Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Hey manonenmike,

Ik snap jou wel maar stress zorgt eerder ervoor dat het kleuntje komt dus toch maar met de benen omhoog.
    Ik ben blij dat dit een rustig werkweek word steeds 1 of 2 kindjes dus dat moet ik aankunnen.
    Maar vanaf wooensdag vind ik het minder erg als de bevalling begint, alles is klaar en 37 weken is dan toch wel weer een grens van dat kleinthe thuis mag blijven.

Hoe is het trouwens met kirin lees je nog mee en is jens al thuis.

En met zj84 dus alles goed wanneer mag of moet je naar huis en mag timme ook bijna mee.

Nou ik ga weer lekker slapen

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Manonenmike dat is gevaarlijk, uitverkoop haha!

Alleen lief! is zo geslachtsgebonden... Hun nieuwe jongenslijn is trouwens wel echt supergaaf!

Doe je rustig aan?

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    ik typ www.lief.nl en dat doet niks? Ligt de site er uit omdat iedereen hier aan het shoppen is of heb ik het verkeerd getypt hahaha :D:D. Nu we hebben bedacht om voor een jongetje en een meisje te gaan shoppen ga ik dus maar ff neuzen haha. Morgen naar de vk voor de liggingsecho, lekker even koekeloeren naar ons ukkie en laat er 50 meter verderop nou een prenatal zitten....! :):)

@manonenmike: oh oh die hormonen he... ik ken het zelf niet maar lijkt me echt heel rot. Normaal kan je toch vaak beter relativeren (ken je niet maar daar ga ik dan maar vanuit haha). Als er bij mij iets mislukt zoals het eten dan roep ik gewoon frietjes of chinees? ik trakteer, jij haalt haha. Hopelijk voel je je vandaag al wat beter....

@zj: ben benieuwd wanneer jullie naar huis mogen! Ben ook benieuwd naar de foto's van Timme! Gaat t goed met hem?

@kirin: inderdaad, die zal wel megadruk zijn met de kleine denk ik?

@maiendtitje, yes, 37 weken bijna bereikt! Dat komt vast niet op n dag hoor trouwens dus fijn, deze mijlpaal! :)

@nesteldrang... my god! Stond dus om 7 uur al de tuinset af te soppen :$ en zo met de ontgrijzer erover en daarna in de olie... heb n lamme arm. En ik wilde al wel de adresstickers gaan schrijven... morgen dan maar haha of vanmiddag...

fijne dag meiden, tot later!!

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    #1064 Ros84, 11 jul 2011
    Laatst bewerkt: 11 jul 2011
    @Josjo het is lieflifestyle .nl :)

@baby beweegt minder (heftig), hier ook, hoor. Voel hem/haar nog wel regelmatig maar inderdaad minder heftig, is ook al volledig ingedaald enzo en natuurlijk krapper daarbinnen, dus zal wel goed zijn..

5. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    goedemoergen allemaal,

Ik wilde al vragen of jullie wisten hoe of wat,
    maar ik lees al dat meerdere het hebben
    dat de kleine minder bewegelijk is, ik schrok even is al een paar dagen rustig, voel der wel maar stukke minder dan hiervoor.
    maar geen reden om ongerust te zijn dus.
    me moeder zei stilte voor de storm , maar dat wil ik nog niet, blijf nog maar 3 tot 4 weken zitten dan mag ze wel komen van me . de 21ste liggingsecho ben benieuwd.

fijne dag allemaal

6. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    vrijdag zei de vk mij ook dat je het minder kan gaan voelen omdat het met de beetje opgetrokken ligt en ze niet zo goed meer kan uitstrekken.

ze zei je moet wel opletten of je de kleine in ieder geval nog 1 keer per dag voelt, al zal het dus minder krachtig zijn anders moest ik bellen

7. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Rond de 35 weken was ze bij mij ook veel rustiger en minder bewegelijk, maar de afgelopen week schopt ze heftiger dan ooit, als ik op bed lig op mijn zij, rekt ze zich soms helemaal uit en kan ik zo haar hieltje beet pakken! Wel een heel grappig gevoel en gezicht.
    Ze schopt nu zelfs zo hard dat het soms zeer doet aan mijn ribben...

Hier is ze wel al ingedaald, maar volgens de VK heeft ze nog voldoende ruimte en vruchtwater om lekker te trappelen.

8. Asun

Asun Niet meer actief

Wat een leuke aanbiedingen bij Lief. Moet me echt inhouden.. hihi
    We hebben echt al genoeg kleertjes en ik verwacht dat we ook nog best wat krijgen straks als ons beebje geboren is. Zonde om nu veel te kopen..

Ons beebje beweegt nog steeds lekker. Gister kreeg ik zelfs zo hard een schop in m'n ribben dat het me echt pijn deed. Dus hier nog geen rustig beebje waar ik over mee kan praten.Vannacht wel heel raar gedroomd over de bevalling.. Ik werd wakker en aangezien ik alleen thuis ben was dat echt heel naar om niet ff tegen m'n husband te kunnen vertellen.

9. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    32 u per week werken & mama van mooie dochter zijn
    rotterdam
    wat een dag...

pas 9,30 wakker omdat de hond me zo nodig wilde kroelen....

daarna..
    boodschappen gedaan
    afgewassen,
    de was afgehaald,
    gestofzuigd en gedweild

zou het me na ruim 2 weken deprie weer gaan lukken een btje mens worden en in huis wat kunnen doen..... voeten zijn tot nu toe nog niet dikker dan gisteren..

nu lekker in de tuinset onder de partytent met n boekje... Bella Italia van suzanne vermeer... een echte aanrader!

ik kwam op de lief site door te googelen..

10. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    Tjongejonge, wat zijn jullie weer lekker aan de klets geweest.

Ik heb van zaterdag op zondag ook zo'n verschrikkelijke nacht gehad. Bah ik kon maar niet slapen. En als ik dan ff sliep werd ik weer wakker van de zuurbrand. EN de kleine frummel was vreselijk druk. Maar gelukkig afgelopen nacht erg goed geslapen. Ik was er pas om 10 uur uit vanmorgen.. pff niet best. Maar ja mn moeder had me ff lekker laten liggen en had Nicole al uit bed gehaald enzo. Kortom ik kon echt ff rustig aan doen. Wel lekker hoor.

De kleine uk is bij mij juist erg aanwezig de afgelopen dagen. Volgens mij is hij/zij gedraaid. Of hij/zij goed ligt.. tja dat vind ik lastig in te schatten. Ik merk wel dat ik de bewegingen nu op andere plekken in mn buik voel. Kan niet wachten tot donderdag. Dan weer naar de VK. Hopen dat hij/zij nu wel goed ligt. Misschien heel raar, mar ik had liever niet geweten dat hij/zij nog verkeerd lag. Ik merk toch dat ik me er nu erg druk om maak. Terwijl ik weet dat hij/zij ruimte genoeg heeft nog om te kunnen draaien. Ik zat nog ruim in mn vruchtwater dus ja. Maar ik blijf er maar aan denken: wat nou als ie in stuit blijft? Keizersnee? Stuitbevalling? Wel of niet laten draaien?? Sorry meiden, ik voel me net zo'n zeur., Maar kan het ook maar niet van me af zetten.

Tja en verder: nesteldrang?? Nee niet echt. Maar ja alles is hier nu ook piekfijn in orde. Dankzij mn moeder. Die helpt me echt verschrikkelijk goed.

@kleertjes: pff had echt heel veel. Vooral voor een meisje natuurlijk. Had ook nog genoeg neutrale kleertjes dus dat hoef ik gelukkig niet meer te halen. Als het een jongetje word.. tja dan heb ik een probleem :p Hihi dan kunnen de oma's opa's etc zich lekker uitleven in de winkel want dan kan ik gaan schreeuwen om kleding :p

@ ziekenhuistas: staat helemaal klaar. Dus dat scheelt ook weer.

@ andere klachten: Zuurbrand is echt erger de laatste dagen. Verder valt het aardig mee. Ik kan merken dat ik nu meer rust in mn lijf heb. Mn rug en heupen voelen beter aan.

Nou ik zal zo nog even gauw een paar boodschapjes doen. En verder lekker rustig aan doen vandaag. Kleine frummel is ook nu weer flink aanwezig. Voel het zeer regelmatig.

Iedereen een fijne dag vandaag!

11. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    Oh nog ff een vraagje: kunnen jullie het zelf goed voelen, waar een handje of voetje ligt?? Of waar het rugje, de billen zitten??

Ik vind het maar moeilijk hoor. Ik kan wel voelen als het een handje of een voetje is maar verder.. pff..

12. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Goedemiddag!
    Doordat ik 's nachts bijna niet slaap, haal ik het 's morgens in. Ik was pas 12uur uit bed!!!!
    Nu kan ik ook bijna niks doen in het h.h. enzo, dus ik verveel me toch wel....
    'k Ga zo naar mijn moeder, daar is Thijmen vanmorgen gebracht en dan ga ik daar gezellig zitten met de beentjes omhoog. Is dan toch gezelliger dan alleen thuis zitten.

Ik heb van de week een pakje van Noppies gehaald in de kraamzorgwinkel, maar ik zag op de website van Noppies dat ze daar ook uitverkoop hebben! Volgens mij is het gewoon www.noppies.nl .

Fijne middag allemaal!!!!

13. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Ik kan wel voelen waar het ruggetje en de billen zitten, maar de voeten en handen niet..... ;)

14. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Ik kan het meestal ook niet goed voelen op handjes en voetjes na... alleen soms is de ene kant van mijn buik heel dik en de andere kant plat, ze ligt dan aan 1 kant en weet ik dat het haar ruggetje is om dat het bol is.... verder is het bij mij ook maar een gok :)

Zuurbranden heb ik ook zo'n last van, ik slik dan gaviscon of neem een beetje vla, maar dat helpt maar even helaas.

Hier nog wel erg last van bekken, dus doe een beetje rustig aan de komende dagen.... maar moet nog wel een pakje kopen voor de kleine en wat pyjama's voor mijzelf..... (slaap nooit in een pyjama)...

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    voelen: gaat hier heel wisselend. Soms heel druk, soms heel rustig, soms wel te voelen hoe het ligt, soms niet...

voor de rest wel lekker geslapen vannacht. Twas alleen erg vroeg dag:(

16. Asun

Asun Niet meer actief

pfff wat is het toch warm, veels te warm om te stofzuigen. Maar toch even gedaan, wij hebben 2 katten. Die haren gaan echt overal zitten. Daar kan ik nu al helemaal niet tegen.. haha
    Nou ik ga ff lekker met een boekje in de tuin zitten.

17. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Nou vannacht wat beter geslapen. Dat wil zeggen geen harde buiken en krampen.
    Maar wel veel wakker. manlief snurkt. en eerst hoorde ik dat nooit maar sinds ik zwanger ben wel :x

Voelen nou ik werd gisteravond in elkaar getimmert. Maar het is ook een tijdje rustig geweest. Ze had ook allang de hik niet meer gehad en gisteren opeens wel weer. En nu ook :)

Woensdag ga ik wel aan vk vragen wat dat nou precies inhoud de verkalking van de placenta. En voorleggen van zaternacht.

Noppies heeft idd uitverkoop. Maar op kleertjes.com krijg je meer korting:D.
    Hebbenz ze ook veel van noppies. daar kun je ook sparen voor stempels dus nog eens korting uiteindelijk.
    Noppies wel een maatje groter pakken valt erg klein uit .

Nou ik ga mijn middagdutje doen.

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hier precies hetzelfde.
    Voel en zie wel zijn voetje/of beentje maar weet het verschil niet (zie een grote bult voorbij gaan).
    Handje voel ik kriebelen maar zie ik niet aan de buitenkant, en voel ik ook niet vanaf de buitenkant.

19. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    32 u per week werken & mama van mooie dochter zijn
    rotterdam
    de billen zijn hier superduidelijk te herkennen--.- dikke kont hahaha en dat heeft de baby niet van mij! meer van oma :D hahaha

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik voel de billen en de voetjes. Die laatste liggen in mijn rechterzij. Soms kan ik ze bijna vastpakken! Bij Ties kon ik op het laatst, na 38 weken soms teentjes tellen :):)

Deel Deze Pagina