Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ja klopt.
    23 Augustus word ik 23.

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ahw leuk bumpie, wat een schattige afbeelding!

3. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    32 u per week werken & mama van mooie dochter zijn
    rotterdam
    super die bellypaint!
    ook het behang erg apart!

4. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Hallo,

Vanmiddag ben ik voor controles in het ziekenhuis geweest.
    Ik heb aangegeven dat ik het wel heel vervelend vond dat ik door de echografist met zoveel twijfel naar huis ben gestuurd. Ik had het fotootje meegenomen en de klinisch verloskundige is er even mee naar de gynaecoloog geweest. Bij hem gingen er niet direct alarmbellen rinkelen, maar hij kon het van het fotootje ook niet duidelijk aflezen. Ik kan niet eerder voor een GUO, maar dat komt omdat ze deze echo's maar 1x per week uitvoeren en morgen zat al helemaal vol. Dus toch wachten tot volgende week donderdag.
    Al met al ben ik (nog) niet zonder zorgen en ik voel me best wel down.... :(

Na deze afspraak had ik nog een afspraak met de psycholoog voor een geboorteplan. Deze is besproken en dat was wel even fijn. Hij maakt een verslag en stuurt deze naar mij op en dan kan ik eventueel nog op- en/of aanmerkingen bijschrijven. Ik heb wel met hem afgesproken dat als de uitslag van de GUO ongunstig is ik nog contact met hem opneem om het geboorteplan aan te passen.

5. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    aaah, had een heel bericht getypte eerder al blijkt dat niet geplaatst, had echt op iedereen gereageerd :(

Kirin zie bij mij ook het onderschrift, bijna 5 jaar hebben we in de mmm gezeten en nu eindelijk raak. Klinkt misschien raar, maar durf het nog steeds niet te geloven...

Bumpie gaaf die bellypaint!

Iemand met een zieke zus, sterkte hoop dat ze snel beter is van de blinde darm ontsteking.

Hebben jullie dat trouwens ook dat jullie minder beweging voelen en minder hard? Heb trouwens ook veel meer drukkende "pijn" onderin is dat normaal, of is dat dat indalen?
    Hopelijk kunnen jullie mij iets meer vertellen...

6. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cindy wat naar hoe het nu allemaal loopt, snap dat je eigenlijk nu al die GUO wil. Waarom wordt daar toch altijd zo moeilijk over gedaan, jij voelt je nu totaal niet prettig en dat apparaat kan toch zo aan denk ik dan, maar helaas werkt dat dan weer niet zo. Heel veel sterkte hoor!

7. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Nou Cindy, rustig aan hoor, komt vaker voor dat het goed is dan fout!

@bellypaint mooi gedaan zeg en wat een grote buik!

@zwanger worden, hier gelijk raak, 1ste kindje dus heb wel geluk gehad!Mijn tweelingzusje heeft er 1,5 jaar over gedaan en is nu ook zwanger :) Zijn we saampjes :)

@drukkende pijn onderin, weet ook niet wat het is, maar heb er ook last van, erg vervelend, vooral als je opstaat en stil gezeten hebt.
    Vandaag zijn mijn schoonouders gearriveerd en blijven een weekje logeren, schoonvader gaat helpen met klussen en schoonmoeder gaat vaak aan de schoonmaak en kookt etc. ik moet gewoon werken de hele week, dus ben alleen in de avond thuis.

Beweging voel ik wel nog steeds goed, soms heb ik een hele scheve buik, de bewegingen zijn wel langzamer en lijken meer gecontroleerd... vind het wel een lekker gevoel, alleen niet als ze weer op mijn blaas aan het trappelen is :(

Slaap lekker straks!

8. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @cindy80 bluh, nu ben je nog niet veel verder! dat schiet ook niet op, zeg.. gelukkig gingen er niet direct alarmbellen af bij de gynaecoloog, maar je wilt natuurlijk meer weten.. sterkte met afwachten, hopelijk kan je toch een beetje afleiding vinden in je dag.

@zj84 ik heb dat ook, soms drukkende pijn en voelt lager, beweging niet zozeer minder maar wel rustiger/anders (wel stevig), denk omdat de beeb groter is geworden en volgens de verloskundige lag het al met het hoofdje naar beneden, misschien al langzaamaan aan het indalen?
    moet ook veeeeel vaker naar de wc, pff :p

bij onze bevallingscursus is een stel vorige week met 36 weken bevallen, nieuwbakken papa kwam ineens binnen met beschuit met muisjes.. poeh dan komt het toch ineens dichtbij :) (al waren zij al iets verder dan ik) wel heel leuk

9. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Ik ben gisteren opgenomen in het ziekenhuis met 31 weken zwangerschap. De verloskundige kwam er bij inwendig onderzoek achter dat mijn baarmoedermond een klein beetje openstond al. En dat het laatste stukje al verkort was. 2,6 cm. Dat is niet zo mooi. Blijkbaar hebben die harde buiken dat veroorzaakt. Dus nu lig ik aan de longrijpings spuiten. En en de weeën remmers. Moet in elk geval 3 dagen blijven. En daarna zien we wel verder. Maar het zal wel absolute bedrust worden.

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @cindy, wat een vervelend nieuws dat ze afwijking aan de darmpjes zagen!

@suzanne: dat je uberhaupt nog op hakken loopt! die staan hier alweer vanaf begin zwangerscahp in de kast stof te verzamelen:(

@Kirin: tja, zal behoorlijk pittig worden de laatste weken, maar ons spaarpotje is niet zo groot dat we 2maanden stil kunnen. Daniel is geboren met 41+2 en verwacht dat deze uk de tijd ook wel gaat uitzitten! Nee hebben geen huis aan de wal, over 3 of 4 jaar gaan we er wel voor kijken, dat we huisje hebben als daniel naar school moet. En wat een gaaf kamertje!
    Vervelend zeg dat je in het ziekenhuis ligt! Hoop voor je dat je ukkie nog even paar weekjes blijft zitten hoor!

@bumpie, leuk nog een bellypainting! hoe is het nu met je schoonzusje?

@bezig geweest zwanger worden: daniel was er 2 maanden eerder dan de bedoeling, deze uk kwam met ronde 3 mee

@kamertje: 2muren zijn inmiddels goed geverfd, de andere moeten nog een keer maar dat redt ik niet meer van de week dus dat word maandag denk ik. Wiegje nemen mn ouders zaterdag mee als het goed is.

@EHEC: maak me dr niet druk om hoor. Tegen de tijd dat we ziek zijn is dat vroeg genoeg maar zolang als het blijft wisselen waar het aan ligt doe ik gewoon normaal.

@delfina: herken het wel dat het lastig is om te vertellen! mn schoonzus kan ook geen kinderen krijgen

@klachten: vooral bekkenpijn:( en stemmingswisselingen...Harde buiken zijn ook alweer gesignaleerd

@gewicht: gaat geleidelijk aan de goeie kant op. Zit nu bijna op startgewicht

11. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
  12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mooi buikje!

13. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    dank je wel :):)

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Luusje, mooi buikje!

15. bumpie

bumpie Niet meer actief

luusje mooi buikje

16. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Oh jee Kirin wat spannend! wat goed dat ze er nu achter gekomen zijn, maar hopelijk blijft de baby nog even een paar weken zitten!
    veel sterkte in het ziekenhuis, hou je ons op de hoogte?

17. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Ik hou jullie zeker op de hoogte. Ben zo blij met een telefoon met onbeperkt internet. ;)

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Rustig aan en hopelijk blijft de kleine nog wel even zitten!

19. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    hey kirin

hou je maar lekker rustig, zodat de beeb nog even lekker kan blijven.
    doe rustig!!!

20. bumpie

bumpie Niet meer actief

Kirin heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina