ah oke. Zo zijn het er bij mij ook heel veel. Maar ga de neven en nichten geen kaart sturen, dat word mij te duur geintje en zoveel contact heb ik er nou ook weer niet mee
Wij sturen wel alle neven en nichten inderdaad...vond de prijs uiteindelijk nog wel meevallen namelijk
wij hebben 50 kaartjes nodig. mijn familie beslaat ruim 100 man, die ga ik echt niet allemaal sturen. in mijn schoonfamilie heeft iedereen ruzie/geen contact met elkaar, en stuur ik alleen mijn so, zwager en schoonoma een kaartje.
Hallo, Het is een tijd geleden dat ik op het forum geweest ben. In december/januari heb ik wel wat mee gekletst, maar door drukte met werk en andere dingen lukte het me niet om alles bij te houden. Nu ik verlof heb en wat tot rust kom merk ik dat ik het toch wel erg gezellig vind om met jullie mee te lezen en wat mee te kletsen. @ geboortekaartjes: na tig boeken van de drukker hebben wij besloten om toch maar zelf te gaan ontwerpen. Er was gewoon niets bij dat echt onze smaak was. Alleen de kaartjes met foto spraken ons wel aan, maar we wilden in de eerste dagen na de bevalling ook niet de druk hebben om dé perfecte foto te moeten schieten. (ik ken mijzelf, ben niet snel tevreden). Daarom heb ik uiteindelijk zelf een kaartje ontworpen. De opdracht ligt klaar bij de drukker, en mijn man moet alleen nog datum, tijd en gewicht invoeren als ons meisje er is. We wachten alleen nog op envelopjes die we via internet besteld hebben, want de envelopjes van de drukker pasten niet zo mooi bij ons formaat kaartje. Maar hopen dat ze snel komen want dan kunnen we gaan schrijven... Wij bestellen trouwens 85 kaartjes, waarvan er 55 per post weg gaan een een deel in de buurt door de brievenbus gaat. Als we later nog bij willen bestellen is dat vrij simpel in een kleine oplage te doen. Wij doen ook niet alle neven en nichten. De familie van mijn man is erg groot en we hebben er toch weinig contact mee. Mijn familie is veel kleiner, maar ook daar doen we niet iedereen. Alleen de familieleden waar we contact mee hebben. Zo meteen groei echo bij de VK. Ik ben zo benieuwd hoe ze ligt! Vorige week bij de controle was ze al gedeeltelijk ingedaald, dus ze zal wel niet echt meer draaien. Meestal voel ik getrappel aan de linkerkant, maar soms opeens ook weer rechts! Ik ben benieuwd hoe dat zit!
@guppekop: ik ben het er mee eens dat het een kaartje van de baby is, dus ik zou niet foto met Daniel er bij doen. Maar joh, je moet gewoon doen wat jou het leukst lijkt...! Hier alle adressen geschreven. Wij hebben hele leuke adresstickers besteld, omdat we niet weten of het een jongen of meisje wordt is de envelop ook nog niet duidelijk... En we hebben sluitstickers, gewoon omdat het kan haha. Het is leuk en de prijs boeit me niet zo, de stickers waren trouwens ook best goedkoop op de rest vh bedrag.. verder hebben we geloof ik iets van 90 kaarten besteld, tot nu toe 84 stickers geschreven. Wil er nog wel 1 of 2 bewaren voor in een fotoboek en in mijn 9 maanden dagboek dus misschien mail ik ze wel dat het er 100 moeten worden... heb er liever een paar over eigenlijk.. @bumpie: wat fijn dat je bloeddruk weer goed is! Hoop voor jou ook dat het gauw doorzet. Ik stem voor Bumpie de volgende aug mama @marlijn: als je het gevoel hebt dat je ook niet hoeft te timen is het misschien ook nog niet bezig...? Hier echt van die enorme steken onderin van binnen. Heb ze al wel een week af en toe maar vandaag echt veel..! Is denk ik de verdere afdeling van uk hahaha. Wat n herfst he meiden, ik ben dus maar thuis gebleven lekker...
Josjo: Nou bij mijn eerste heb ik ze wel getimed namelijk elke keer, en daardoor duurde mijn bevalling achteraf heel erg lang... Vandaar dat ik het deze keer maar niet ga doen, wacht het gewoon nog verder even af. Wil nog steeds niet echt wegzakken namelijk. Ga zo even lekker met een kruik op de bank zitten.
als het wel is begonnen dan kan je het beste actief doen he... zeggen ze toch, dat dat beter is dan te gaan zitten of liggen? En wat las ik nou vandaag? Bitter Lemon drinken haha. Sterkte in elk geval!
pff nog steeds menstruatiegevoel een constant gevoel onderin in de rug met soms een vlaag naar benen en onderbuik Als ik ga staan heb ik zo erge druk naar onder Zondag was het met een uurtje over maar nu is het al sinds een uurtje of 10. Nog maar even aankijken anders toch maar ff vk bellen Net nog maar ff snel een rondje door het huis gemaakt voor als het begint maar pff ben helemaal kapot. Heb ook telkens harde buiken Ik heb vanaf het begin gezegd dat de kleine 16 juli komt dus ben zeer benieuwd.
Oohja ik ben nu net bezig om mijn ziekenhuistas klaar te zetten.. Had ik nog niet gedaan..toch maar ff doen dan he En verder lijkt het inderdaad wel herfst. Ik zit ook al heel de dag binnen met ons meisje. Ze zit lekker sneeuwwitje te kijken en laat mama heerlijk met rust. Straks als manlief weer thuis is ga ik wel even de boodschappen doen, hij heeft de auto mee naar zijn werk, en ga met dit weer echt niet lopen/fietsen haha
Nou bitter lemon wordt hem niet voor mij hoor, vindt ik echt niet te zuipen, hahaha En inderdaad verse ananas enzo, dat schijnt ook te helpen, maar ach het komt wanneer het er klaar voor is he
@boodschappen: Die doen wij ook altijd donderdags. Maar manlief mag vandaag alleen gaan. pff geen puf voor. heb al wel wat dingetjes opgegeschreven voor hem.
Bumpie: Spannend zeg!!! Als je het inderdaad blijft houden even de vk bellen, misschien komt ze dan wel langs om te kijken of er iets is gevorderd qua ontsluiting. Ik loop namelijk nu bij de gyn en als er iets is moet ik naar het ziekenhuis komen, is ook niet makkelijk hoor...loop liever bij de vk die komen tenminste aan huis
vanmorgen nog bij de vk geweest. Ze wou toen niet kijken :x Ze zegt blijf je last houden dan bel maar dan komt mijn collega dus hoop echt dat het doorzet. Ik trouwens wel mooi weer om te bevallen
Heerlijk de dag zit erop! Lekker thuis nu, straks ff boodschapje doen en dan languit op de bank! Misschien een filmpje huren vr vanaaf...
Bumpie: Wat raar dat ze niet even wilde kijken...kan toch geen kwaad?? manonenmike: Wat fijn dat je dag er weer op zit. Wanneer krijg je dan de uitslagen?? Leeuwtje8108: Is goed om te horen dat je weer terug mag naar de vk...is toch fijner lijkt mij.