zo weekend bijna ten einde. zj84 ten eerste van harte gefeliciteerd met je zoon, zo te lezen ga ik er vanuit dat jullie het goed maken. komt wel steeds dichterbij als ik lees dat er mensen die minder ver zwanger zijn al bevallen. ik wil best wachten tot 37 weken zodat ik thuis kan blijven maar dan zou ik het niet erg vinden hoor als het komt. alles is klaar en krijg nu beetje kwaaltje, einde van de dag is mijn lichaam op werk natuurlijk nog gewoon 40 uur per week en moet nog 3 weken. maar ja aan de andere kant sommige lopen al vanaf 3 maanden met bekkenklachten dus ja ik heb dan niks te klagen. dan de week ga ik ook een gipsbuik maken wilde ik met 36 weken doen, leuk aandenken en blijvend voor als je je buik straks mis. maar leeuwtje jou idee is wel super om hem te mozaieken en niet te schilderen, heeft iemand anders hem voor jou gemaakt want ben nu opzoek naar leuke tegeletjes. bij de bouwmarkten ben je verplicht een hele doos af te nemen want meestal mozaiek ik zo door gewoon wandtegels aan gort te slaan. en met ingipsen had jij een bh er onderaan want als ik zonder bh sta of lig ziet het er niet uit. Hoop dat alle andere meiden ook een fijn weekend hebben gehad, hier nog steeds mooi weer. gisteren voor mij gevoel 1 kamer boven grondig gepoetst en de zakelijke kinderkamer een muur geverfd, wilde vandaag een andere kamer doen maar merkte toch gisterenavond dat het teveel was geweest. ook uiteten nog geweest gisteren maar ik had het spaans benauwd en kleintje vond het veel te druk. nou verder vanaf hier geen bijzonderheden. oh ja sammie nu iedereen zo vroeg bevalt moet ik wel je nummer hebben mocht er wat opdoen en je wilt het voor mij op het forum plaatsen. maar zoals ik al zei he met die internet abbo heb je altijd internet
@ zj84 super gefeliciteerd met jullie zoontje! hoop dat jullie snel naar huis mogen! en hoop dat alles goed gaat met jullie!!
maienditje een klant van mij doet mozaieken. Ik had gekeken naar voorbeelden op mamamozaiek.nl en verteld wat ik mooi vond. gipspakket had ik ook daar besteld. Ik had geen bh aan. Maar ik ben normaal a80 b75. dus nu zijn ze erg groot voor mij haha. En wou ze natuurlijk erg graag laten vereeuwigen hihi. Ik heb nu c80 maar die begint eng te worden ga daar geen bh meer voor kopen. Dus ik weet niet wat jij voor maat hebt normaal. Maar ik pronk er nu mee. Wel een kliederboel hoor die gips en moet echt snel gebeuren. Zij had het ook pas 3 keer gedaan. En ik denk eerlijk gezegd niet dat je dat alleen kan. Mijn vriend heeft haar ook moeten helpen. Had mijn onderbroek wel aangehouden. Maar een oude en die heb ik daarna weggegooid. Moet je nog 3 weken werken. boh dat is nog lang meid denk je dat zo lang nog volhoud ? Ik ben blij dat ik gestopt ben nu. Heb jij die uitkering aangevraagd voor zelfstandigen ? Ik heb het wat te laat gedaan maar ben zowiezo verzekerd ervoor.
hoi leeuwtje, ik doe het van de week op een avond met mijn man en moeder. ik heb bhmaat e90 ben blij dat ze dan ook niet tijdens de zwangerschap gegroeid zijn. en kleine mag ze straks helemaal leeg drinken Gips is altijd snel hard ja, deed het vroeger ook veel met maskers met de kinderen. zal die site even bekijken van jou. ik heb ook de zez-uitkering aangevraagd direct toen ik 24 weken zwanger was en had ook snel bericht van hun. hij is ingegaan op 23 juni dus heb nu 1 uitkering gehad. jou beroep als kapster is misschien nog wel zwaarder omdat je echt verzekerd bent van hele dag staan. kijk 4 kids van 0 tot 4 vragen ook veel aandacht maar ik ga nu op een stoel toekijken en niet meer op de grond meespelen en we maken ook geen uitstapjes meer. van mijn uitkering heb ik een oud stagiaire zo 10 uur in dienst voor de topuurtjes. nou als mijn buik helemaal klaar is zal ik hem ook posten
Kort berichtje van een trotse mama. Timme doet het super goed, ik had uiteindelijk een turbo bevalling, niet geknipt/gescheurd niets kleine man is trouwens 49 cm groot. Laat snel meer weten en foto's
ZJ84 Super gefeliciteerd! Ben blij te horen dat de bevalling goed is gegaan en zo te horen klink je erg opgewekt! Goed gedaan hoor! Ben jaloers Mooie naam ook Timme! Hoop dat hij snel bij jou op de kamer mag Veel geluk!
Goeiemorgen.... Allereerst ZJ van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Goed om te horen dat alles prima gaat! Tjonge zo komt het wel erg dichtbij.. al 2 augustusmama's die al mama zijn... Af en toe word ik wel erg moe van die kleine frummel in mn buik. Maar hij/zij mag nog wel ff blijven zitten van mij.. in ieder geval nog 2 1/2 week. Als hij/zij dan komt vind ik het prima. Ik heb niet volledig bijgelezen. Zal zo ff teruglezen. Afgelopen week druk gehad met de dingen in huis. Kinderkamer is klaar Vluchttas staat klaar En nog wat andere dingen. Mn moeder heeft het meeste gedaan, maar goed heb toch een beetje kunnen helpen. Ben blij dat mn moeder er is, want je doet al zo snel te veel. En dan merk ik toch dat Nicole wel heel veel energie van me vergt nu. De pijn in mn rug en mn heupen zijn wel een stuk minder. Tja hulp in huis scheelt wel erg veel!!!! Ik hoop dat het verder met iedereen prima gaat. De laatste loodjes komen steeds dichterbij!!!!
hoi hoi, Hier weer een bagger nacht gehad :x:x:x niet kunnen slapen van de zuurbranden. en erge last van me enkel. Vanmiddag ff mee naar de huisarts. Hopelijk valt het mee. pff ben opeens weer misselijk. Nog paar daagjes dan mag ik al thuis bevallen Nou beeb mag van mij komen hoor!
@ Bumpie jij ook misselijk. Ik word er s'nachts soms wakker van. Vond het zo raar. Ook s'morgens weer zo'n gevoel dat ik moet spugen. Nog niet gedaan gelukkig maar erg vervelend. Misschien liggen de beebs nu anders te trappen ????
Hoi bumpie. Hoop dat je snel beter slaapt anders ben he uitgeput voordat het echte werk moet beginnen. En delfina ik roep ook we zijn er klaat voor en wil er wel van af zijn ben over 1,5 week 37 weken dus laat het dan maar komen maat helaas werkt het zo niet. We zullen wel zien maar merk nu dat ik overdag last krijg van de buik zit niet meer lekker rugpijn en mijn linkerheup. Kan me niet meer fatsoenlijk aankleden. Gelukkig slaap ik daarin tegen nog heel de nacht goed door. Nu nog 3 weken werken, echt aftellen nu
@zj: gefeliciteerd met Timme! @sjorsjette gefeliciterd met je zwangerschap! @leeuwtje, gaaf zeg joh, die buik zo! @misselijk: hier niet gelukkig! @hier: vanaf gisteraaf al telkens vervelende krampen in mn buik. Het word niet erger en ook geen regelmaat dus hoop dat het snel over is. Vannacht wel goed geslapen. Nu ook best veel last van mn bekken, vooral rond schaambotje Nog paar uurtjes varen dan zijn we in Regensburg, daar moeten we lossen. Vandaag denk toch maar eens nakijken wat er geregelt moet worden als ukkepuk eerder komt en dus een duitsertje word!
goedemorgen! idd bijna 37 weken Bumpie! verloskundigen zien wel graag dat de baby langer blijft zitten dan 37 weken vaak is het echt nog te vroeg dan. (ivm voeden e.d.) maar het is toch een magische grens! ik heb eigenlijk geen haast.. ben wel heel nieuwsgierig maar het is ook voorlopig de laatste keer en ik wil nog heel bewust genieten van mijn zwangerschap. ook al heb ik zware bi en kan ik nauwelijks nog lopen (laat staan slapen, dat heb ik een tijd terug al opgegeven) vind ik het toch heel bijzonder allemaal. dus ik ga voor 40-41 weken, eerder hoeft niet guppekop vervelend die krampen!! had je ook harde buiken erbij? ik heb zelf een tijd last gehad van krampen waar ik snachts echt wakker van werd en niet weg kon puffen, kwamen ook elke 5 minuten. ik wist dat het geen weeen waren, het bleken mijn darmen te zijn. wist niet dat dat zo nasty kon zijn!
niet elke keer. Ze zijn ook nog wel goed te verdragen en verwacht niet dat dit het echte werk is, maar krijg er toch de zenuwen van dat we nog in duitsland zitten...
@ZJ: proficiat met de geboorte van Timme!! En een mooie naam zeg! Geniet er lekker van! Ik ga toch vandaag maar de zkh tas klaarzetten hoor, ook op een ander forum al iemand bevallen en ik las laatst ergens alle redenen voor vroeggeboorte en daar stond ivf ook bij, dat wist ik niet.. en aangezien wij met ivf zwanger zijn geworden toch maar zorgen dat we voorbereid zijn (gisteren pas een maxicosi gekocht haha). ZJ, was jij ook met ivf zwanger gezien jouw onderschrift? @delfina: herkenbaar, dat je er soms moe van wordt. De druk die onze uk af en toe met de billetjes uitoefent, my god, dat doet gewoon zeer! Maar ik hoop hier ook nog wel minimaal tot 37 weken te 'moeten' wachten.... enne, kamertje klaar = foto's spammen he? Dus kom maar op! @bumpie: het houdt maar niet op bij jou he? Kan je je huisarts niet om een ander middeltje vragen tegen de zuurbranden? Misschien dat iets anders wel helpt? en schiet inderdaad al aardig op bij jou ja! Ben je eigenlijk een juli mama dus? @gup: wat vervelend, die krampen, hoop dat je gauw opknapt! @hier: oh wat is het toch heerlijk om verlof te hebben, ik wil zo veel doen op 1 dag maar ik heb natuurlijk zat tijd. je zal zien dat het bij mij gewoon lekker doorloopt tot 42 weken.. dan heb ik 8 weken om te genieten, heeeeeeeeeeerlijk!!
gefeliciteerd met de geboorte van Timme! Hele leuke naam, en volgens mij best een mooi gewicht/lengte voor de termijn, wat fijn dat hij het zo goed doet! @vroege geboortes dat zet je inderdaad aan het denken he op mijn zwangerschapscursus ook 2 stellen al bevallen, met 36 en 31 weken (dat laatste natuurlijk wel erg vroeg).. dan komt het wel heel dichtbij! We zijn er materieel gezien nu wel vast helemaal klaar voor..
ja moet vanmiddag toch naar huisarts voor me enkel. dus ga even vragen of ze niet iets anders kan voorschrijven voor zuurbranden. pfff heb echt geen slokdarm meer over. Laatste paar dagen ook overdag erg veel last gehad. Gaat nu wel iets beter vanmorgen. Maar door het niet slapen ben ik zo uitgeput. Hopelijk wordt het beter anders moet ik nog echt niet aan de bevalling denken. Ja ben eigenlijk juli mama. Maar gezien mijn cyclus dacht ik eerst op 8 augustus uit te komen. Maar met de echo was ik 10 dagen langer zwanger.
Ik heb woensdag laatste cursus gym ben benieuwd of er al bevallen zijn niks gehoord maar eerste was 19 juli. Wat doen jullie met kaartje sturen die vrouw zij dat het leuk qas om van elkaar te weten hoe en wat dus ik heb iedereen geschreven nu maar ben de erste dus kan even afwachten. Maar heb wel zoiets iedereen wel of niemand anders staat het ook raar.