hey, gaat iets beter gelukkig, Opeens wel erge vocht enkels. Gelukkig wel minder dan gister. Bij het geschaafde been is het meer vocht dan het andere been. zal wel van de wond komen. Gister de spuit gehad.Het been brand gelukkig ook niet meer zo. Maar pfff ben zo moe. Heb het idee dat ik 's nachts nie slaap. Ik kom slecht in slaap maar daarin tegen slaap ik nu wel 's ochtends tot half 10. Net nog even de laatste enveloppen geschreven. nu al weer 36 weken nog een een weekje en ik mag al thuis bevallen Vanochtend even de ondersteek en rugsteun opgehaald bij thuiszorg. Had vandaag de auto dus kon ik gelijk even halen dan heb ik het thuis. Alleen het bed moet ik nog ff 10 cm ophogen. Manlief kijkt ff voor een dikke klinker ofzo. het komt nu allemaal wel lekker dichtbij!
ja ja volgende week naar de vk en dan maar vragen of ze kan kijken of ik ontsluiting heb , ik blijf die steken houden, ik heb hun nog wel een x gebeld maar ze zeggen is echt bandenpijn, maar ik geloof het niet ik heb al 2 kinderen en ik voelde toen ik bij hun ontsluiting had , dus nu weer. ook wil ik vragen of ik nou nog wel een echo krijg ik hoor van verschillende mensen dat je met 36 weken een echo krijgt. dus ben benieuwd hoe is het verder met jullie allemaal?
dat is wel netjes ja, bijna 11u. @leeuwtje is goed hoor! Zal de mijne ook even doorgeven. Vervelend he, voorweeën @luusje: mooie buik! @hier: een megahormonendag. Dr is niks goed. Heb daniel ook afgesnauwd vanochtend en wim had kwartier nodig om hem weer rustig te krijgen dus hem net eerst maar even flink geknuffeld en nu ligt hij even lekker op bed.
@bumpie owww oke nou ik ga het maar eens vragen dan , want verlede x vroeg ik of ik nog een echo kreeg en toen zeiden ze nee, ben benieuwd wil me meissie wel weer even zien is alweer 12 weken geleden
ik vind het trouwens echt spannend nu hoor sommige hoeven nog maar 4 weekjes en ik vind de tijd al zo snel gaan...... ik hou t nu elke dag hier in de gaten @bumpie, zie ik het bij jou gewoon op msn dat ik het door kan geven of moeten we ook even telefoon nummers uitwisselen hahha xxx
hebben er trouwens meer mensen msn, vind het altijd wel leuk om dan ook te kletsen en ook hoe iedereen zich ontwikkeld na de bevalling de kids hebben dan toch allemaal dezelfde leeftijd xxxx
zullen we ook maar ff telefoonnummers uitwisselen?? is denk net zo makkelijk dan krijg je gewoon sms van me
@ Guppekop ik heb je pb gestuurd. Was ik het nog vergeten. En idd echt vervelend die voorweeen. zou de vk dan kijken vanavond als ik het vertel. ??? @ Luusje nee geen msn hier. Wel hyves. mooi buikje trouwens.
hyves heb ik ook. Dus als iemand mij toe wil voegen pb me dan ff dan zeg ik ff me naam. Zet dat liever hier niet op forum.
hebben jullie ook zo weinig eetlust? Ik begin vol goede moet te eten en na een paar happen zit ik vol. Dit heb ik al een week. Misschien toch de maag in de verdrukking nu. heb tot 35 weken enorm veel kunnen eten maar nu pff wat weinig. Eet over de hele dag maar kleine beetjes. Maar niets smaakt me
Ja bumpie dat heb ik ook! Gister overdag niet gegeten en dat voelde prima. Vandaag wel en ik was misselijk! Bah! Mijn sm was er vandaag en ik heb een babyswing mogen uitzoeken! Zo blij mee! Met Ties heb ik nachtenlang met die kinderwagen op en neer staan rollen zodat hij maar ging slapen, straks kan de baby gewoon in de swi g
Eetlust is volop aanwezig, gelukkig niet zo'n last van.. Wel van heeeel vaak naar de wc 's nachts.. minimaal 3x maarja dan kan ik alvast wennen aan mn toekomstige nachtritme haha.. @manonenmike ik ga de Poang halen bij IKEA, kost volgens mij 45 Euri en vriendin van me had m ook, vond m ideaal.. msn gebruik ik nooit meer, hyves heel af en toe.. En twitter veel Wel leuk om inderdaad nog contact te houden na onze bevallingen! Heb vandaag tas gescoord bij de Sasha, ben er zo blij mee! Vind de luiertassen allemaal niet echt leuk dus gebruik gewoon leuke schoudertas met een losse vulling van TASJEINTAS - Luiertas | TasjeinTas Erg handig! Tas Sascha: Bekijk bijlage 163309 Nog leuke plannen voor vanav? Lekker tv kijken en onderuitgezakt op het voedingskussen op bed hangen? Ik wel Hele fijne avond allemaal!
@mamanini mooie tas @eetlust die is er wel, maar in de foute dingen (zoetigheid met name), de gezonde(re) maaltijden wat minder, hmpf.. @luusje wat voor steken bedoel je precies, waarbij je denkt aan ontsluiting? ik heb sinds een paar dagen best wel steken 'daar beneden', voornamelijk als ik sta of loop, vroeg me af of dat evt indalen en/of ontsluiting kan zijn (maar denk het eerste, eerder)
Net terug van vk. Beeb nog niet ingedaald. Moest me wel laten controleren op blaasontsteking. Omdat ik dus die krampen heb. Ook als ik naar de wc moet het niet altijd heel veel is. Beeb was erg onrustig vandaag. En heb veel last van wat ik denk voorweeen gehad vandaag. Ben benieuwd. Maar ze zei dat nr 2 idd niet hoeft in te dalen. Hadden ze liever wel. Omdat je dan niet lang plat hoeft te liggen. Moet bu woensdag weer. Vanaf nu dus elke week. Was evengoed een teleurstelling effe. Jens ging ook daar verkondigen dat beeb op zijn verjaardag komt. Nou ben benieuwd. Dan moet ik nog 3 weken. Bloeddruk vond ik hoog vor mij. 130/70. Maar zij vond hem goed. Nou ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Nu relexen. nog 2 daagjes werken ....
direct jullie advies gevolgd en ikke vanavond met manlief naar de ikea de poang was in de aanbieding vanwege plundra maar ik kwam er zodner hulp niet uit omhoog... verder de jennylund bekeken die is toch wel erg gaaf... ale met al te veel twijfel dus slaap er nog even een nachtje of twee over hahaha!