Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik ben nog buddyloos, iemand?

2. Marieke1983

Morgen wordt het trouwens 31 graden!! OMG! Ties gaat naar de gastouder en ik ga naar het zwembad, enige manier om zo'n dag door te komen. Als ik geen bi had gehad had ik Ties mee genomen, maar nu gaat dat echt niet :( gelukkig zet de gastouder wel een badje op denk ik.

En dinsdag nog een echo! Leuk leuk!

Maienditje, was jij dat over de striae? Troost je, al snel nadat Ties werd geboren werd het onzichtbaar en pasnu wordt het lichtroze... Ik ga ook gewoon in bikini morgen :) straks is het snel minder zichtbaar.

3. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marieke zullen wij elkaars buddy´s zijn dan? Ik heb namelijk ook nog niemand ;)

Kraamfeest gaat bij ons waarschijnlijk in een zaaltje/cafe zijn. We hebben getwijfeld omdat we inderdaad wel persoonlijke aandacht voor iedereen willen. Daarom doen we het buiten de deur en laten we alles regelen, zodat we zelf alle tijd hebben voor iedereen. Daarbij komt dat mensen die dichtbij staan toch gewoon thuis komen en we met het kraamfeest mn de visite die je normaal gezien ook niet thuis ontvangt kunt opvangen :)

4. Marieke1983

Is goed, ik pb je mijn naam en nummer, als jij dat ook doet dan is het officieel ;)

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Buddy lijst:

Wie -----> Buddy

Luusje84 ----> Bumpie
    Bumpie ----> Luusje84
    Sammie88 ----> Kim1990
    Maienditje ----> Sammie88
    Marieke1983 ----> Tooske
    Tooske ----> Marieke1983

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Maienditje,

Pb je morgen even terug ;)

7. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    @Kraamfeest; Wij willen ook een kraamfeest houden, maar dan wel gewoon bij ons thuis en met een beetje geluk kan het in de tuin. We zetten dan een tent op en we versieren alles. Lekkere hapjes en drankjes voor het pakken en het feest duurt niet langer dan 3 á 4 uurtjes. Voor familie die dichtbij staat (opa's, oma's, ooms en tantes van de baby) komen toch wel gewoon, maar inderdaad ideaal voor mensen die je toch niet zo vaak ziet....

8. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    32 u per week werken & mama van mooie dochter zijn
    rotterdam
    meiden ik heb nog geen buddy :$:$

heb een heerlijk weekend gehad, mijn BABYSHOWER!!!:D:D:D
    Bekijk bijlage 162392
    me voorgnomen dus niks te doen dit weekend, nou was ook helemaal niet nodig gisteren vanaf 14 uur liep het ineens storm, allemaal lekkere hapjes en cadeautjes genoten!!!
    en werd tot slot opgeruimd afgewassen gestofzuigd en gedweild! super!!!

heerlijke taart!!! zie foto!!

9. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    rotterdam
    de cadeautjes

10. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    rotterdam
    en de bedankjes! erg leuk he! tja wij houden ons nog altijd stil....

11. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Helemaal niet zielig als je op de zelfde dag jarig bent!!!

Ik ben namelijk vandaag jarig samen met mijn tweelingzus en onze oudste zus is 2 dagen daarvoor jarig geweest, dus hebben het vandaag lekker met z'n 3en gevierd :)

Mijn zusje en ik bellen elkaar altijd om 0:00 uur op om elkaar te feliciteren en is super leuk, want je kunt het dus altijd met iemand delen :)

Aangezien mijn 2lingzusje ook zwanger is en op dit forum zit, is zij mijn buddy en zal zij de vorderingen plaatsen (naam; zeeuwsmeisje).

Mooie buik zag ik voorbij komen, inderdaad laag, maar dat is vast goed :) steekt er bij jou ook al een voet uit zo nu en dan?

Leuke taart zeg! (ziet er heerlijk uit)!

Morgen komt hier de kraamzorg langs en dinsdag hebben wij de groei echo! SPANNEND!!
    Morgen eerst lekker werken (vind ik helemaal niet erg met die hitte, zit lekker in de airco dan :)

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Suzanne, Gefeliciteerd! Ook met je tweelingzus! Nog wat leuks gedaan?!

13. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Manonenmike ik kan wel je buddy zijn zelf geef ik mijn vorderingen door aan sammie maar als je een pb bericht stuurt met je gegevens geef ik je ook mijn nummer en wat gegevens dan zet ik er steeds op hoever je bent als je tenminste niet vrij dicht opmij uitgerekend ben dat is misschien niet zo makkelijk.
    Leuk hoor een babyshower je bent goed verwend zo te zien.

Suzanne gefeliciteerd en ja tijdens de bewegingen van de kleine is aan de buitenkant goed te zien al is kleintje eigenwijs als papa of oma kijken blijft het stil.
    De bijnaam van jou zus is die zo omdat ze ook uit zeeland komt

14. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Dank je!
    We hebben hier lekker in de tuin gezeten en voor de kids van onze oudste zus had ik waterbalonnen gehaald zodat ze lekker wat te doen hadden, dus die hebben de hele dag in hun onderbroek met water lopen kliederen.... ouders en schoonouders waren uiteraard ook aanwezig + aanhang van de zussen :)

Ja hier nog zo'n eigenwijs.... als een ander kijkt, dan stopt ze met wiebelen :)

Mijn zusje woont inderdaad in zeeland :)

15. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Nou ik had nog geen buddy, maar kom even heel snel melden dat gisterenmiddag om 15.18 na 33 weken en 4 dagen onze zoon Jens geboren is. Hij weegt 2130 gram. Ligt in de couveuse en maakt het na omstandigheden goed.

Denk dat ik de 1e Augustus mama ben. Maar dan in juni ;)

En ik ben nu heel erg wakker. Maar kom morgen wel even wat meer melden als het lukt.

16. bumpie

bumpie Niet meer actief

Gefeliciteerd! Hopelijk mogen jij en je mannetje snel naar huis! Leuke naam zeg!! Nu lekker genieten!!!

17. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    rotterdam
    kirin van harte gefeliciteerd!! de eerste van ons forum!!!!
    geniet van alle mooie momenten die gaan komen... we horen/lezen alles wel! xx

18. Marieke1983

Kirin gefeliciteerd met je zoon Jens!

Wow de eerste augbaby is geboren..:$ weey niet of ik hier al aan toe ben..;)

Suzanne, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

Mij lijkt het ook niet zielig, en hoezo geen eigen dag wat iemand zei.. Krijgt Ties dit jaar toch ook en jij hebt er ook niets aan overgehouden :)

Manonenmike wat leuk die babyshower zeg! Heel lief en leuk gedaan! :)

Fijne dag allemaal!

19. bumpie

bumpie Niet meer actief

pff hier vanacht super slecht geslapen en vanaf half 6 klaar wakker :$ ben er maar gelijk met manlief uitgegaan om kwart over 6. en toen hij weg ging naar het werk heb ik maar ff snel een rondje door het huis gemaakt. En nu is het 8 uur heb alles af zo ff naar de supermarkt. en dan lekker rustig zitten. pfff wou dat het echt niet zo warm werd. Heb vanmiddag bij het kinderdagverblijf waar ik inval een soort feestje (hoe ik het ook moet noemen) om mijn verlof in te luiden. Heb er wel zin in. Maar niet met deze warmte. ;)

20. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Goedemorgen dames,

Ten eerste kirin gefeliciteerd weet even niet meer zo of je wist wat het werd.
    Hopelijk mogen je snel als gezin naar huis.

Hier al lekker warm de kids hou ik lekker buiten vandaag emmer water en ze zijn zoet.

Deel Deze Pagina