Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    financieel administratief medewerkster
    Utrecht
    Dat is ook wel een goed idee, alleen vindt ik in bad nu zo klote dat je buik niet meer onder water ligt....hahaha:D

Dus wordt waarschijnlijk onder de douche

2. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    Utrecht
    Ten eerste succes straks bij het ziekenhuis...ik hoef zelf pas volgende week dinsdag weer. Denk zelf niet dat de krampen mijn darmen zijn, dat verschil voel ik meestal echt wel. Als ik krampen heb in mijn darmen kan ik ze echt niet meer wegzuchten ofzo, die zijn dan zo erg...:$

3. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

Hier een goede nacht gehad. Heerlijk geslapen en nu pas uit mijn bed :D:D

@ krampen: Is hier per dag verschillend net toen ik onder de douche wou ook even maar nu is het weer over

@ vk: straks naar vk om me bloeddruk en urine te laten controleren. Ik hoop dat het goed is. Heb verder geen klachten die duiden op zwangerschapsvergiftiging.

@ andere onderwerpen ben alles weer kwijt.

@ manonenmike: hopelijk is je suiker goed

4. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    Utrecht
    Nou zal mijn planning van vandaag wel even omgooien, zal toch even mijn rust moeten pakken. Wilde namelijk nog schoonmaken en stofzuigen en dweilen, maar dat kan morgen ook nog wel he;)

Wij vrouwen kunnen altijd nog schoonmaken ed...hahaha:D

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hebben jullie geboortekaartje al helemaal klaar? ik kan niet kiezen welke ik wil en de tekst voor erop weet ik ook nog niet!:(

6. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    Utrecht
    guppekop: Wij hebben het geboortekaartje al helemaal klaar.....duurde even voordat hij naar onze wens was...:D

Had een veel te lange tekst, en dat paste allemaal niet op het kaartje, dus heb de tekst moeten inkorten, maar is nu erg leuk geworden. Ook heb ik alle 107 enveloppen al geschreven. Moeten alleen nog geboortezegels op.

7. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Hier ligt alles klaar voor de kaartjes, enveloppe geschreven en postzegel erop ik heb ze zelf gemaakt enkel inleg vel moet uitgeprint worden met datum en tijd bestand staat helemaal goed in de pc.

Marlijn ik zal wel melden wat vk bij mij zei over de klachten.

Leeuwtje, poging voor 3de ker buik is ert nog niet van gekomen en dit weekend zijn we weg mischien vanavond nog.
    zoals gezegd die dvd is heel bruikbaar je ziet goed hoe ze het doen.

Thuis heb ik geen bad dus ik ga in het hotel heel het weekend in bad liggen.

Manonenmike wel saai heledag in het ziekhuis waar checken ze dan op, suiker.
    Ik ga tussendoor steeds naar huis, je hebt meer reistijd dan wat het prikjeaan tijd kosr, die van mij was weer prima woensdag.

8. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @pinky: welkom hier, gezellig!! Buikfoto? :D En vh kamertje? :D

@marlijn: je zegt dat ze steeds terugkomen, al geprobeerd om te timen? Komen ze niet vaker dan elke 5 min en duren ze niet langer dan 1 minuut, no worries. Wel vervelend. Overigens zegt iedere vk of gyn dat je bij twijfel Altijd! mag of moet bellen. Dus, dat is dan denk ik het beste advies?

@manonenmike: oooooh filet americain!! Heerlijk!! Vind dat het lekkerste met een zacht gekookt eitje er nog op, yummie!! Ik zei vd week tegen Sjoerd al dat ik de eerste week elke dag als lunch filet americain wil en als avondeten: carpaccio, biefstuk, ossenhaas, sashimi en sushi, gebakken tonijn, enz enz. Tot het mijn neus uitkomt hahaha

Iemand al de weg op geweest vandaag? Ik moet naar Tilburg (vanaf arnhem) maar ik twijfel of ik moet gaan... er is geen weeralarm. Code is geel maar ja... normaal ben ik niet zo moeilijk maar ben nu echt geen held hahaha;)

@geboortekaartje; wij hebben hem af ja (of hebben ze af want t zijn er twee haha). Ben zo tevreden, echt een heel schattig kaartje wordt t. Qua tekst heel simpel gehouden, geen gedichtje, niks over wanneer mama en kind rusten, maar heel simpele tekst met een welkom aan de kleine :)

9. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    32 u per week werken & mama van mooie dochter zijn
    rotterdam
    ik wil dat broodje filet zo uit de handen van een man trekken!!! hij kijkt er ook zo happy bij... :x ik wil ook!!! hahahaha

t is hier echt slecht op de weg, en omdat ik geen auto meer mag rijden ivm die zwarte vlekjes die ik steeds zie, ben ik vanmorgen dus afgezet bij het zhuis en yja de metro en bus rijden zomer dienst dus voor ik thuis ben kan ik weer terug daarom maar hier in het zhuis gebleven... maar we gaan zo voor de wteede keer prikken dus ben over de helft hahaha!
    niet alleen suiker, ook voor mijn lever een controle en trombose

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    heb ik zo'n hekel aan he, rotvent! hahaha. ik zou m uit zijn handen trekken en in de vuilnisbak smijten. Kan ie wel?! een beetje een broodje filet eten zittend tegenover een zwangere vrouw!:x

11. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    Utrecht
    Maienditje: Ik hoor het wel zodra je iets meer weet...in ieder geval al bedankt he;)

Josjo: Nee probeer ze eigenlijk niet te timen, ben bang dat ik me er anders te veel mee bezig ga houden (niet dat ik dat nu niet doe:D)...hahaha.

Wordt er trouwens soms wel misselijk van..maar heb ergens gelezen dat dat ook bij voorweeen voor kan komen. Verder krijg ik er ook steeds opvliegers bij, maar heb zoiezo heel de zwangerschap al last van het warm hebben zou maar zeggen.

Nou hier is het echt weer losgebroken wat betreft het weer....gaat weer flink tekeer. Wordt vandaag dus maar lekker binnen blijven.:(

12. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

mijn bloeddruk was weer normaal naar 130-80 :D:D En toch rommelt het nog steeds. Misschien zet het toch door vandaag ;) Volgens vk gewoon afwachten:D

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    heb eindelijk de keus gemaakt voor geboortekaartje!:) zit nu alleen nog te twijfelen voor de foto, alleen ukkepuk of daniel met ukkepuk. Wat denken jullie? Nu de tekst nog...

Hoop dat de onhandigheid na de bevalling ook weg is. Gooide net een glas melk om, over me eigen heen en het liep van de trap af:(

14. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    Utrecht
    Bumpie: Wat fijn dat je bloeddruk goed was....en hoop inderdaad voor je dat het door gaat zetten dan;) Spannend!

Guppekop: Ik zou voor een foto gaan met zijn 2en denk ik....wij wilde zelf geen kaartje met foto, kost vaak veel tijd om het kaartje af te hebben. Wij hebben namelijk nogal veel kaartjes....120:$!!!

15. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik vind zelf altijd dat het het geboortekaartje van de baby is en niet van baby en broer. Ik zou dus voor een foto van alleen de baby gaan.

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dat is veel ja!:$ hier houdt het met 50 denk ik al heel eind op. Ben lijst aan het maken nu en zit op 43, zullen er nog wel paar bijkomen en paar reserve dus denk dat ik er 60 ofzo ga bestellen

17. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    Utrecht

Ja wij hebben rond de 110 adressen, maar inderdaad 120 besteld. Ja mijn schoonfamilie bestaat momenteel uit 110 leden...:$ En dan is de aanhang volgens mij niet meegerekend...hahaha:D

18. bumpie

bumpie Niet meer actief

wij hebben er 100 besteld. Heb er nu stuk of 10 over:D

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo zeg! dacht dat wij grote familie hadden. Komen allebei uit gezin van 8 kinderen, dus dat tikt al aan. Of heb je nu alle neven/nichten meegeteld?

20. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    Utrecht
    Ja alle familieleden tot de laatste die geboren is...;)

Deel Deze Pagina