt niet hoe ik moet liggen en uitrekken gaat ook niet echt hè, tenminste in elk geval niet liggend, voelt niet prettig...

@manonenmike: rustig aan doen hè, is belangrijk voor je kindje en voor jezelf....

@guppekop: mooi wiegje hoor, meisjesachtig is onzin, het kan echt ook goed voor n jongetje hoor... Geen idee hoe je die spullen een beetje kan wegwerken zonder dat t kleiner wordt... Misschien een smalle plank ervoor van iets van 20 cm max?

Vandaag naar de beekse bergen geweest, jeepsafari en daarna ook nog even lopend het park in gegaan, was leuk ondanks de miezerregen....

Mijn bad is vol, lekker met mn hubbie in bad liggen nu :)

5. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik krijg hier ook nog kleertjes, dus wil ook niet teveel kopen is jammer

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wow augmam, wat heb jij een mooie buik! Ik draag ook van voren maar niet zo mooi als jij!
    Leuk kamerje ook!

Ik heb ook niet veel kleertjes gekocht omdat ik het geslacht niet weet. Best lastig soms. Na de bevalling ga ik los, voor jongens is de nieuwe lief! Lijn heel leuk, voor meisjes ben ik weg van ducky beau:D

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Vraagje trouwens, ik ben 2 dagen voor Ties zijn verjaardag uitgerekend. ( we vieren het volgende week al, heeft hij toch nog zijn dag) de kans is dus vrij groot dat ik weer op 8-8 beval.
    Zelf vind ik dat wel een stunt, ze komen toch dicht bij elkaar dus wat maakt op dezelfde dag dan uit??
    Maar veel mensen vinden het zielig, al snap ik niet waarom. Wat vinden jullie?

8. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    hallo dames,

hier niet zo heel lekker, gister ochtend begon het dat ik me niet zo heel erg lekker voelde, gerommel in me buik af en toe harde buiken en de hele dag kon ik alleen maar liggen heel moe.
    weet niet wat t is kunnen dit voorweeen zijn? nu ben ik net wakker en heb ik er nog last van voornamelijk aan de bovenkant van me buik, ik maak me dan weer druk he , me dochter zei ook al mama ik heb ook buikpijn, dus mischien is het gewoon een buikgriepje ofzo, ik wacht het vandaag denk ik nog even af en anders ga ik toch maar even bellen.
    ik zal aankomende donderdag ook weer een buikfoto plaatsen, dan ben ik 32 weken.
    ik vind de tijd zo snel gaan.
    fijne dag vandaag allemaal , als t goed is krijgen we vandaag al lekker weer :)

9. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @augmam mooie foto's! kwam de baby nu bij jou op de kamer te slapen?

@luusje beterschap! hopelijk geen griep..

@Marieke zou wel toevallig zijn als de nieuwe beeb op dezelfde dag wordt geboren! maar is idd toch al dichtbij elkaar, en is ook wel heel bijzonder toch... daar komt iedereen wel overheen als dat zo zou zijn :)
    als mijn beeb te laat komt is er kans dat ie op mijn verjaardag komt, ben ook benieuwd of dat gaat gebeuren..

fijne zondag allemaal

10. bumpie

bumpie Niet meer actief

Ik had dat gister ook :( Ik was ook heeeel erg moe. Voel me nu wel weer iets beter. Ik hoop dat jij je ook snel beter voelt!

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Guppekop, mooie buik en kamertje!

Bumpie en Luusje, beterschap!

Zj, leuk hé al die lief! kleding! Hier ook nog een hoop Lief! geshopt pas.

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik vind het zelf niet leuk voor het kind,omdat het dan geen eigen verjaardag heeft en altijd moet delen, maar niet zielig.
    Het komt wanneer het wil komen.

Ik ben zelf van 23 augustus en 24 augustus uitgerekend, we zullen zien ;)

13. bumpie

bumpie Niet meer actief

Ik heb ook via marktplaats een lief! setje gekocht! Limegroen met lief! erop. Maar manlief zegt dat het echt voor een meisje is als er lief! op staat. Wat vinden jullie?

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nee helemaal niet!

Ik heb allerlei teksten erop staan.

En dus ook een groen rompertje met Lief.

15. bumpie

bumpie Niet meer actief

Vindt nu zo jammer dat ik niet weet wat het wordt. Zag op marktplaats zulke leuke setjes :D maar moet nog maar paar weekjes wachten. 1 setje heb ik alvast

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bumpie, spannend aan het worden voor jou! :D

Zag dat er nog steeds geen buddy's zijn?!

Wel handig als iemand bevalt en iemand anders dit kan melden op het forum :D.

17. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik ben buddy van luusje en luusje van mij:D

Deel Deze Pagina