Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Geboortekaartjes hier 115 . En nog wat reserve besteld. Hebben ook een grote familie. maar stuur echt niet allemaal mijn neven en nichten een kaartje . Zou ik er mss wel 150 kwijt zijn. Ik stuur ook een paar klanten een kaartje en vertegenwoordigers.

@ Josjo hier ook de sluitzegels. Eerst hadden ze ze niet bij buromac en nu ineens wel. Heb ik ze gelijk besteld . Had ze bij Jens zijn kaartjes ook ideaal.
    Sticker erop en hij is dicht. En idd de prijs viel reuze mee. Adresstickers had ik ook nog naar gekeken. maar vriendlief vond dat niks. Nu heb ik alles maar geschreven was me zo aan het vervelen laatst. Postzegels zitten er ook al op.

2. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marieke, jeej, jij zult blij zijn als je straks weer zelf je ding kunt doen.... Echt wel balen hoor dat je zo'n last hebt.

ZJ meis, dat klinkt niet goed! Fijn dat je je nu weer wat beter voelt. Je bent inderdaad wel veel afgevallen zeg! Zeker die ukjes van ons moeten gewoon netjes wachten tot na de 37 weken! Wij moeten gewoon geduld hebben!

Ros hoe gaat het met jou? Ik ben gedurende de hele zwangerschap ook nog niet beneden onderzocht. Als er geen reden voor is niet nodig toch?

Hier zit ik nu op 103 geboortekaartjes. Wij sturen ooms en tantes aan beide kanten van de familie en neven en nichten aan 1 kant van de familie. Daarnaast vrienden en vriendinnen, mijn oude collega's en natuurlijk nog een aantal zakenrelaties, dus dan schiet het al aardig op :$

Ik heb ook geen vrijheid om 12 weken na de bevalling thuis te zitten, maar kan wel zelf mijn uren en tijden bepalen als ik weer rustig aan ga beginnen.

3. Novan

Novan Actief lid

16 aug 2010
    154
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    goedemorgen allemaal!
    @zj84 wat naar dat je je ventje een tijdje niet hebt kunnen zien. Ik hoop dat je snel opknapt. Wat ben je een boel afgevallen, dat helpt ook niet met aansterken!

@maienditje pittig hoor, zo snel weer aan het werk, maar ik begrijp dat je weinig keus hebt. Ik hoop dat je dat lichamelijk ook goed gaat trekken. Lijkt mij lastig om een kdv zo in je eentje te runnen. Heb je echt een kdv of ben je eigenlijk gastouder? Ik ben zelf manager van kdv/bso en stond vroeger zelf ook op de groep, dus ik ken de hectiek en de druk die je kunt voelen. Ouders rekenen inderdaad gewoon op je en dat is op zich niet zo gek, alleen wel lastig voor jou als je de last met niemand kunt delen!

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @ros: bij mij is het "daar beneden" ook niks onderzocht hoor. En bij daniel gebeurde het pas toen ze gingen strippen. Die steken heb ik ook heel vaak!

@zj84: rot zeg dat je timme 2 dagen niet heb kunnen zien!

5. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @zj: ik heb met je te doen meis, 2 dagen de kleine niet zien!!My god, heftig! Beterschap...

@maienditje: ik kan soms geen touw vastknopen aan je verhalen met zo weinig leestekens....? En het zijn ook van die lange verhalen...sorry hoor maar ik haak n beetje af..

@ros: volgens mij checken ze niks zonder aanleiding? En dan wel vanaf 4o weken ofzo? Dat weet ik eigenlijk niet zeker..

@aantal geboortekaartjes: wij sturen ook onze neven en nichten, onze buurtjes (alle leuke, dat zijn er al 7) en we hebben ieder iets van 6 collega's die een kaart krijgen. dus dan tikt t wel aan... anders zouden wij denk ik ook rond de 60 ofzo uitkomen hoor..

Hier heerlijk geslapen vannacht, kan deze week tot half negen slapen steeds, fijn! :D Nu lekker een theetje doen bij een vriendinnetje die over 8 dagen is uitgerekend... even buiken vergelijken haha

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    even 2 foto's van het kamertje. Is nog niet helemaal klaar maar twijfel nog over de wandversiering en gordijn moet nog gekocht worden

7. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

gaat redelijk nu. Gisteravond om 10 uur was het ineens weg... Vanacht om 3 uur weer wakker met een pijnlijke buik wat na een uur ook weer afzakte. Heb nu echt een spierpijn gevoel onder in me buik en rug. En net lekke tot 10 uur geslapen ;)

@zj: Wat balen dat je timme 2 dagen niet kon zien.

8. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde

haha:p

9. MamaNini

MamaNini Lid

13 mrt 2011
    51
    0
    0
    Interieurstyliste & Fotografe
    ZH
    Hallooooo mama's en bijna-mama's :D

Hoe is het met iedereen? Ik heb telkens wel een beetje meegelezen maar al zoooooo lang niet meer gereageerd!! :$ Ondertussen al weer 37,5 week zwanger van onze meid, die nog steeds elke dag super actief is, in tegenstelling tot mezelf, want ik ben de afelopen 2 weken helemaal in mn agenda gaan 'schrappen' omdat ik gewoon bijna nergens meer energie voor had. Ook door mn nierstuwing (gaat wel beter dan aan t begin) en veel spierpijn in mn onderrug is rechtop zitten, en al helemaal in de auto zitten bijna niet te doen ;) Maarja... 'Laatste Loodjes' zoals iedereen in mn omgeving zegt..

Vannacht trouwens bijna geen oog dichtgedaan, beeb was zó hard aan het draaien en schoppen dat ik heel veel harde buiken kreeg en last van mn onderrug.. Maar geen oefenweeën zoals ik ze paar dagen geleden heb gehad 's avonds. Ben er maar uit gegaan om kruik te maken en en een beetje te bewegen, denk misschien helpt het.. Uiteindelijk van 1.45-3.30 wakker geweest ofzo, daarna half zittend in slaap gevallen.

@VK van de week bij de verloskundige vertelde ze dat ze al ingedaald is, maar dat haar billen nog vrij hoog zitten, dus het is geen kleine dame (...) geboortegewicht rond week 40 geschat op 7-7,5 pond. Maar mn buik is 'heel bescheiden' volgens iedereen en de VK, dus geen idee of dat wat zegt.
    Ik heb t idee dat ze gewoon lang is, maar hopelijk niet zo'n groot hoofd als ik heb ;) dus ben benieuwd.

@geboortekaartjes heb ben we gister definitief aangepast, lettertype en kort gedichtje, etc. Ben blij dat we er uit zijn, nu nog de datum en de beeb in mn armen en ik ben helemaal blij!
    We hebben nu 90 stuks maar bestel er 100 voor de zekerheid..

@josjo veel plezier vandaag bij het buiken vergelijken ;)

@zj balen idd dat je 2 dagen zonder de kleine moest! gaat t al weer beter nu?

@Ros84 baarmoedermond controle? Nog niets over gehoord..

Morgen komt een vriendin van me langs uit Zeeland die zwanger is van de 2de, lekker bijkletsen over baby's, bevallingen etc, haha.. Heb er erg zin in want woon hier nog niet zo lang, kan niet ff in de auto naar vriendinnen of ff de stad in, dus je bent wel iets meer 'geïsoleerd' maar goed lang leve internet, twitter, facebook, telefoon etc ;)

Nou heule fijne dag allemaal (de z:)n schijnt hier!!)

10. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    @ Guppekop leuk kamertje heb je toch allemaal leuk opgelost. Ondanks dat je het een klein kamertje vind.
    Wat wil je nog voor wandversiering dan ??

11. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ben gelukkig sinds net weer bij hem in het ziekenhuis en hem zoals het er nu uitziet gelukkig niet aangestoken. Voel me ook alweer iets beter.

Geboortekaartjes wij hebben er 100 besteld en er ongeveer 80 verstuurd, wilde wel reserve hebben

12. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    @ Mamanini welkom terug.
    Hier ook een lange meid. En voel haar ook nog erg hoog zitten die kont haha. Maar de benen zitten ook overal heb ik het idee. Die waren vorige week al langer als 41 weken ?? Dus kan ook niet anders als dat ze ergens in de weg zitten.
    Krijg je wel nog een groeiecho dan ?

@ Ros hier vorige x ook maar 2 x gecontroleerd. en toen de laatste zei de gyn is nog lang niet rijp we gaan gel doen. Allen toen ik s'morgens aankwam nog een controle en vanzelf ontsluiting. dat is wel fijn.
    Zie alleen niet dat het nu ook snel gebeurd. volgens mij doen ze het alleen als je over tijd bent ofzo of dat er een reden voor is.

@ Josjo veel plezier vandaag

13. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    32 u per week werken & mama van mooie dochter zijn
    rotterdam
    leuk kamertje hoor!! schattige wiegje, het gordijn was toch om het badje ed weg te werken?

wow wat gaat het weer hard vandaag! gezellige boel en dat terwijl het mooi weer is....
    zullen we vanavond de regendans weer met elkaar doen?? het moet immers niet weer warm gaan worden he... zoals gister de hele dag buien is goed voor onze dikke pootjes hahahaha!!!

net terug van een ochtendje kapper..., heerlijk!! voelde me weer ff ´normaal´ als voor de zwsch. totdat ik in de spiegel keek... boem wakker uit die droom... een dik opgezwollen propje keek terug... hmmm o nee ik ben t zelf maar dan met mijn haar weer in de kleur en in model.... tja.... nog even volhouden...
    ik heb wel gefietst dus ben goed in beweging... lekekr zit t echter niet herkennen jullie dat tijdens t fietsen??

mannetje is vanmiddag vrij dus die zal zo thuis komen dan lekker ff samen de auto in en rondje rijden, boodschapje doen, en vanaaf nog even bij een kennis op bezoek die nu ook 22 weken zwanger zijn... leuke afleiding al zeg ik t zelf!

tot later!!!

14. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    O ja vandaag is volle maan !!!!!
    Dus wie weet mss wel veel kindjes vannacht die geboren worden haha .

15. bumpie

bumpie Niet meer actief

ja Vandaag is het volle maan!! ;)

pff hier straks ff lekker uurtje liggen. De krampen komen toch weer opzetten. Nu met vlagen maar geen regelmaat :(

pff ben ook erg moe. En heb overal spierpijn...

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @leeuwtje: iets in bruintinten op de lichte muur en witte dingen op de bruine muur:D Maar wat weet ik nog niet precies. Ga volgende week wel weer eens snuffelen in de winkels

@zj84: fijn dat je je knulletje weer heb gezien!

@manonenmike: ja was ik eerst wel van plan, maar doe het nu toch maar niet meer. Denk dat ik het te druk vind worden. Wil nu gewoon iets op de muur/muren erboven;) Moet nog wel gordijn voor het raam hebben

@kapper: ik moet mn haren eigenlijk ook nog laten knippen. Maar eens even kijken wanneer we dat gaan doen

17. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Jeetje, wat wordt er weer veel afgekletst zeg :) ! Haha!
    Hier een slechte nacht gehad. Heb veel last van heupen en bovenbenen. Ik lig gewoon ook niet meer lekker op mijn zij, maar dat is het enige wat nog kan.....:(
    Gisterenavond ging ik even in de babykamer bezig, maar na 5 minuten werd ik helemaal niet goed.... Ik kan al niet veel, maar het wordt steeds erger! Echt zwaar balen!
    Ik zal kijken of ik vanavond nog wat op jullie ga reageren. Dat wordt steeds moeilijker omdat er zoveel geschreven wordt en ik zit nu niet op mijn laptop, maar op mijn iPhone.

Fijne middag iedereen!!

18. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    bedoelde natuurlijk 120 kaartjes ;)

19. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    [FONT=Calibri, Verdana, Helvetica, Arial]Tooske; gefeliciteerd met je vriendin!!

Marieke, vervelend dat je ook zo’n last hebt van je bekken! Heb je dat ook zo erg in bed met omdraaien?

ZJ84, Dat lijkt me inderdaad moeilijk dat je niet naar Timme kan, wel fijn dat e weer bij hem kon en je je weer wat beter voelt! Heb je al een beetje een indicatie wanneer hij lekker mee naar huis mag?

Guppekop, mooi wiegje zeg!! Wel een kleine ruimte, maar wel makkelijk met zo’n grote plank! Ziet er echt knus uit! En wel lekker veel opbergruimte eronder!

Mononenmike, vel plezier met de vrije middag!!

Hier zijn we de vloer in de woonkamer aan het leggen en ik word vanavond opgehaald door mijn moeder voor een weekendje ouddorp :) Mijn tweelingzusje woont daar ook vlakbij dus gaan daar ook nog en dagje heen (die is ook zwanger) dus lekker babytalk.
    Kan mijn man lekker verder klussen zonder dat ik in de weg loop.
    E moet dus echt nog even blijven zitten :)

Net is er een vriendin langsgeweest en heb echt de meest schattige wit/roze adidas schoentjes gekregen :) ahhh[/FONT]

Deel Deze Pagina