Wat een leuke kamertjes zag ik voorbij komen. Hier net bloedgeprikt voor suiker Als het goed is is het vanmiddag of morgenvroeg binnen. Hopelijk is het goed Nou 37 weken Laat beeb maar komen. Gisteravond bed op klossen gezet. En nog even bij ikea een commode voor in de badkamer gehaald. Ik ga vandaag niet zoveel doen. even de commode inelkaar zetten. Vanavond ff boodschapjes halen. Iedereen fijne dag!
Aargh! Ik had een heel antwoord getypt en opeens is het weg??! Ik doe vanmidag nog een poging, heb ff geen zin het hele verhaal nog eens te doen
Dat is zwaar irritant he Marieke, heb ik ook met enige regelmaat Nou, we zien je verhaal wel weer verschijnen hoor Bumpie, hopelijk is je suiker goed! Jeej, 37 weken alweer, ja jullie kleintje mag echt komen nu he. Ons bed moet ook nog op klossen, zal wel een heel gesjouw worden (mannenwerk dus ). Luusje, succes bij de vlos vanmiddag. Manonenmike, wat heb jij een zwaar leven zeg, heb echt medelijden met je Ik ga nu naar Leenbakker, Xenos en Praxis nog wat ditjes en datjes halen, ook voor de zaak. Dan nog even werken en dan echo. Gisteravond belde ze nog om half 11 of de tijd verzet kon worden. Echoscopiste moest met kind naar ziekenhuis, hoop niet dat t iets ernstigs is.... Dus nu is het 16.15 uur. Vanavond ook nog naar een verjaardag. Dus morgen ga ik maar half dagje werken en verder effe helemaal niks!
@078mama: ja dat gevoel ken ik ja of het er zo uit komt vallen! Vind het vreselijk! @mooie foto's van iedereen! en tooske wat een gave wieg!
@mooie kamertjes!! Leuke lamp hoor, best creabea toch? En dat hartje aan de deur, ik zoek nog zoiets, waar heb je die vandaan? En die gordijntjes van het andere kamertje, heel cute! ook mooi dat t raam helemaal tot de vloer loopt trouwens! Zag trouwens een commode die net zo breed (of moet ik zeggen smal) is als de onze en ik vraag me nu wel af of ik daar mee uitde voeten kan.. waar zet je bijvoorbeeld de billendoekjes neer? en de sudocreme of weet ik veel wat we nodig gaan hebben? Luiers kunnen nog wel in de bovenste la, maar met het aankleedkussen is er dus maar weinig ruimte over, ik denk 20 cm ofzo? @maienditje: mooie buik hoor! Kamertje kende ik idd al, jij hebt echt veel meer spulletjes dan ik...! Maar ja, wij weten ook niet wat t wordt, dat scheelt ook wel weer.. @marlijn: geen ervaring mee, maar je kan bij klachten ook beter de ha bellen denk ik? of de vk? En buikklachten kunnen er ook los van staan he? Hier ook al veel krampjes en steekjes enzo, hoort er ook n beetje bij... @buikklachten, daarover gesproken; hebben jullie ook dat je ineens zo veel naar de wc kan? Vroeger ging ik niet eens elke dag, maar nu is het tussen de 2 en 5 (!) keer per dag??? al sinds zondag of maandag, weet t niet zeker. Hoop niet dat mijn lichaam zich al aan t voorbereiden en leegmaken is want het is echt nog te vroeg hoor. Zou dat echt niet willen dat uk nu al komt.....
Hierbij mijn buikfoto's..... Bekijk bijlage 165224 Bekijk bijlage 165225 Bekijk bijlage 165226 Bekijk bijlage 165228 Zal zo de kamer erop zetten....
Nou ik ben net terug van de vk. Morgen een liggingsecho. Ze had haar twijfels of de kleine frummel wel goed lag.. Bah.. baal wel ff.. had het idee dat het allemaal wel goed was. Nou ja morgen maar zien.
Goedemorgen! Wat hebben jullie veel gepraat! Mooie buikfoto's zag ik voorbij komen, hele mooie kamertje en een onwijs mooi wiegje! Meiden die dat drukkend gevoel van onder hebben (ik heb dit ook) als de kleine zeg maar drukt, brand het dan ook wat?
En dan nu foto's van het kamertje....aankleedkussen zit in het plastic voor de katten...net als de maxi-cosi en wandelwagen Bekijk bijlage 165235