Novan: Ja ik loop inmiddels bij de gyn in het zk, dus kan daar evt wel heen bellen voor spoedgevallen en vragen ook wel volgens mij.. Kijk het nog even aan, zal zo proberen iets op te vangen als het eruit loopt ofzo....
Ja, zh kan je vast ook gewoon bellen. Beter een keer te vaak dan te weinig zegt de vk altijd, dus dat zal met het zh niet anders zijn. Opvangen klinkt idd als een goed idee. nou, succes er mee! Ik ga zo richting bed, middagje de stad in is toch erg vermoeiend!
Nou er blijft steeds zo'n raar luchtje om me heen hangen... Maar goed mocht het toch vruchtwater zijn en gaat de bevalling dan beginnen, dan zal ik dat vanzelf wel voelen denk ik..... Dus ga me er niet teveel op focussen...lijkt me beter
Daar hadden wij het ook over idd, maar wat dan nog? Ik ben misschien heel nuchter maar ik geef helemaal niets om dat soort risico's. Harry potter was gaaf!! Heb echt genoten! Boek was goed aangehouden op wat mini dingetjes na. Wel wat tranen gelaten, want moederliefde staat aan het eind wel centraal en dat raakt je als moeder zijnde wel heel erg. Hoewel de hele zaal eigenlijk zat te sniffen. We hebben een heerlijke avond gehad! Vabdaag wat opruimen en eind van de middag brengen mijn so Ties weer thuis. Wat ik mis: gerookte zalm en alcohol! Maar nog eventjes, dan kan het weer! Marlijn, als je twijfekt aan vruchtwater kun je een keer hoesten en kijken of het er dan uitloopt, zo deed de vlos dat hier. Vocht opvangen kan beter met kraamverband dan met een inlegkruisje. Dat eerste absorbeert minder snel en dan de vlos makkelijker beoordelen wat het is. Bumpie, had toch gehoopt op goed nieuws nu van jouw kant!
helaas hier geen bevallingsnieuws. Nu geen krampen meer alleen drukkend gevoel. dus waren duidelijk voorweeen. Alleen werd ik vanacht wakker en deed me gehele buik pijn. Hij was ook hard. Dit duurde wel een uur. Hebben jullie dat ook soms?
Wat een kwelling hier met al die verhalen hier over filet, rauwe vis, wijn, rosbief, gerookte zalm.... Nog even volhouden Had gisteravond ook last van voorweeen denk ik. Harde buiken maar dan in combinatie met menstruatiekramp.... Maar is gewoon weer weggegaan. Vandaag maar een lekker rustig dagje denk ik, beetje bankhangen en wil ook de laatste dingetjes op de babykamer ophangen. Denk dat vriendlief vanmiddag de trapleuning gaat regelen en denk dat we nog naar mijn schoonouders gaan. Jullie nog plannen vandaag?
morguh!! niks spannends gebeurd hier? hihihi! geen plannen nog voor vandaag... tja niet te veel doen!
Las trouwens nog iets over ben op klossen, dat hebben wij afgelopen vrijdag gedaan. De verhogers die ik via de kraamzorg kan lenen zijn te smal voor de poten van ons bed, dus wij liggen nu boven de groene Grolsch en gele Jupiler kratten Maar jeej, tis wel een hele klim hoor haha! Marlijn, hoe is t met je rare luchtje? Zou tich wel even laten checken hoor....
@tooske: gecondoleerd! @marieke, en hoe was je avond? ah, leuke avond gehad lees ik! @pinky: ik heb ook nog een zusje van 8 maar mijn moeder (47) voelt dr eigen dus echt wel oma! Dus het kan wel! Rot zeg dat ze meer intresse heeft in de andere kids! @bedklossen: doen wij niet aan. Bed staat vast aan de muur. Kraamzorg weet ervan en maakte geen bezwaar @weer: wij hadden gister 30graden! volop zon! vandaag wel triestig, maar na een hele nacht regen wel droog @positiekleding: ben dus niet de enigste die te dik is geworden? Loop nu telkens in hetzelfde omdat ik het zonde vind om voor die paar weken nog nieuwe te kopen @eten: het enigste wat ik mis is gerookte zalm, de rest kan me gestolen worden. (hier in duitsland ga ik dus echt niet naar een visboer en klungelen met mn duits) @marlijn: ik heb laatste dagen ook veel slijm/afscheiding. @hier: k*tnacht gehad. Gisteren wezen winkelen en dat heb ik geweten vannacht! Megapijn in mn bekken en nu nog steeds. Daarbij boos op wim (meneer wilde romantisch lange avond met zn 2e op de bank, maar om half 10 slieptie al, gaat om 10u naar bed en ligt om 2u nog met zn kleren aan bovenop het dekbed, werd niet wakker van daniel die begon te huilen en dat icm mijn hormonen...) Veel wakker geweest dus vannacht. Nu wel ff rust want wim en daniel zijn fietsen. Gister wel lekker geslaagd in de stad, dat scheelt dan nog. 2 pyama's voor mn eigen, broekje en setje voor ukkepuk, en voor daniel een regenpakje was maar 9euro dus kon ik echt niet laten hangen En van papa kreeg daniel nog een bobcat, istie helemaal gek van (en papa zelf ook)
Bumpie hier hetzelfde. Ook als ik opsta voor te plassen s'nachts. Gelijk een harde buik., maar goed daar hebben we niet meer lang last van maximaal nog iets minder als 4 weken . Marieke ja dat klopt ook wat je zegt . we kunnen ons slechts opsluiten nu. Maar zou het evengoed liever niet willen dat het daar gebeurd. Dus hij was wel goed, want ik hoorde ook idd dat er heel veel dingen waren weggelaten uit het boek. Maar ja ik heb ze allemaal gelezen en gezien dus nu wil ik deze ook zien. Fijn dat jullie een fijne avond gehad hebben ! Jens gaat vanmiddag met zijn peettant voor het eerst naar de bioscoop . Cars 2 ben zo benieuwd of hij rustig op zijn kont blijft zitten. Zitvlees zijn we namelijk vergeten in de genen mee te geven. Maar goed zal wqel mevallen. Alleen had ik gezegd dat het even donker word en dan de film begint. Had ik mss beter niet kunnen doen. Nu is hij de hele tijd over bezig dat het donker word. Maar goed de knuffel gaat mee . Die wou de film ook wel zien zegt hij dan. En anders zegt mijn zusje dan kom ik gewoon met hem naar huis. Mama vind het mss nog wel het spannendst klossen hier ook sinds vorige week . En idd een hele klim. Wel makkelijker met opstaan vind ik. En Tooske handig voor in het kraambed. Als beeb geboren is kun je gelijk met een biertje proosten Over alle lekkernijen die hier genoemd worden. Ik krijg er alleen nog maar meer zin in !!!!!!!!!!
Wij gaan naar Nijmegen, de vierdaagse feesten zijn begonnen en de zon schijnt, het is ook koopzondag dus kijken of ik n mooie spiegel kan vinden voor op de wc... Heb de wc pas behangen met heel schattige bloemetjes op de achterwand en het wordt allemaal steeds gezelliger daar. Zou er bijna langer van op de pot blijven zitten haha. Zonnetje schijnt gezellig!! Fijne zondag allemaal!!
vandaag mogen we naar huis ik ben hier in stockholm 12 juli bevallen toen ik hier me verjaardag zou vieren 11 juli. woon hier bijna 500 km vandaan dus ben vanavond laat pas thuis. maar met de kleine gaat het goed hij is wel erg klein zijn gewicht zit vandaag op 2460 van 2685 maar hij drinkt goed nu. hier een paar foto's Bekijk bijlage 167564