hoooooiii dames!!! Gisteren gezellig met mn zoontje 3 en papa naar de film cars 2 geweest super leuk! mn zoontje keek zn ogen uit! en bleef ook netjes zitten de hele film dat had ik niet verwacht! Verder gaat het goed hier! alleen wat last van de liezen en harde buiken maja het hoort erbij! Wil alleen ff mn ei kwijt misschien herkent iemand dit. Mijn moeder heeft mij al heel jong gekregen (18) en ik ben 25 dus is ze nu 44 jaar en al oma. zelf is ze hertrouwd op haar 30e dus ze heeft nu ook 2 kinderjes van haar nieuwe man dus heb ik nog een broertje en een zusje van 8 en 11 jaar hartstikke leuk natuurlijk! en een broer van 22 jaar die is van mijn echte vader maar die leeft niet meer. Nou is ze niet echt een oma voor mn kleinste en ze zegt ook heel eerlijk dat ze zich niet oma voelt omdat ze zelf nog zo jong is en ook 2 kleintjes heeft! ik kan me hier zo boos om maken! want mijn zoontje is gek op zn oma! Verder heeft mijn broertje 22 ook genoeg uitgespookt waar mijn moeder enorme last van heeft ze is nu overspannen door wat er allemaal gebeurt is het afgelopen jaar maar toch doet ze nog alles voor mn broertje! ik snap dat niet! iemand die haar zo'n verdriet heeft gedaan toch nog met alles helpen en het hand boven het hoofd houden! Maar waar ik nou heel erg mee zit is dat ze altijd alles doet voor mn broer en ze mij eigenlijk helemaal niet vraagt hoe het met mij is en dat ze het over de baby heeft ofzo ze belt niet en komt nooit langs! ik moet altijd maar bellen en langskomen en ik ben er eigenlijk een beetje flauw van! ze klaagt ook altijd over van alles en dan maak ik me daar weer druk over maar ze vraagt nooit naar mij! En dan nog 1 ding ik ben 6 aug 2010 getrouwd en we zouden een canvas doek krijgen van onze trouwfoto als kado maar tot op heden heb ik hem nog steeds niet! financieel even niet haalbaar zegt ze.. maar ze koopt wel alles voor mn broertje en zusje 8 en 11 jaar dure spullen en gaat over 2 weken op vakantie naar italie!!! ik kan me daar heel kwaad over maken! mijn man zegt laat je moeder nu eerst maar eens hier komen en zelf bellen! en daar heeft hij ook wel gelijk in natuurlijk dus ik denk dat ik vanaf nu gewoon mn moeder eerst niet meer bel en langs ga. Ik moest dit gewoon ff kwijt ik snap er niks van! maja ik moet het denk ik maar accepteren dat mn moeder zo is en van mn gezin moet gaan genieten en haar shit niet meer aan horen en aan mijzelf moet gaan denken vanaf nu! tuurlijk het is en blijft je moeder maar zo hoeft het natuurlijk ook niet dan neem ik liever wat meer afstand. Liefs!!
@guppekop lief kamertje zo! @controles 'daar beneden' ok blijkbaar niet gek dat dat nog niet gebeurd is.. @volle maan hm heeft niks gedaan dus hier, als ik het zo lees ik had me er graag voor opgegeven, maar helaas.. al is het nog steeds wel aan de vroege kant natuurlijk, hoop stiekem dat ik steeds hoop dat er al iets begint.. moet er maar niet teveel vanuit gaan want kan nog wel paar weken duren natuurlijk. (is waarschijnlijker) had vannacht overigens wel veel harde buiken en soms beetje pijnlijk maar verder niks noemenswaardigs.. @Tooske oh wat erg zeg, gecondoleerd! @Pinky bah ik kan me voorstellen dat je baalt van het gedrag van je moeder, lijkt me pijnlijk als het zo ongeïnteresseerd voelt. Maar ja zegt het zelf al heel goed op het einde: helaas kan je er weinig aan veranderen en kan je je beter richten op je eigen, mooie gezinnetje en naar de positieve dingen kijken! Wie weet draait ze nog bij in de loop van de tijd. @Bumpie voel je je al iets beter? beterschap iig!
hoi hoi net even op de bank gelegen tv kijken. Aangezien ik 's nachts niet kan slapen als ik overdag slaap. Ik voel me iets beter. me moeder is net geweest en heeft even stofgezogen. dus alles nu netjes aan kant. Helaas blijven de krampen nog onregelmatig Maar echt lekker voel ik me nog niet, moe, misselijk. We wachten maar gewoon af.
Dus het rommelt nog steeds bumpie.... Ik hoop echt dat t snel door wil zetten, maar ik zou er niet al te veel vanuit gaan want het kan zo nog maar eens 3 weken duren.... Pinky, lijkt me heel moeilijk. Maar inderdaad zelf iets meer afstand nemen is denk ik de enige manier om er zelf wat beter mee om te kunnen gaan. En inderdaad je focussen op je mooie gezinnetje en op de mensen om je heen die wel interesse tonen en meer betrokken zijn. ManonenMike, dat broodje filet americain komt inderdaad steeds dichterbij! En dan het liefst met wat mosterd, chilisaus en augurk, mjam.... EN ook de sashimi komt steeds dichterbij! ZJ, let je een beetje op jezelf? Leeuwte, wedde dat die kleine van jullie op de verjaardag van Jens komt Dank voor jullie medeleven dames, t is nog steeds zo onwerkelijk.... Mijn schoonmoeder zei al, hoop niet dat jij ligt te bevallen als de begrafenis of crematie is. Dat zou wel heel erg zijn.... Maar daar gaan we even niet vanuit. Heb de hele zwangerschap al het idee gehad dat ik over de 40 weken ga
filet met uitjes, pepertjes, chilisaus t is me om t even ik wil gewoon filet proeven!! hahahaha... begin me ook te beseffend at we op korte termijn weer een lekker glas wijn aan de mond mogen zetten... of een glas whiskey als t nodig is hihihihihi! wat een weertje lijkt hier in rotterdam wel herfst... mega druki in de supermarkt... bahbah... de bedklossen zijn binnen maar heb ze nog niet onder t bed staan... wanneer doen jullie dat?? mijn positiekleding maar ff op marktplaats gezet zojuist, er is al heel wat dat ik niet meer pas... maar nog supermooi... hoop dat iki er iemand blij mee kan maken... @ tooske... tja je hebt niet in de hand wanneer de bevalling start he... @ bumpie... klote he dat gerommel... duurt hier al 2 weken incl steekjes harde buiken etcetc dus hou je taai! warme douche helpt hoop ik wel?? of een lekekre jankfilm hihihi @ gedrag moeder... kies even voor je geinnentje het is erg balen maar ooit komt het ter sprake of komt ze zichzelf tegen...nu ben jij ven het belangsrijkste niet je broertje of zusje!! @ volle maan... hij was hier trouwens niet eens goed te zien... dikke wolken ervoor dus dat zal t wel zijn zo nu eff lekker wat eten gaan maken... heb nog wat rijst staan en heb lekker roti meegenomen voor straks! mmmm dus ff opwarmen en op tafel!
Jaaaaa sashimi!!! En filet, breek me de bek niet open whaaaa en ik heb al zo'n honger.... @pinky: al eens geprobeerd je gevoelens uit te spreken? En dan niet in verwijten maar meer hoe jij je voelt, dat je een band mist, haar mist? Dat je ziet wat ze wel met je broer heeft en zou willen dat jij dat ook had met haar? Daar zal ze toch wel naar willen luisteren? Sterkte in elk geval! Ben het wel met je man eens dat je wel wat afwachtender mag opstellen en dat ze nu wat meer naar jou mag komen, zeker in jouw positie...? Sterkte!! @hier: tjonge, echt last van mijn darmen zeg!! Borrelende darmen en gelukkig wel al 1 keer naar de wc geweest maar t blijft onrustig ...
@ filet: mmmmm heb ik echt zo'n zin aan. in het weekend heeft manlief altijd een bakje filet dus hier staat er 1 in de koelkast. Mocht ik voor maandagmorgen bevallen is hij geheel voor mij nu zo lekker een warme douche. kijken wat de krampen dan doen. Voel me wel beter dan vanmorgen.
Hoi! Nou op dit moment heb ik er niet zo heel veel zin in om met mijn moeder hierover te praten moet nu echt even aan mijzelf en de baby denken heb al genoeg stress gehad hierdoor. Het is niet zo dat ik de band wil hebben die ze met mn broer heeft maar ik vindt het zo frustrerend dat ze nog steeds het hand boven het hoofd houd van mn broer ondanks dat hij echt vreselijke dingen heeft gedaan! je moet het zo zien ik heb in het verleden (puber) genoeg dingen uitgespookt en ze heeft altijd die dingen met haar ouders gedeed waardoor ik dus ook niks met mn opa en oma heb gewoon op bezoek en verder niks en mn broer is 2 handen op 1 buik met mn opa en oma en kan ook niks verkeerd doen in hun ogen! ze verteld namelijk niet wat hij allemaal uitspookt en uitgespookt heeft of ze verteld de helft dat frustreerd mij! ook omdat ik vorige keer ontzettend boos ben geweest op mn broer terwijl ik echt heel erg goed met hem kan hoor begrijp me niet verkeerd maar ik wou hem wel even de waarheid vertellen over zijn gedrag! en vervolgens krijg ik de shit over me heen van mn opa en oma dat ik maar eens even normaal moet doen! want hun weten niet wat hij heeft gedaan en geflikt heeft omdat mn moeder dat niet wil vertellen en heeft verteld! maar ik ben er klaar mee ik hou niet langer mn mond want ik ben steeds de boeman! Vannochtend net naar mn moeder geweest en kom er gewoon moe weer vandaan! altijd maar naar haar luisteren en dat geklaag over iedereen! en wat ik gewoon heel erg vindt ik dat ik van mijn eigen ouders nu een jaar laten nog steeds geen huwelijkskado heb die mij op de bruiloft is beloofd! en ze koopt maar raak en ze doet maar en tegen mij zeggen dat ze geen geld hebben voor een foto op canvas en die nog wel komt:x ik snap het gewoon niet! En op dit moment wil ik gewoon niet uit mn slof schieten en boos worden want ik ben gewoon innerlijk heel erg kwaad! Ook als ik wat vertel over dingen is het ow leuk en ze praat er gewoon overheen! maar ik moet wel naar haar leuke dingen luisteren en intresse tonen! het is gewoon zo vermoeiend! ik wil haar gewoon eens wakker schudden en haar vertellen hoe ik erover denk maar lijkt me op dit moment niet zo handig. Ik zal me er maar bij neer moeten leggen en misschien dat ze ooit inderdaad inziet waar ze mee bezig is. vindt het gewoon ontzettend triest ok voor mn kleine kereltje dat zn oma zo doet want hij ziet dat niet en is gek op zn oma maar andersom krijg ik dat gevoel gewoon niet en ze voelt zich ook geen oma zegt ze omdat ze nog zo jong is en zelf kids heeft. Ach ik houd nu afstand en laat even niks van me horen en we zien wel hoe het loopt maar ik ga zeker weten na de geboorte mn gevoelens eruit gooien en zeggen hoe ik me voel en denk en dan ziet ze maar wat ze er mee doet! maar dan ben ik het kwijt. Liefs!
Hier geen energiedrank, alcohol of sigaretten... Maar een lekkere biefstuk (medium) of een broodje filet... HMMMMMMM!!!!!!!
Nou wij hebben vandaag lekker rustig aan gedaan...mijn man heeft wat gesleuteld aan zijn motor, en verder de boodschappen gedaan. Heb al bijna alle was weg, dus dat is wel lekker..hoef ik er morgen lekker niks meer aan te doen Verder heb ik af en toe last van wat buikpijn maar niet echt meer zoals van de week. Alleen heb ik u weer sinds gisteren erg veel afscheiding ook met wat slijm volgens mij, en brandt mijn doos van binnen. Dit heb ik ook vaak als ik ongesteld moet worden... Iemand hier ervaring mee!?!? Bumpie: Zal het dan nu echt gaan beginnen... Spannend hoor!!! Delfina: Rust goed uit meis! Al je energie kan je straks bij de bevalling goed gebruiken... Manonenmike: Geniet van je weekendje samen! Pinky: Inderdaad niet echt tof voor jou dat je moeder zich niet echt in je interesseert, maar denk wel aan jezelf. Jij komt op de eerste plek en niet je moeder . Heb zelf enige ervaring hiermee alleen dan op een iets andere manier. Ga lekker genieten van je gezinnetje en als je moeder het echt wilt, komt ze vanzelf wel naar jou.
Pfff, vandaag een dagje met mijn moeder de stad in geweest opzoek naar gordijntjes voor de babykamer (poging 101 ). Weer zonder stof thuis gekomen! Op de een of andere manier is er niets wat ik leuk vind en past bij de rest van de kamer (wit, zilver/grijs en rood). Natuurlijk niet met lege handen thuis gekomen want er waren veel babykleertjes voor 50% bij H&M Maar wel vermoeiend hoor, dat door de stad sjouwen. Ik merk dat ik mijzelf nog steeds overschat af en toe. Dus nu maar lekker even met de beentjes omhoog op de bank en jullie geklets van vandaag bij lezen! @ filet; ik eet geen vlees, dus mis dat ook niet echt. Ik eet wel vis soms en heb enorm trek in gerookte zalm. En ja, whiskey hmmmm, daar heb ik al sinds het begin van mijn zwangerschap zin in. Alhoewel ik het nu ook helemaal niet zo moeilijk vind om geen alcohol te drinken. Dat valt me alles mee. @ Tooske: wat een vreselijk bericht: heel veel sterkte! @ volle maan: ik ga voor de volgende volle maan op 13 augustus, die is één dag na mijn uitgerekende datum. @ Pinky: ik kan mij voorstellen dat het een rot situatie is nu. Zoals anderen ook al zeggen zou ik ook proberen afstand te nemen en je lekker te focussen op je eigen gezinnetje. Maar ja, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk! Sterkte er mee in elk geval! @ Marlijn: zou het een blaasontsteking kunnen zijn? Tijdens je zwangerschap kan dat anders aanvoelen dan normaal.
Novan: Ja dat zou wel kunnen, maar heb deze zwangerschap dit al 2 keer gehad en mijn urine laten controleren. Bij beide keren was er geen ontsteking zichtbaar. Slik nu ook wel gewoon dagelijk of om de dag cranberry tabletten en slik extra vitamine-c voor de zekerheid. Houd ik het in ieder geval onder controle
Lekker een groot glas rode wijn! Of gewoon Champagne... Wijnen zijn voor ons echt een hobby dus het is een hele aanpassing om zo te leven. Nog 3 weken te gaan!
@novan: gerookte zalm mag gewoon hoor , als t maar niet vacuüm verpakte is. Dus die vd visboer, wel ff voor de zekerheid vragen of ie niet vacuüm verpakt is geweest en dus vers is, mag gewoon! Heerlijk, heb ik al vaak gegeten in deze Zw schap
Nou nog even over die afscheiding (sorry voor de viezigheid) heb net even wat uit mijn vagina gehaald tussen mijn vingers...maar het is niet plakkerig. Echt heel waterig en dun, en ruikt inderdaad een beetje zoetig. En ruik die geur ook gewoon als ik loop zou maar zeggen, blijft een beetje hangen... Nou las ik ergens op internet dat wanneer je op je hand blaast en dan wat verliest het vruchtwater is, maar dat heb ik dus niet...?! Weet het even niet meer hoor
ja, weet ik. Ik kom alleen niet zo vaak bij de visboer, maar loop er elke keer langs in de supermarkt.... @ marlijn: hmmm... geen idee dan. Als je het niet vertrouwt zou ik gewoon even de vk bellen voor overleg!