Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    mooie foto's weer hoor
    op t moment heeft de kleine de hik hahaha wat een raar gevoel is dat zeg......
    ik schrijf morgen weer even wat als ik bij de vk ben geweest
    fijne avond...
    ben benieuwd wie er de volgende is die gaat bevallen :)

2. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Alles was goed bij de gynaecoloog. Bloeddruk was lekker laag 110/55 en de kleine uk deed het ook goed.
    Ik word, als het goed is, met 38 weken ingeleid!! Voor mij dus nu ook nog maar 3,5week!!! Spannend!!!!!

3. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ cindy: Spannend!! Nu kun je gaan aftellen :D

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @luusje: ik las jouw berichtje dat jouw uk de hik heeft en prompt begint die van mij ook! Haha grappig!

@asun, bumpie en luusje: mooie buiken weer!! Idd mooi ingedaald bumpie! Ben benieuwd wanneer dat bij mij gebeurt, ik heb sowieso een erg hoge bm, begint hoog en loopt tot borsten maar de bm zakt natuurlijk niet dus hoe dat dan zit?? We zullen zien....

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Cindy, dan zat je er dus ongeveer gelijk met mij!! Waar had ik je aan kunnen herkennen? Ben je blij met een inleiding bij 38 weken?

6. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht

Hey 078mama, ik had een witte broek aan met een felgekleurd shirt. Ik was ongeveer om 14.15uur klaar bij dr. Rombout. :D
    En ja, ik ben blij met een inleiding bij 38 weken! Ik heb er geeneens zelf om gevraagd, maar ik heb gewoon eerlijk gezegd dat ik er een beetje doorheen zat. Ik ben natuurlijk al vanaf week 6 ziek, kan niets in het huis doen, ik kan niet voor mijn zoontje zorgen... Het breekt me gewoon een beetje op. Toen kwam ze zelf met het voorstel.
    Ze gaan nu met 37 weken een inwendig onderzoek doen om te kijken of mijn baarmoedermond al rijp is en dan met 38 weken wordt ik dan ingeleid.....

7. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    Zo tjongejonge wat is hier weer gezellig gekletst. Heb veel meegelezen. Sorry als ik niet overal op reageer maar alles onthouden valt niet mee.

@ klachten: Tja steken onderin, zuurbrand.. tja en die krampen zijn hier af en toe ook aanwezig. Verder gaat het wel aardig moet ik zeggen.

@ asun.. Welkom, gezellig dat je mee komt kletsen

@078mama.. welkom terug :D Gezellig

@ maatjes kleren.. Ik heb wat pakjes in maatje 50/56.. Kleiner ga ik ook echt niet halen...

@gewicht.. Ik ben nog maar bijna 7 kilo aangekomen. Valt mee dus...

Ik zag hele mooie buikfoto's voorbij komen. En een mooie foto van het aanzoek.. Zal ook ff een buikfoto bijvoegen vandaag.

Morgen moet ik weer naar de vk. Ben benieuwd. Voor mijn gevoel ligt de kleine uk al lekker ingedaald.. bovendien is mn buik ook al gezegd. Eens zien of dat klopt!

Buikfoto 34 weken en 6 dagen:

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Cindy, heb je toevallig donker blond haar met krullen? Ik denk dat we elkaar anders net zijn misgelopen. Ik was er rond 5 voor half 3 denk ik.

Delfina, wat een nette buik! Helemaal voor een tweede.

9. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een geweldig mooie buikfoto's weer zeg! Ik ga ook snel weer spammen, moet nog even fototoestel naar huis halen ;)

Mijn moeder heeft ook een wiegje voor ons geregeld echt onwijs mooi! Van mijn tante, heel oude, van ijzer en helemaal opnieuw bekleed. Zal ik ook wel effe foto van maken.

Ik heb ook ontzettende drang om maar alles af te hebben, echt irritant zeg! Wil wel 20 dingen doen op een dag, terwijl dat natuurlijk veel te veel is....

Vandaag bij de vlos alles weer goed, uk wordt met 40 weken rond 6,5 tot 7 pond geschat dus dat is netjes. En is al gedeeltelijk ingedaald, maar ligt nog niet vast in mijn bekken.

Morgen groei- en liggingsecho, kijk er echt naar uit om onze uk weer eens te zien na 15 weken! En ben ook zo benieuwd hoe uk eruit zal zien....

Jeej Cindy das echt nog kort! Spanneeeeeeeend!!!!

10. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Ik was om 14.15uur al uit het ziekenhuis, dus ik denk dat we elkaar zijn misgelopen... ;)

11. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    financieel administratief medewerkster
    Utrecht
    Kom net mee kletsen en heb nog weinig van me laten horen.....sorry daarvoor;)

Ben de afgelopen dagen laat uit bed gekomen en weinig gedaan, behalve dan met mijn dochtertje bezig zijn en de boodschappen.....merk wel dat ik nu ik meer rust neem mijn bekkenklachten wat minder worden, maar nog niet genoeg.

Heb gisteren mijn eerste afspraak bij de gyn gehad, en die is goed gegaan. Ons meisje ligt goed alleen nog niet ingedaald, maar dat lag de eerste ook niet. Verder ben ik meer gerust gesteld over een vaginale bevalling na mijn eerdere keizersnede. Er wordt nu sneller over gegaan tot een keizersnede als het allemaal niet snel genoeg vordert.....we zullen het verder moeten afwachten.

Zal even een buikfoto plaatsen is misschien wel leuk he;)....zal man lief even vragen of hij een foto kan maken...

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Hebben jullie trouwens ook weleens zo'n druk naar onderen? Of een trekkend gevoel in je liezen? Ik heb af en toe echt het gevoel dat hij eruit kan piepen...

13. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    Heel herkenbaar.. Ik heb soms het gevoel zelfs alsof ik een keiharde trap in mn lies krijg.. Heel vaag.. Oh en die druk.. zo irritant.. maar hij/zij valt er niet zomaar uit hoor zei mijn vk toen ik haar hier laatst naar vroeg ;) Dus het zal er bij horen

14. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    financieel administratief medewerkster
    Utrecht
    Nou heb dit gevoel erg regelmatig, denk dan echt zo van ga eens ff lekker omhoog ofzo...

Dus heel herkenbaar ;)

15. 078mama

078mama Niet meer actief

Gelukkig ben ik dus niet de enige! Ik heb echt elke avond het gevoel dat hij ieder moment kan komen. Alsof hij spanstrak in mijn buik ligt. En als ik dan opsta lijkt het helemaal alsof er 25 kilo naar beneden zakt... Zoooo irritant! Ik vind het nog echt te vroeg voor een bevalling!

16. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Bij vk geweest alles goed. Beeb nog steeds niet ingedaald. Of ja lag al laag maar nog niet in bekken. Morgen echo weer benieuwd naar ons meisje. Kijken wat ze zeggen over gewicht.

Mijn ouders zijn vandaag terug gekomen uit Amerika. Gelukkig. Na 3,5 week benik blij dat ze thuis zijn. Nu mag beeb komen haha.

@ Bumpie joh die zit echt al laag ja !

Mooie buikjes zie ik voorbij komen. Ik heb gisteren een foto gemaakt maar moet nog plaatsen.
    Doe ik morgen wel Nu geen zin meer in. Heb mijn middagslaapje gemist.

Had vanmorgen ook nog 3 jarige gesprek op de psz voor Jens alles goed. En Hij werd precies beschreven . Eigenwijs maar heel lief voor anderen. haha.
    Gek dat je toch veel aan je kind kan zien van jezelf. hihi hij liep met alles voor, behalve luisteren , maar ook dat ging steeds beter. Nou we hebben nog een jaartje voor hij echt moet leren toch ?
    Vanmiddag nog naar de speeltuin geweest.
    Wie heeft dat nog meer dat je nu nog echt even wil genieten van je 1ste of 2de of 3de alleen ?
    Omdat ik toch veel werk heb ik nu het idee dat ik dat nog effe moet inhalen. Lukt natuurlijk niet maar goed hij vind het gezellig.

Nou welterusten , ga lekker pitten hoop ik. vannacht lang wakker geweest.

17. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Oh ja vergeten oeps . 078mama welkom terug fijn dat alles goed verloopt!
    En nieuwelingen ook welkom hier.

Zwaai zwaai !

18. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hubbie had fototoestel toch al mee naar huis genomen en in de vluchttas klaargelegd :D Wat een schat!

buik 35 w 3 d

19. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nog maar eentje....

20. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan t niet laten, toch alvast maar kamertje showen ;) Fotolijst boven badje moet nog opgehangen worden aan die muur en daar komt ook nog de naam onder tegen de muur (bekleed met een tafelkleed motief).

Deel Deze Pagina