kijk je uit met de persfase bumpie? heb het al eens gezegd geloof ik, maar je kunt jezelf ook een migraine persen! heb je het daar al met de vlos over gehad? Guppekop, geen idee wat een sluis doen inhoudt, maar fijn dat je ervanaf bent
Bumpie: Sterkte meis! En maak het voor jezelf niet te lastig he...probeer zo rustig mogelijk te blijven, al hoewel dat niet gemakkelijk is Verder heelveel bijgelezen, maar ben het meeste weer vergeten...sorry dames! Mijn zwager en vriendin hadden de laatste keer ook een kraamborrel, ik zou er zelf niet zo gauw voor kiezen. Vondt het toch erg druk en je hebt niet voor iedereen de tijd. Wij krijgen lekker de kraamvisite thuis, maar dat is voor iedereen weer anders natuurlijk Nou ik ga zo even stofzuigen en boodschappen doen...verder gaat manlief met meisje even naar winkels. Kan ik even lekker alleen in huis zijn, wel fijn hoor dat hij nu vakantie heeft Kom vanavond wel weer even kletsen...fijne dag allemaal!!!
@marieke: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sluis_(waterbouwkunde) kraamborrel: vind ik ook niks voor ons, buiten de familie om komen er toch weinig. Maar weet ook niet hoe het is want heb het bij anderen ook nog nooit meegemaakt Kan me wel voorstellen als je hoop collega's enzo heb dat je er wel voor kiest
dit heb ik dus al ruim 6 weken he! bizar gewoon die rotbloeddruk die zwarte vlekken etc ben blij dat we morgen actie krijgen in t ziekenhuis, of met de gel als de boel nog niet goed verweekt is of direct inleiden... kan niet wachten.... deze week kan me niet snel genoeg gaan!!!
ja ze gaan ook kijken bij mij hoe het deze week gaat anders willen ze ook overleggen om te gaan inleiden. pff je lichaam kan dit echt nie aan meer. @ manonenmike: ben jij ook bekend met migraine dan?
YES! oud-klasgenote wil de foto's maken omdat het om geboortekaartje gaat en niet om een volledige fotoshoot!
Vraagje, nu de meeste het beu beginnen te raken zou je op internet genoeg kunnen vinden om de bevalling op te wekken. Ik vroeg me af is toevallig iemand aan het probeten voor de gein, bitter lemon drinken ofzo. Hier woensdag weer controle bij vk ga toch ook langzaam maar klagen anders laten ze je zeker tot 42 weken lopen vrees ik als je nog nergens last van heb. Dus even zielug doen deze week en volgende week, vorige week ook aangegeven dat het nu zwaar werd
Pff wat word hier veel geschreven de laatste tijd. Ik lees wel mee via m´n telefoon, maar kan daarmee niet reageren. @Bumpie. Hopelijk word je migraine snel minder. Ik heb ook weleens migraine, maar tijdens de zwangerschap gelukkig nog niet gehad. @Augmam. Wat fijn dat jullie naar huis mochten. Wat een mooi mannetje! @guppekop. Fijn dat jullie (bijna) weer in Nederland zijn. Stel dat de kleine dan te vroeg komt dan kan je iig naar een nederlands zh en heeft hij/zij wel de nederlandse nationaliteit. Fijn dat je oud-klasgenoot de foto's wil maken! @maienditje. Als jij je er niet prettig bij voelt dan laat je die man je kind toch gewoon niet vasthouden?! Jij moet doen waar jij je prettig bij voelt! @Suzanne1. Hopelijk is de vloer snel af, ondanks dat het nu vast wat langzamer gaat nu je mannetje een rib gekneusd heeft. Kraamborrel: Wij doen het niet. De mensen die dichtbij ons staan die komen toch wel in de eerste 2 weken, dus familie en beste vrienden. De rest komt na de eerste 2 weken maar gewoon gezellig bij ons thuis op kraamvisite. Baby rustig. Gister was de kleine ook erg rustig, vandaag trouwens ook. Gister had ik ook de hele dag door harde buiken en een zeurend gevoel in m'n buik, ga er eigenlijk vanuit dat dit allemaal wel met elkaar te maken heeft, duis dat de kleine ook rustig is door de harde buiken. Van mij mag de kleine man wel besluiten dat ie de buitenwereld eens wil zien. Ik red me opzich nog goed, maar ik word gek van het niet weten wanneer die kleine nou komt, vandaag, morgen, volgende week, de week daarna of nóg een week later... Iedere ochtend als ik wakker word vind ik het de laatste dagen gewoon jammer dat ik die nacht alleen wakker ben geworden om naar de wc te gaan en niet van gebroken vliezen of weëen ofzo. Ik kijk er zo naar uit om de kleine man in m'n armen te houden.
@ Bumpie; rustig aan hoor! Fijn dat de vk zo snel langs is geweest en dat met jullie ukkie alles goed is, denk daar maar aan. @ kraamborrel; hier ook niet, gewoon gezellig iedereen hier aan de beschuit met muisjes. In het kaartje staat dat ze even wat moeten laten weten als ze willen komen dus we zien wel hoe het loopt. @ laatste loodjes; ik vind het eigenlijk helemaal niet zo zwaar. Het enige irritante is dat ik zo ontzettend slecht slaap. Heb al veel nachten naar het plafond liggen staren en daar wordt je niet vrolijk van. Maar verder gaat het nog goed. Beebje is lekker druk, maar heb nog geen tekenen van een aanstaande bevalling dus we wachten maar af. @ Schoonmoeder; die van mij bood ook aan om te komen helpen, maar dat dus echt nooit van m'n leven! Dan moet het huis echt in een vuilnisbelt veranderd zijn wil ik haar om hulp vragen. En dan nog niet denk ik. Maar fijn dat jij hulp krijgt hoor Tooske. Zou ook wel willen dat de band met mijn schoonfamilie anders was, maar dat is dus helaas niet zo. Red me prima zonder hun.
hier kan ik echt BOOS om worden!:x ik wens t je niet toe een hoge bloeddruk, mirgraine, zw. suiker en zwarte vlekken, de deur niet meer uit kunnen zonder partner geen auto meer mogen rijden etc kortom als jij echte klachten heb prima... maar nu je het hebt over ZIELUG gaan doen pff heb je het bij mij echt afgedaan... er zijn genoeg meiden hier die wel degelijk klachten hebben, steun elkaar een beetje daar is dit forum toch voor ?? niet om elkaar de grond in te boren??
Kom op meiden, geen ruzie zitten maken! Ik denk dat Maienditje bedoeld dat wanneer je nergens last van hebt ze je langer laten doorlopen dan wanneer je wel klachten hebt. En het dat geestelijk ook zwaar kan worden voor diegene die niks hebben en zolang moeten wachten. Van mij mag de kleine wel lang blijven zitten hoor ik geniet ervan ondanks ik wel nieuwsgierig ben hoe hij eruit ziet.
als ik geen migraine aanvallen telkens had gehad had ik wel tot 42 weken willen lopen. Maar dit breekt je zo op. Ik durf nergens alleen heen voor de angst om een aanval te krijgen. en na een aanval heb ik 2 á 3 dagen nodig om bij te komen. dan voel ik me 2 dagen goed en dan volgt er weer een aanval. Dat is op deze manier ook niet goed voor de aders in je hoofd. en grote kans dat het na de bevalling nog een tikkeltje erger wordt. Maar gelukkig is er dan de medicatie.
bij daniel heeft het allemaal niks geholpen, net als de volle maan, die werkte toen ook niet. Nou ga ik nog even niks proberen. Wil eerst in Nl zijn en mn ouders gaan donderdag voor een week naar polen, maar als die terug zijn mag het komen hoor van mij!
Vanmiddag krijg ik n broodje filet!! Vannacht is ons lieve kleine meisje Annelynn geboren. Ze is 45 cm en weegt 2910 gram. Ze doet t fantastisch, alleen drinken aan de borst kost veel energie dus valt ze snel in slaap hihi. Kolven lukt gewoon al dus ze krijgt wel moedermelk... We blijven een paar daagjes in het zkh, tot alle testjes vier keer op rij goed zijn en ze zelfstandig kan drinken aan de borst.. Oh wat zijn wij verliefd!!! Liefs, Josjo