Guppekop, leg even een kraamverband in je slip ipv inlegkruisje. Die absorberen minder snel waardoor de frauenartz beter kan beoordelen wat het is. Trouwens toen ik zwanger was van Ties verloor ik met 35 weken steeds roze vocht. Ik dacht ook vruchtwater maar het was echt urine! Geen idee hoe het roze kon zijn, maar mijn vliezen waren nog heel. Dus niet panieken, positief denken, het komt allemaal goed!
Heb net gebeld. Moet proberen wat op te vangen in een bakje zodat kleur + geur goed te beoordelen is. Als ik denk dat het vruchtwater is moeten we het even na laten kijken in een ziekenhuis. Mogen wel doorvaren tot plek van bestemming, daar zijn we rond 18.00 als het goed is. Voor de rest me vanmiddag beetje rustig houden. Mag wel wasjes draaien en vouwen, maar niet stofzuigen etc.
Oei hoop dat het inderdaad gewoon urine is... mijn zusje heeft al een keer op de keukenvloer wat druppels laten vallen en is op de helft van de zwangerschap ze moest niesen haha Hier zit ik ook niet stil, mijn oudste zus is net langs geweest en hebben samen lekker alles gesopt en opgeruimd... wasmachine draait ook hier op volle toren! Zo lief die sokjes!! en het bedje is net ook helemaal opgemaakt, morgen ga ik de ziekenhuistas inpakken... voor het geval dat... wat moet er eigenlijk in? 2 x Pyjama 2x rompertjes en kleertjes voor baby (2 maten) 50-65 en 62? 2 x luiers en hydrofiel luiers en doekjes etc? Verder nog iets?
luiers?? moeten die mee naar t zhuis?? stond niet op mijn lijst! Voor jou Shirt om in te bevallen Pyjama of nachtpon voor een eventuele overnachting Sokken (veel vrouwen krijgen het koud na de bevalling) Genoeg ondergoed (waar ook het kraamverband in past!) Toiletspullen Slippers of pantoffels Eventueel een badjas Schone (warme) kleding voor als je weer naar huis gaat Voor de baby Minimaal 2 rompertjes en pakjes versch maten Mutsje Sokjes Vestje of jasje Maxicosi Ook belangrijkĀ Paspoort of identiteitskaart Verzekeringspasje Controlekaart van ziekenhuis- of verloskundige Mobiele telefoon en oplader Fototoestel (met volle batterij of accu, en veel geheugen) Videocamera
joehoe me suiker is goed. Kon niet beter Beeb heeft het gewoon te goed in mijn buik. Al hoopt de vk wel dat het snel komt. @ guppekop: Hopelijk is het gewoon urine en geen vruchtwater.
Gup , hoop[ dat beeb nog effe blijft zitten. Waren we hier laatst nog aan het lachen of het een duitsertje kon worden. Maar ik ben standby Buddy ! Hoop dat beeb gewoon lekker druk tegen je blaas aan het trappen is ! Succes meid !
Ahh dank je manonenmike! Ik had nl geen idee (al hoop ik thuis te bevallen). Luiers zullen wel niet nodig zijn haha.. deed een wilde gok
Bumpie gelukkig geen zwsuiker. Toch weer een opluchting. En tja allles 41 weken dan zou ik zelf ook hopen dat beeb komt. pfff het moet er ook uit !
Fijn Bumpie, dat er niets aan de hand is gewoon een gezonde baby (ja de lucht in NL doet een mens goed groeien
Hier is beeb ook ontzettend druk. Vanalles komt eruit aan de zijkanten hihi. Tas staat al weken klaar @ Suzanne, wat dextro energie is ook fijn om bij je te hebben. Dat mag je gewoon gebruiken onder bevalling. Ik heb bij Jens er aardig wat van gehad. Ze zitten bij mij al erin .
@bumpie: fijn dat het goed is! @volgens mij dringt het nog niet tot wim door waar ik bang voor ben. Moet me niet zo druk maken zegtie toen ik zei dat ik de vk had gebeld. En hij heeft het heel de tijd over winkelen/boodschappen doen vanavond zo mn tas inpakken, vind het alleen zo lastig wat wel en wat niet mee te nemen! Vooral voor de baby, geen flauw idee welke maat. Ja nu het kleinste wat ik heb, maar als het gewoon op tijd komt... naja, dat duurt dan nog even
ik heb me tas nog niet ingepakt, denk dat ik dat dit weekend maar eens ga doen!!! dan is dat ook weer gedaan. gister de rapporten van me kids gehad, ze gaan allebij over
pff heb heel erg druk onderin me buik. lijkt net of beeb er zo uit wil. Net ff uurtje op bed gelegen. Maar had telkens ongikrampjes. Moet nu ook telkens naar wc. Is net of me lichaam zich leeg maakt ofzo. Heb vanavond eigenlijk nog bruiloft maar weet nog niet of ik ga.
Jeetje wat is er veel geschreven! Ik lees dit nu via mijn iPhone dus ik zal vanavond echt even goed reageren. Nu nog even lekker in de tuin bij mijn ouders.
wat heb je precies aan de dextro, is dat puur voor je energie? helpt het ook tegen misselijkheid of andere klachten (dacht zoiets gelezen te hebben), had er eerder over gehoord en heb ze ook gekocht maar wist eigenlijk niet zo goed waarom
en lippenbalsem niet vergeten, je schijnt echt mega droge lippen te krijgen van al dat puffen en ons werd gezegd dat wat repen voor je man erg prettig zijn bij je te hebben (zelf schijn je geen honger te hebben maar je mag wel eten) en mijn man had het over red bull. Ook wel lekker voor hem ja... haha. Die dextro is idd voor energie en beter dan gewone snoepjes omdat het dan anders werkt met suikeropname ofzo? Ik weet t eerlijk gezegd ook niet precies hoor...