Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Augmam wat een scheetje, en wat een mooie bos haar!! Wat een mooi ventje zeg!

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Novan wat jammer dat het nog niet gelukt is voor gordijnstof, klinkt alsof er best wat soorten stof zouden moeten passen bij de kleuren die je noemt? Is bv. een stof van CottonBaby iets voor je, boerenbont ruitjes Stof Boerenbont Cottonbaby in 7 kleuren die heb je ook in rood/wit bv. Maar misschien is het een heel andere stijl dan je kamertje?

@Marlijn al meer duidelijkheid over het vocht? je kan idd aankijken of er verder iets gebeurt maar als je vermoedt dat het vruchtwater is zou ik wel even je vk bellen, vruchtwater verliezen kan ook in kleine beetjes en kan nadelig worden voor je kindje als je lang wacht en je kan een infectie krijgen o.i.d. (niet om je bang te maken hoor, maar ik zou zelf iig even bellen om te checken wat zij zeggen)

@Augmam wow wat een prachtige foto's van je mooie, kleine ventje! idd een kleintje maar is 'normaal' toch dat hij eerst een beetje afvalt? hopelijk gaat ie snel goed groeien! hele mooie foto's, wat leuk dat je die met ons wilt delen!

3. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    financieel administratief medewerkster
    Utrecht
    Tooske: Lukte om gisteravond een druppeltje op te vangen….maar was gewoon hele waterige afscheiding. Maar ruikt wel apart..

Augmam: Wat een schatje zeg, en wat fijn dat jullie al naar huis mogen! Geniet lekker van het thuis zijn straks...;)

Ros84: Waarschijnlijk is het toch geen vruchtwater….en 2 weken geleden was de kleine nog niet ingedaald en dan zou je dus een plons moeten verliezen, maar het kan natuurlijk zijn dat de kleine nu inmiddels wel is ingedaald. Dinsdag weer naar de gyn dus zal het dan wel horen...;)

Verder een lekkere nacht gehad….mijn man ging er vandaag uit dus ik kon lekker tot 11 uur blijven liggen. Vandaag mijn laatste was even doen, en dan is dat weer klaar.

Verder ga ik mijn ziekenhuistas even verder inpakken….dan staat die maar klaar voor als het mocht gaan beginnen...;)

En ons bed kan ook niet op klossen..wij hebben zelf een houten kist gemaakt die er precies onder kan aan beide kanten. Doordat we auping spiralen hebben en daaromheen nog een bedombouw zouden we anders 10 klossen eronder moeten hebben en dat staat niet zo stabiel…Maar de kisten staan er nog niet onder dus dit moet nog gebeuren.

Verder vandaag een lekker rustig dagje op de bank denk ik...:p

4. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Augmam wat een knap kereltje

Hoe gaat het verder met jou ????

5. bumpie

bumpie Niet meer actief

augmam wat een super ventje:D

6. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Augmam, wat een dotje zeg! Schijnt inderdaad heel normaal te zijn dat ze eerst wat afvallen.

Marlijn, afscheiding ruikt hier ook anders dan voor de zw. schap. Volgende week moet je dus weer op controle, dan gewoon effe navragen als je het zelf volledig vertrouwd momenteel. Ik zou het sowieso nu even navragen maar dat is ieder voor zich natuurlijk.

7. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Jemig wat een mooie foto's zeg. Smelt helemaal!
    Ik reageer morgen op de rest, zit in ouddorp op mijn telefoon vandaar!

Fijne dag allemaal

8. Novan

Novan Actief lid

16 aug 2010
    154
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    @ Ros84: bedankt voor de tip, maar ruitjes komen er bij mijn man niet in ;) Ben zelf ook gewoon ontzettend kieskeurig geloof ik, morgen nog maar eens op de markt kijken….
    @ bed op klossen: bij ons pasten de klossen ook niet en sinds vanochtend staat ook ons bed op Grolschkratjes!
    @ Augmam: Prachtig kereltje zeg! wat fijn dat jullie naar huis mogen! Goede reis!
    @ positiekleding: ik draag vooral positiebroeken en heb 1 positiejurk. Verder pas ik nog veel gewone, wat lange shirtjes van H&M. Heb een behoorlijk bescheiden buikje en dat is best handig wat kleding betreft.
    @ harde buiken: ik heb sowieso ontzettend veel harde buiken. Heb er met 28wk al een dagje voor in het zh doorgebracht, maar het lijkt gewoon bij mijn zwangerschap te horen. Ik word nu trouwens ’s ochtends vaak wakker met flinke buikpijn en moet dan ontzettend nodig naar ’t toilet en meestal herhaalt zich dat een aantal keer in het eerste uur na ’t wakker worden. Heel irritant!
    Vanmiddag gaan wij ook even naar de vierdaagse feesten in Nijmegen, waarschijnlijk lekker hangen op Habana. Wij wonen dichtbij, dus kunnen er op de fiets heen. Ben benieuwd hoe dat gaat, want heb niet zo veel meer gefietst de afgelopen tijd….

9. Novan

Novan Actief lid

16 aug 2010
    154
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    maakt 'ie van het woord 'kieskeurig' nou automatisch een link? Irritant! Ik krijg hem er niet uit!

10. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    32 u per week werken & mama van mooie dochter zijn
    rotterdam
    Hier een rotweer!! en toch dikke voeten... Gaat t dan nooit wegggggggg

11. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    @Augmam; Wat een mooie foto's zeg! Echt heel erg leuk om te zien!!! :) (ik wil ook!!!!!)

Ego;
    Vanmiddag zijn mijn schoonouders geweest, maar ik moet zeggen dat ik blij ben dat ze weer zijn vertrokken. Poehee, wat zijn die mensen vermoeiend zeg!
    Mijn eigen moeder belde ook nog vanmiddag. Ze maakt zich een beetje zorgen om mij. Ik ben namelijk al een paar dagen niet lekker, heb vaak last van hoofdpijn of ik ben licht in mijn hoofd, gisteren tijdens het eten (bij mijn ouders) zat ik ineens te trillen en ik heb al een paar dagen last van blauwe lippen en tijdens de harde buiken heb ik een beklemmend gevoel....
    Nu zei m'n moeder dat ik morgen maar even het ziekenhuis moest bellen. Misschien dat ze me nog even na kunnen kijken (bloeddruk oid)...
    Ik denk dat ze zich een beetje druk maakt om niks, maar goed.. als ik haar ermee kan geruststellen....

Wat denken jullie??

12. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Hier ook hoor! En ook dikke handen.... :cool:
    Over een paar weekjes zijn we er gelukkig vanaf!;):D

13. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    32 u per week werken & mama van mooie dochter zijn
    rotterdam
    Paar weekjes... Ik hoop deze week! Hahaha

14. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik hoop ook deze week! pff ben vandaag erg chagi. Kan echt niets hebben. Erg gezellig voor manlief;)

15. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Ik moet mijn bed nog op klossen zetten. Heb ze wel al staan.
    Bed is nu 65 cm maar moet naar min. 80 cm.
    Bij jullie ook zo hoog?

16. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    In de brief van onze kraamzorg staat 70-80cm hoog....

Wij zetten het bed niet op klossen, want een beetje lastig...
    Eventueel gooi ik er een matras bovenop (voor de controles e.d.), want ik ga er ook niet vanuit dat ik hele dagen op bed lig. Bij Thijmen liep ik de volgende dag ook alweer rond en als ik even ging liggen deed ik dat ff lekker op de bank (en nu misschien wel in de tuin in de hangmat ;) ).

17. bumpie

bumpie Niet meer actief

hier is hij 80-81 cm hoog. pfff kom er bijna niet in. heb een verhoging naast het bed staan hahah:D

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    cindy, zou het wel even laten controleren!

@hier: de hele dag al megasteken onderin:( gelukkig doet wim veel vandaag, dat scheelt, kan zelf lekker op de bank blijven hangen. Hij wilde eigenlijk dat ik vanmiddag ff ging slapen maar ben bang dat ik dan vanavond helemaal niet in slaap kom.

19. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde
    @ alle dames die op mij hebben gereageerd! Ik ga inderdaad nu lekker aan mijzelf en mijn gezinnetje denken en ik leef mijn eigen leven wel:D
    Soms ben je gewoon klaar met dingen omdat het al zo'n hele tijd gaat en ben je er klaar voor om afstand te nemen en die tijd heb ik nu gewoon bereikt.
    het is jammer dat het zo moet maar voor mijzelf en mijn gezin is het beter om gewoon meer afstand te nemen en het nu van haar kant te laten komen ik ben er gisteren weer geweest en nu is zij aan de beurt!
    tja ik zou mij ook oma voelen als ik kleinkinderen zou hebben! ik ben ook jong moeder (25) en heb een kereltje van 3 en nu de 2e op komst dus ik zou ook vroeg oma kunnen worden maar dat is toch geweldig! je kunt dan nog van alles met je kleinkinderen doen! maja ik houdt er over op ik ga lekker genieten van de laatste loodjes en mn eigen leven leiden met mn mooie gezin:)

@ dikke handen en voeten die heb ik ook! lijken wel olifantenpootjes met mini teentjes haha hou ook erg veel vocht vast zie ik ook mn benen als ik die indruk pff maja nog even dames!!

@ augusmam Wauw wat een mooi kereltje! geniet er lekker van!

Aan iedereen verder!! fijne zondag!! :D

20. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cindy ik zou ook even laten checken hoor. Beter te veel dan te weinig meis!

Ik voel me vandaag ook niet zo.... Gewoon een algeheel niet lekker gevoel, was weer even geleden dat ik dat had. Ook eigenlijk geen trek, maar als ik niet eet voel me nog minder goed dus ga zo maar even proberen wat naar binnen te krijgen.

Eindelijk de laatste dingetjes opgehangen op de babykamer: haakjes boven de commode om speelgoedjes/kleertjes oid aan te hangen, een fotolijst en de letters van de naam op het bedje geplakt :) Dus nu alleen nog de trapleuning en de kaartjes voor het kraamfeest, maar dat ga ik morgen regelen. Een gerust gevoel dat we er nu ECHT bijna zijn met dingen regelen en doen :D

Vanmiddag bij ons nichtje geweest, die is alweer 5,5 week schiet echt op! Wat een dotje is dat zeg, krijg er helemaal zin in nu!

Deel Deze Pagina