Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Was er dan geen enkele mogelijkheid dat je eerder terecht kan? de komende week geniet je natuurlijk helemaal niet van je zwangerschap...

2. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    ze zaten helemaal vol en volgende week donderdag was het eerste. Bovendien hoefde ik me volgens haar niet druk te maken...
    Morgen heb ik een afspraak bij de klinisch verloskundige (m'n gyn is op vakantie en ze werken samen) en dan wil ik het er wel met haar over hebben. Wat zou het evt. kunnen zijn?? Is het iets ernstigs of valt het mee?? Ik weet nu helemaal niks..

3. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Gatver Cindy, hoop maar dat het niets is! Hoop dat je toch snel uitsluitsel krijgt! Komt vast goed!

@ Marieke, doe rustig aan en als je straks met verlof bent, zien we je wel weer verschijnen :)

Ook ik ben nog steeds goed gemotiveerd! Op mijn werk nu bezig met overdracht en is een hele geruststelling dat er iemand is die dit goed gaat overpakken in de tussentijd!

Slapen is vannacht heerlijk gegaan! Heb gelijk weer kleur op mijn wangen! :) Wordt je toch lekker vrolijk van!
    Verder ook niet echt serieuze klachten, behalve de gebruikelijke (maagzuur etc.), ben wel blij als ik nieuwe schoenen heb, begin nu een beetje te waggelen op die 10+ cm hoge hakken :)

Aankomen gaat nu ook niet meer zo hard (ben genoeg aangekomen de laatste tijd en tja het moet er ook weer en keer af ;) ben altijd super dun geweest, dus kan het goed hebben gelukkig, maar ja kan niet wachten om te gaan sporten :)

Fijne avond allemaal en rustig aan en wens iedereen heerlijke nachtrust toe vannacht!

4. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Zo er wordt hier echt een boel gekletst. Ben 1 dag niet online geweest.

@josjo: Hier veel last van harde buiken nog steeds. Heb vandaag op het werk overlegd en ben nu 1,5 minder gaan werken. Werkte al een tijdje 7 uur per dag ipv 9. Maar ga nu terug naar 5,5. Ik zit echt de dagen tot het verlof af te tellen.

@guppekop: lijkt me zwaar om nog zo lang door te moeten met werken. Weet niet bij hoeveel weken je zoon is geboren? En jullie wonen altijd op het schip of heb je nog een huis op de wal?

@missa: Welkom. Wat leuk een tweeling!

@josjo: Mooi buikje hoor

@cindy: spannend, succes met wachten

Het lukt me even niet om op iedereen te reageren.

Thanx in elk geval over de berichten over beweging. Ik probeer meerdere keren per dag even rustig de tijd te nemen om contact te maken. En dan voel ik het vaak wel. ik heb ook een angelsound dus als ik me echt druk maak. Gebruik ik die gewoon.
    Maar hou het zeker in de gaten.

5. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    @ cindy Gatverdarrie daar zou ik ook erg onzeker van worden. Pff en helemaal als je nog een week moet wachten. Hoop dat er niks aan de hand is.

@marieke Ik lees ook meer mee dan ik reageer. Maar goed doe maar lekker rustig aan en als je het weer aan tijd heb "lezen we je wel weer".

@ slapen Heb echt een drama-nacht gehad. Kleine uk was vreselijk aanwezig. En toen ik eindelijk even sliep besloot Nicole dat ze zin in wat had :S Maar goed hopen dat het aankomende nacht beter is.

@ energie Nou die heb ik dus helemaal niet. Puf is er een beetje uit. Heb af en toe een uitspatting en daar neem ik het dan maar van.

@ klachten: Regelmatig last van zuurbrand. Bij Nicole was het nog erger dus dit kan ik nog wel volhouden en Rennie is mn grootste vriend ;):p Tjonge heb nu al een paar dagen flink last van mn liezen en banden. Bovendien als ik me ook maar even te druk maak heb ik acuut harde buiken of last van de onderrug. Kortom rustig aan is het motto hier. Ik baal er als een stekker van.. Ik ben echt 1tje die gewoon lekker veel bezig is en nu wil dat gewoon niet omdat mn lijf alles behalve meewerkt.

@ aankomen Ik kom nu juist in 1 keer wel aan. eerst heel weinig en nu gaat het een stuk harder. Maar ja aankomen was altijd al een probleem voor me.. afvallen kan ik heel goed.. het omgekeerde probleem dus. Maar goed ik groei nu wel dus dat is het belangrijkste.

@missa: welkom en leuk dat je gezellig mee komt kletsen!!!

@ bumpie: hoop dat je migraine voorlopig een beetje rustig blijft. Lijkt me erg vervelend!!!

@josjo: Mooie buik!!! Ik meot ook nodig weer een buikfoto maken

Pff ik hoop dat ik zo op alles weer gereageerd heb... Er word me ook wat afgekletst hier ;) Maar goed dat is wel zo gezellig.

Morgen ga ik maar eens kijken of ik alle kleertjes, doeken, etc in de kasten krijg. Even alles opnieuw indelen. Ach en verder maar zien.

Oh en Nicole probeert poesje mauw te zingen: poesauw!!!!! Hihi zoooooooo lief :D

6. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    Ik voel de kleine uk juist heel veel. Soms teveel :p... 's nachts bijvoorbeeld..Ik kan me voorstellen dat als je zo weinig wat voelt je je druk maakt. Goed van je dat je die angelsound gebruikt. Blijf je er lekker rustig bij.

7. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    Ff gauw een buikfoto gemaakt: Dus foto van 30 weken en 5 dagen.

8. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

Heb morgen weer een bellypainting. Mijn buurvrouw wou graag nog een keer oefenen en nu had ze de kans. Ik vind het erg leuk. Moet toch beetje rustig aan doen.

Moet nu van de vk ook 's middags een uurtje gaan liggen. Ze krijgt me lichaam rust. En mocht niet te veel schoonmaken. :D dus mijn moeder komt hier het huis een grondige beurt geven. Altijd lekker. Maar vind het wel lastig hoor ben niet zo iemand die op z'n kont kan zitten.

Nou me schoonzusje ligt op ziekenhuis. Vanmiddag opeens erge buikpijn en hoge koorts :$ Dus naar huisarts dachten blindedarm ontsteking. Dus direct naar ziekenhuis. Maar ze kunnen niets vinden ze moet vanacht wel blijven. Hopelijk zijn ze er morgen achter wat het is. Ging net al ff door me heen toch niet EHEC? Daar zal het ziekenhuis lijkt me toch wel direct op testen?

9. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Marieke jammer maar veel succes de komende tijd en we spreken je vast wel weer hier over een tijdje :)

@Josjo en Delfina mooie buikjes hoor, blijft leuk om te zien van iedereen

@Missa welkom ook hier!

@ Cindy bah! kan me voorstellen dat je je nu helemaal zorgen maakt, hopelijk valt het allemaal mee! klinkt alsof diegene eigenlijk niks erover kon zeggen maar wel hardop zat te denken.. daar heb je dan ook weinig aan, hopelijk is het snel duidelijk

@aankomen gaat echt veel te hard ineens naar mijn smaak, laatste tijd steeds 1-2 kg per 1-2 weken ofzoiets.. hoop niet dat het op die manier doorgroeit de komende +/- 8 weken. zit nu in totaal op +10kg en hoopte het daar op te houden, maar ja de beeb moet zelf ook nog behoorlijk aankomen dus er komt ongetwijfeld meer bij

10. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Ik ben eigenlijk heel weinig aangekomen tot nu toe. Pas rond de 5 kilo. Maar ze zeggen dat het in de laaste 10 weken vaak wat harder gaat. Ook was ik al wat te zwaar voor ik zwanger werd. Dus als je dat erbij telt. Zit ik op 15 kilo ;)

Mooie buik delfina

11. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Ik heb nog fotootjes van de babykamer tot nu toe!

12. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Muur en bedje.

13. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    nog 1

14. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ kirin: Wat gaaf dat behang met dat bos :D:D Super!! Echt super idee! Hoe kom je er zo op?

15. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Andere kant.

16. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    @bumpie: Ooit op tv gezien bij generatie 2010 bij nogal een alternatief stel. En heb dat idee aan mijn vriend voorgelegd. Hij vond het prima. Maar ben wel superlang aan het zoeken geweest. naar betaalbaar foto behang, wat ook nog kwa hoogte en breedte in de kamer paste.

17. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Even ander vraagje: is het vast al ooit over gegaan. Maar hoe lang zijn jullie bezig geweest om zwanger te worden?

Ik ben in oktober 2009 gestopt met de pil. En werd maar niet ongesteld. Dus ben uiteindelijk met hhet medicijn clomid zwanger geworden. Dat zorgt ervoor dat er een eisprong wordt opgewekt.

Dus uiteindelijk was het 1 jaar en 1 maand.

18. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuk kamertje Kirin! Echt leuk met dat fotobehang ja :)

Marieke, we zien je wel weer dan meis. Hopelijk trek je de laatste weken tot je verlof nog....

Cindy, jeej ik zou dat ook niet volhouden tot volgende week donderdag hoor! Hopelijk kun je echt nog eerder terecht....

Ik zag ook nog een paar mooie buikje voorbij komen :p

Aankomen: ik moet mijn best doen om genoeg te eten. Ben tot nu toe 6 kg aangekomen, maar de laatste 6 weken helemaal niets meer. Heb steeds minder trek helaas, maar volgens de vlos gaat het helemaal goed met de kleine!

Mijn depri gevoel is alweer iets gezakt, ben zoow blij dat ik de goede kant weer opga!

19. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    @Tooske; fijn dat het de goede kant weer opgaat! Houden zo!

@Kirin; wat gaaf dat fotobehang!

Hier begint het kamertje nu ook op te schieten. Wil nog een plank voor aan de muur kopen waar ik wat leuke spulletjes op kan zetten en het is nog even wachten op een belletje dat de gordijnen klaar zijn. Verder de resterende kleertjes (die ik nog van Thijmen had) wassen en strijken en dan ben ik (bijna) klaar. Het ledikantje is opgemaakt, maar in het begin slaapt het sowieso in een wieg naast ons bed. Dat past nog niet helemaal, want het is op het moment een zooitje in onze slaapkamer. Die moeten we eerst ff leeghalen en opruimen. Dan kan de wieg erin en het kind kan komen... hihi... nou ja, nog ff wachten natuurlijk!!

Verder morgen een afspraak bij de klinisch verloskundige (want de gyn is op vakantie) en ga ik vragen of zij niet iets kan regelen dat ik eerder een GUO kan krijgen. Ik ben er bang van..... En anders probeer ik het later in de middag bij de Psycholoog, hij kan namelijk misschien ook wat druk leggen... ;)

20. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Wat is een guo?

Deel Deze Pagina