Hmm, is me eigenlijk nog niet opgevallen. Ik zal er eens op letten... Hij is nu trouwens weer lekker actief hoor! @Kirin; wat een verhaal zeg! Hopelijk mag de kleine man snel weer naar huis!!
@Marieke: ja wisten dat het een jongen zou zijn. @Bumpie: calendulan is homeopatisch. Dus dat mag gewoon. Tja ik ben nog nooit eerder bevallen. Maat vond het geen horror bevalling. Het ging zo snel allemaal. Ik heb een link naar een foto album. Facebook
Ik kan de foto's niet bekijken. Je bevalling klinkt echt hetzelfde als ik had. De vlos heeft toegezegd dat ze mijn vliezen nu heel laat pas breekt omdat het daarna echt te heftig was. ( maar wel in 1 uur5 cm erbij) Ik heb zo de laatste echo, ga er even vab genieten
bedankt Kirin voor het ervaringsverhaal, vind ik goed en interessant om te lezen! Klinkt inderdaad best wel goed, behalve natuurlijk dat het zo plotseling zover was, ik kan me voorstellen dat het even duurt om aan het idee te wennen!
Kirin fijn om te merken dat je eigenlijk alweer zo op de been bent, gezien je reacties. Laat je deze dagen lekker verwennen en geniet van jullie Jens. Kan jammergenoeg de foto ook niet zien. Bumpie gaat ie alweer wat beter?
nee me been doet best wel pijn. Net ff calendulan creme gehaald. Hopelijk haalt dat vandaag dat branderige gevoel weg. Iemand misschien nog een andere tip? Net ook nog ff antagel meegenomen bij de apotheek die rennies helpen toch niet goedgenoeg. Wil niet nog zo'n nacht hebben. Zul je zien is het vanacht natuurlijk slecht weer kan ik daar nie van slapen ik ga vanmiddag maar niet een uurtje naar bed. Hopelijk kan ik dan vanacht slapen. En hopelijk kan ik weer op me rechterzij liggen dat vind ik nu het fijnste liggen maar ja door die schaafwond wou dat vanacht niet:x:x @ kirin: Kan de foto's jammer genoeg ook niet zien. Ik zag ook nog een keer voorbij komen dat sommige de beebjes minder voelden?? Nou hier voel ik hem/haar erg goed. Alleen gisteravond na me val duurde het ff. Maar gelukkkig na een uurtje ukje weer gevoeld en nu laat hij/zij zich erg goed voelen hahaha. Hoef ik daar gelukkig niet aan te twijfelen? @ weer: het wordt nu wel erg benauwd buiten pffff. Iemand al slecht weer???
hmm doe maar goed rustig aan vandaag dan hoor en anders gewoon even langs bij de huisarts of zij iets voor jou kunnen betekenen. Met deze hitte en zwanger is dit toch niet echt fijn. Zag op buienradar dat het zuidwesten het nu al flink te verduren krijgt. Zit in het zuidoosten dus benauwd!
Ik ga ze even voor je kopiëren moment! Hmmm lukt niet.. maar zo wel volgens mij, een linkje naar het album van Jens: Facebook
Als het zo niet werkt. Weet ik het ff niet meer. Zit namelijk per telefoon dit te doen. En dat is lastig knippen en plakken.
kirin, kan de foto's nog niet zien @weer: hier heerlijk zonnig, vanmiddag weer zwembad. De regen word hier morgen pas verwacht
nou moet morgenvroeg toch een spuit voor tetanus assistent belde net en had overlegt met mijn huisarts. Ik krijg een combinatiespuit. volgens mij was het dtp. hij was niet op voorraad dus moet wachten tot morgen pff nu dat ook nog. Maar gelukkig beter een spuit dan die tetanusbacterie
@kirin super gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon jens!! mooie naam!!geniet van de buidel momenten!! En goed om te horen dat alles goed gaat
@Kirin gefeliciteerd met jullie zoon!! Jeetje zeg, dan ben je opeens moeder hoop dat de kleine snel mee naar huis mag en dat jullie er lekker van kunnen genieten! Ben even tijdje niet meer geweest maar het gaat zo snel met al die berichten! Druk aan het bijlezen nu... @hitte het is hier gelukkig aan het regenen (hoor je mij ook niet vaak zeggen!) dus wat minder benauwd dan vanochtend. Lekker alle ramen open gegooid! @kraamzorg zometeen een gesprek met de kraamzorg, ben benieuwd! Het kamertje is nog niet af maar ik hoop dat ze daar een beetje doorheen kijken een overvolle commode en hangwiegje (wat nog niet hangt) en maxicosi en bad en zo hebben we al wel, alleen nog een hangkast, gordijnen en box (van de week ophalen) en nog kleine dingen moeten we doen. Is bij jullie alles al helemaal klaar? @buikfoto zou ik nog plaatsen, hierbij buikfoto week 35: Bekijk bijlage 162764 Iedereen een hele fijne dag!!
@kirin mooie foto's!! @mamanini hier alles al klaar maar ook pas een week.. en maak je niet druk over de kraamzorg die bekijken de kamer toch niet stellen je alleen vragen... wat je wensen zijn wat je verwacht, als je schoonmaakspullen hebt enz @regen ik wou dat wij dat hadden, maar zo te zien word het hem niet :x
Kirin lukt helaas niet, wachten we gewoon nog even af. Niet te moeilijk gaan doen hoor. Mooi buikie Mamanini Bumpie liever het zekere voor het onzekere hoor, hopelijk kan je snel weer alles doen. Net moeten lachen, nooit gerealiseerd dat wanneer ik zit ik natuurlijk ook een toetertje heb. Maar ff een foto van gemaakt en was eigenlijk wel lichtelijk in schok haha. Bij deze snappen jullie wat ik bedoel:
@kirin: je moet een facebook account hebben om ze te kunnen zien, dus ik zal hier 2 foto's plakken van jouw prachtige ukkie! Die luier, wat cute, helemaal tot onder zijn okseltjes Hier is nr 1:
@Kirin; de foto's zijn prachtig! Geweldig om te zien. En ja, je moet een Facebook-account hebben om ze te zien.... Hier wel wat geregend, maar ik vond het wel meevallen. Af en toe wat gerommel, maar nu schijnt de zon alweer en ik zweet me kapot. Al een paar keer op de bank in slaap gevallen en er komt niks uit mijn handen.... Pfffff