jee meiden ik kan het haast niet bijhouden na 1 dagje! hahaha je merkt dat het verlof is ingegaan he iedereen kletst lekker mee! lakentjes zijn gekocht en gewassen en nu ??? aaaagh ik heb zelfs via mp een leuke wieg aangeschaft voor een leuk prijsje... zooo schattig!! foto volgt.. na de geboorte ivm de kleur hihihihi ik kan nu echt ff niks meer bedenken mbt aanschaf haha zou de koopdrang nu minder worden... hahha
Grote beeb met 28 weken was dus te zien dat kleine in de groeicurve op de bovenlijn zat dit gingen ze in de gaten houden want kon ook een groeispurt gehad hebben en straks stagneren. Doe nog steeds om de 4 weken een dagcurve voor de suiker en die is altijd keurig laag. Nu dus om de 2 weken echo gehad en steeds was het kind mooi in lijn verder gegroeid dus ja dan maken hun een berekening hoe het dan bij 40 weken is. Maar opzich woog het met 35 weken 2800 gram dus dat is niet heel veel zwaarder als gemiddeld. Maar maatje 44 ruil ik in voor 62
Hier ook geen maatje 44 hoor! Het merendeel is 56 en een paar kleine dingetjes 50. Bij Thijmen zat ik namelijk ook al heel snel op 56 en als dat nog te groot is.... ach, maakt niet uit. Een mouwtje omslaan vindt ik geen probleem.
hoi hoi Hier weer een goede nacht gehad Heerlijk ben nu 's morgens uitgerust. Kon eerst wel tot 10 uur in me bedje liggen. Nu is het 6 uur en ben ik klaar wakker Hier toch wat menstruatie gevoel. Hopelijk een goed voorteken. Heb wel erg nesteldrang en alles moet schoon en de boodschappen moeten op voorraad Vandaag maar ff het huis goed schoonmaken. Vanavond de bedverhogers onder het bed. En dan mag ukje wel komen
hier nog niet echt nesteldrang tenminste was altijd netjes. baal er soms wel van dat ik zie dat het vies is wil echt nog veel schoonmaken maar doe nu ieder weekend 1 kamer, was vorige week na zaterdag poetsen helemaal op lichamelijk. dacht doe ik zondag wat anders maar zat er dus niet in. hoop het allemaal schoon te hebben voordat de bevalling begint
morgen! hier een heerlijke nacht gehad! en met niet teveel pijn uit bed gekomen, dus top! Straks weer een lading babydingen in het wasmachien. Maatje 44: die koop ik helemaal niet, maatje 50 wil ik 2/3pakjes van hebben voor het geval dat dat past, maar daniel zat na een week al in 56 dus wil niet teveel klein kopen. Ik kan alleen weinig leuke neutrale dingen vinden nesteldrang: geen last van, wil alleen de babykamer klaar hebben maar daar word aan gewerkt nu
@augmam: maatje 44 is alleen als die kleine inderdaad 4 weken te vroeg komt, en dan nog is het soms al te klein hoor... ik neem 50 en 56 mee. Pyama 1 stuks is te weinig, begreep dat je 1e in elk geval onder het bloed enzo komt tijdens de bevalling (wel logisch op zich haha) en dus minimaal 1 frisse. En als jij minimaal 2 dagen moet blijven zou ik eerder aan 3 of 4 denken? Ben gisteren naar voorlichting over bv geweest, erg interessant! Over speentje werd gezegd dat de eerste 6 weken beter is om uberhaupt geen te gebruiken, omdat het veel energie kost voor de kleine en hij dan minder goed kan drinken. Maar dat geldt voor bv, weet niet of dat voor fv ook is... @maienditje: fijn dat uk nu op normaal gewicht lijkt te blijven, hoop voor je dat dat zo blijft Denk zelf ook weleens als ik naar mijn buik kijk dat ik een groot kindje ga krijgen maar wij zijn allebei normaal van postuur, echt niet groot dus hoop dat dat meevalt... @bumpie: fijn dat je nu beter kan slapen. Lang slapen zit er hier ook niet in hoor, 7 uur sta ik fris en fruitig naast mijn bedje, ligt ook gewoon niet lekker meer.. @krampen: ik heb echt iedere ochtend een soort krampen die lijken op darmkrampen (zijn het misschien ook hoor) maar wel gek, echt elke dag smorgens het half uurtje voor ik op sta. Iemand daar ook last van? Vind het maar vreemd... @nu: ga op kraamvisite bij een ukkie van 6 weken, zin in!!!
lag ik gisteravond op bed zie ik onder mijn navel wat beweging komt er ineens een vuist omhoog ik dacht ff wow bizar! dit was heel duidelijk te zien..... tot 8 uur geslapen en maar 2 keer wakker om te¨plassen... wel met erg dikke handen wakker geworden terwijl het niet warm is hier... zelfs aan t regenen-.. vanavond partner les bij de gym hahaha ben benieuwd.... zijn er nog meiden die hyves hebben en het leuk vinden om me toe te voegen... ik ben een actieve pet party speler hahha dus zou het leuk vinden!!
@manonenmike wat grappig dat je het vuistje zo duidelijk kon zien! ik voel soms wel duidelijk de voetjes maar het is niet zo goed zichtbaar van buiten.. maakt het nog wat 'echter' @maatje 44 is toch alleen voor prematuur? ik heb 2 pakjes in 50 en vraag me daarvan al af of de beeb er wel in gaat passen, al zouden we een kleintje krijgen (heb 50 én 56 ingepakt voor het zh) @speentje heb ook begrepen dat dit de eerste weken niet goed is, geloof ook voor de zuigreflex als je bv wilt geven..? had er wel enthousiast al 1 gekocht maar ik vraag wel ff aan de kraamzorg wat handig is tegen die tijd @augmam mooie, flinke buik! @078mama welcome back fijn dat je je nu zoveel beter voelt dan bij de eerste zwangerschap.. en een flinke beeb dus, wow! lijkt me wel maf dat je gewoon al weet wanneer de baby komt, ivm de geplande keizersnee
Josjo Dank je!! Hierbij een buik foto Ik krijg over 2 weken nog een laatste echo, ivm groei en ligging. Schijnt standaart te zijn bij ons. De kilo's, tja tot nu toe 10 kg aangekomen.. best netjes vind ik zelf.. terwijl ik niet echt op let. Verder ben ik net mer verlof. Druk aan het wassen, strijken en opruimen. Ik heb echt de kriebels dat ik t allemaal niet op tijd af krijg, echt onzin want we hebben alles al in huis.. haha. Vanavond voor het eerst naar de zwangerschapsyoga MET partner.. haha ik ben zoo benieuwd wat hij ervan vind.. Augmam Mooie buik!! Ik zou ook voor 50/56 gaan. Je kan alrijd iets omslaan, beter dan te klein.
@ asun: mooi buikje hoor Ik zal vanavond ook ff buikfoto maken. Mijn zit opeens heeel erg laag. pff nog steeds met vlagen krampen onder in mijn buik. Zit nog geen regelmaat in. Ik denk voorweeen. net ff huis schoongemaakt. Nu helemaal kapot dus vanmiddag lekker niets doen. Beetje landleven spelen
Wat gaat het hier snel, kan het niet bijhouden hoor Pakjes Timme draagt nu 50, maar dat is net een jurk hihi, veel te groot. Tereijl hij voor zijn termijn niet heel klein is en broekjes ach hij is een skater nu Meiden probeer echt nog even te genieten van je buik voordat je het weet is ie weg!
het regent lekker hier!! hahaha!! ben zoo blij met deze ´zomer´ tot heden hihihihi.... net mijn bestelling van lief binnengekregen, erg leuke spullen wehkamp verwacht ik ook nog met een pakje en dan is de dag weer om hihihi x
Kom ik in het ziekenhuis voor de controle, ben ik een uur te vroeg. Kan ik dus lekker lang wachten en dan loopt ze dus ook nog eens een uur uit!!!! Ik hoop dat ik wel tussendoor mag .
@Cindy oh ohh heel handig lang leve internet op je telefoon..? hopelijk mag je idd tussendoor! @Asun mooie buikfoto! die tuniek heb ik ook
Hier weer een foto morgen alweer 33 weken en morgen naar de vk ben benieuwd, hoorde dat er dan een liggingsecho afspraak wordt gemaakt ben zo benieuwd om me meissie weer te zien Bekijk bijlage 164932
Mooie buikfoto´s komen er voorbij! zal er zelf ook weer 1 plaatsen. Nadat ons kleintje zich zondag heel erg rustig hield en we naar het zh moesten voor een CTG is hij de laatste dagen weer lekker actief. Voel de hele dag door flinke karatetrappen! Eigenlijk zou ik nu weer een uurtje naar bed moeten. Voel me alweer helemaal moe en slap worden, maar ik wil eigenlijk ook nog boodschappen doen en de woonkamer soppne, stofzuigen en dweilen... Denk dat ik maar ff een half uurtje naar bed ga en dán de woonkamer ga doen.
@asun: mooie buik! en die tuniek heb ik gister nog gekocht @cindy, balen zeg! @luusje en judith ook mooie buiken! @ik ga even online shoppen! heb last van harde buiken, beetje te fanatiek geweest vanochtend denk