Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    @guppekop mijn zoon gaat nu naar groep 5 en me dochter naar groep 3

2. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    @bumpie doe je wel even rustig aan en in de gaten houden, en hou t even bij hoelang je die krampen aanhoud, kan best een begin zijn , en als dat het is moet je niet naar de wc gaan want dat gevoel heb je idd dat je moet maar kunnen weeen zijn.
    hou t even in de gaten meid en anders gewoon vk bellen ze zitten er niet voor niks!!!

xxx

3. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej Bumpie, dat klinkt wel spannend....

Tas staat hier ook al een dikke week klaar! Ik heb ook dat ongelooflijk irritante gevoel dat ik nog zo veel moet doen, maar dat valt reuze mee, wordt er zo onrustig van :( Heb ik normaal ook wel een beetje maar niet zo!

Guppekop, wat fijn dat t druppen is gestopt! Al zou ik het sowieso nog effe laten nakijken....

Luusje wat fijn dat ze allebei overgaan!

Dextro Energy neem je inderdaad heel snel op in je lichaam, dus je krijgt er snelle energie van. Wel prettig als je zwaar aan het 'sporten' bent tijdens je bevalling en je hebt geen zin in eten! Goeie tip, ik ga ook nog halen.

Wil graag op iedereen reageren, maar het wordt nu inderdaad wel errug veel haha.

4. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    32 u per week werken & mama van mooie dochter zijn
    rotterdam
    :x:x t gaat weer niet zoals gepland.... snik snik snik snik :(:(

5. bumpie

bumpie Niet meer actief

Het is weer afgezakt. Misschien waren het voorweeen ofzo. Nog wel druk als ik sta of loop. Er zat ook geen regelmaat in de krampen :x

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wat is er manonenmike?

7. Marieke1983

Bumpie idd voorweeen oid. Heb er ook al weken last van en het kan nog weken duren. Het worden vanzelf echte weeen binnen nu en5 weken ;)

8. bumpie

bumpie Niet meer actief

Ja als het goed is wel. Heb me misschien ook wel iets te druk gemaakt om dat suiker. Ga straks toch maar ff naar de bruiloft. Ff ontspannen. Als ik het zat ben kan ik wel naar huis.

9. Lette

Lette Lid

21 nov 2010
    85
    0
    0
    Ha lieve meiden,

Ik weet niet of jullie mij nog kennen, maar heb in november/december met jullie meegeklets omdat ik ook in augustus zou zijn uitgerekend. Helaas is die zwangerschap toen in een miskraam geeindigd, maar ik heb goed nieuws: ik ben weer zwanger!!! Het is nog maar heel pril (6 weekjes) maar ik heb het gevoel dat het nu helemaal goedkomt! Ik weet dat er al een aantal van jullie zijn bevallen (van harte gefeliciteerd!), maar dat de meeste nog moeten bevallen, en wil jullie alvast héél veel succes wensen met de laatste loodjes! Hopelijk ligt er staks in maart ook een mooi wondertje in onze armen!

Heel veel liefs,

Lette

10. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    rotterdam
    de huilbuien zijn weer losgebarsten... in de supermarkt deze keer en t eten is ook mislukt ....... bahbahbah... en de laatste gtst van t seizoen...:(:$:x
    volop harde buiken..... hond is te aanhankelijk bah... man is te lief..

bah... :x

heb t ff gehad... iedereen werkt lekker en tja dan ben je erg alleen overdag..en laat ik nou erg van koffieleuten houden... degene die niet werkt is op vakantie.... :(

ben wel blij met t forum... ;)

11. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    rotterdam
    gefeliciteerd!!!

12. Marieke1983

Ach meis dat is ook niet leuk!! Ik ken het, bij Ties kreeg ik huilbuien bij een theateropvoering. In de pauze zijn we weggegaan en iedereen maar vragen wat erwas, verschrikkelijk!!!

En nu dat thuis zitten dat is ook niks. Wat mij helpt is iedere dag bedenken waar ik zin in heb, niet wat ik zou moeten, en dat dan ook doen.

En forum is fijn he, tijdens verlof, vind ik ook! Dikke knuffel!

13. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    @ Ros dat is puur voor energie ik geloof dat het basis van druivensuiker is word snel opgenomen. Heb ik wel veel aangehad toen ik de persweeen bij Jens een uur moest wegpuffen.

@ Josjo goede tip van die lippenbalsem ! had ik nog niet aangedacht.

@ Gup Fijn dat het druppen gestopt is !
    Maar you have my number he;)

@ Manonenmike dikke knuf meid.
    Ken het ik begin opeens ook afentoe uit het niets.Woensdag met het 3 jarige gesprek van Jens had ik ook de hele tijd tranen inmijn ogen .

@ Bumpie, ik heb ook al de hele dag zo.n onrustig gevoel. Veel harde buiken maar beeb is druk.

@ Ego net nog gaan uit eten met vriendlief. Had opeens gevoel dat het nu moest. Mijn ouders wilden graag oppassen. Heerlijk gegeten maar toetje hoefde ik niet geen plaats meer:D.

Mijn moeder zegt nu de hele tijd dat ik sinds woensdag veranderd ben in mijn gezicht. En vanmorgen zei een andere ouder op de creche het ook al. Je hebt de hele tijd een fijn gezicht gehad en nu opeens zo vol. :(
    Mam denkt nu dat het niet meer lang duurt. Ben benieuwd. Maar heb wel de kriebels. Alles is schoon. Geen was meer raar hier is altijd was :)

Ga zo slapen ben doodmoe . Welterusten

14. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Gefeliciteerd meid ! geniet ervan !

15. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    rotterdam
    hoge bloeddruk weer gehad... vk is weer thuis geweest omdat manlief t ditkeer niet vertrouwde...
    in combi met de harde buiken erg veel vocht en en vele huilen, niet lekker zijn weer naar t zhuis.. ctg was perfect urine en bloed ook gecontroleerd, zondag nog eens. en toch wat activiteit gemeten mbt weeen....

hoop dat het snel gaat doorzetten allemaal.,;)

16. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Spannend zeg! Hou je taai!

17. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Manon ben standy mijn telefoon en whats app staat dag en nacht aan.

Hier ga ik zo hopen dat als mijn vakantie begint het allemaal meteen komt ik ben dan 38,5 weken.

Gister avond een gipsbuik willen maken, resultaat mislukt ik werd na een half uur staat duizelig en viel flauw, we hebben snel alles van mij afgehaald.
    Straks nieuw gios halen en herkansing ga nu gewoon liggen en hopen dat alles wat in vorm blijfy.
    Verder nog wat schoonmaken en rustig weekend tegemoet

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @hier alles weer rustig in de buik op de baby na. Vochtverlies is gestopt, vk denkt dat het heel dun slijm is geweest dan. Maar zodra ik het weer krijg wel laten controleren hier.
    plannen vandaag: strijken, misschien nog wat bakken, en vooral wim flink achter zn vodden zitten. Hij zorgt er maar voor dat het klaar is nu, al moet hij tot vannacht doorwerken. Ben het echt zo spuugzat he dat hij het telkens uitstelt

@lette: gefeliciteerd!
    @manonenmike: hoop voor je dat je snel je ukkie vast kan houden!

19. bumpie

bumpie Niet meer actief

Dat zeggen ze sinds donderdag ook al tegen mij:D

20. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    rotterdam
    2 keer wakker door harde buiken verder tot 9 uur doorgeslapen!! vandaag gaat manlief wat films huren en blijf ik lekker op de bank zitten... eff niks doen! hoop dat t relaxen een btje lukt. morgenmiddag 15 uu weer terug op controle in het zhuis...

Deel Deze Pagina