Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    @Slapen; hier ook erg slecht de laatste tijd. Ik ga het er ook even met de gyn erover hebben vrijdag.

@weg gaan; hier vandaag niet veel gedaan. Even met de auto Thijmen gehaald van het dagverblijf en daarna even naar de Kruidvat..... Men, na drie stappen al harde buiken en krijg ik het benauwd en bandenpijn.... Voor mij zit even lopen oid er niet meer bij.... Wel lastig met een 2-jarige peuter.... :(

@Ego;
    Vrijdag ga ik weer naar de gynaecoloog, alleen jammer dat mijn eigen gyn op vakantie is. Nu heb ik een gyn die best wel een beetje van de oude stempel is en "streng" om het zo maar even te zeggen. Gelukkig heeft mijn eigen gyn het in de computer gezet van dat er vanaf 37 weken gekeken gaat worden voor een evt. inleiding met 38 weken, dus dat kan en mag hij niet negeren... Ook staat het in mijn geboorteplan. En toch ben ik nerveus. Stom he?
    Verder merk ik aan mezelf dat ik er ook een beetje erg doorheen zit. Ik jank om alles en ik zie op het moment ook erg tegen de bevalling op. Dat komt denk ik omdat het bij Thijmen niet helemaal goed ging...
    Nog even geduld hebben!! En proberen alle positieve dingen van de dag ook daadwerkelijk positief te zien...

Wij gaan zo eten; lekkere verse sperzieboontjes met aardappeltjes en een gehaktbal....

Fijne avond!!!

2. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Hé!!!
    En ik zie ook dat ik Senior Member ben geworden! :)

3. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Helemaal mee eens!
    Voor ons is dit tweede kindje ook ons laatste kindje.
    Ik heb altijd gezegd een groot gezin te willen, maar voor mijn lichaam (en daardoor ook geestelijk) is het niet goed om nóg een zwangerschap te ondergaan.....
    Ik ga straks dan ook heerlijk van mijn mannetjes genieten!!!:D

4. bumpie

bumpie Niet meer actief

net weer van ha. Me bloeddruk was super. 130-70. een geruststelling ondanks de hoofdpijn. Als ik me zorgen maakte altijd vk, ha of huisartsenpost bellen. En moest gewoon doen wat ik zelf wou, Als ik zin heb om hele dag niets te doen dan doe ik niets. En niet luisteren als andere mensen commentaar hebben over mijn migraine. De huisarts hoopt dat uk zich snel meld. Ze gaat namelijk vrijdag met vakantie 3 weken dus ze hoopt dat ze nog ff langs kan komen en dat ik van me migraine verlost ben zo snel mogelijk mocht ik het nu volgende week niet vertrouwen moet ik echt aan de bel trekken bij vlos. Heb me daar een potje zitten janken bij huisarts maar het lucht wel op.

Straks lekker douchen, dan lekker met de tablet op de bank surfen....

Neem voor het slapen gaan een paracetamol missschien slaap ik dan beter. Ben normaal niet zo'n medicijn figuur maar ff rust in me hoofd heb ik echt ff nodig. pfff nu weer van die rot hoofdpijn

5. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben je opgelucht Mariek? :D Ik heb juist het idee dat de jongens meer in trek zijn.... Maar dat is natuurlijk maar net waar je leest haha! Uiteindelijk maakt t geen bal uit, je leven gaat zoals het gaat en dit is een van de dingen waar je geen invloed op hebt. Je kunt je dan wel gaan voorstellen hoe het zou zijn geweest met een jongen of juist met een meid, maar wat heeft dat voor zin? Gewoon genieten van dat grut, mannelijk dat wel vrouwelijk :D

6. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat!!!!

7. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bumpie, kan me helemaal voorstellen dat je die rotmigraine kotsbeu bent. Hoop ook dat de uk zich snel meldt, dan kun je weer aan de medicijnen.

Cindy, voor jou ook, ben je hopelijk ook snel van je klachten af!

8. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    kijk er is weer lekker doorgekletst.

heb verder vandaag niks meer gehoord van manonenmike, net even zelf contact gelegd en er blijkt weinig veranderingen bij haar te zijn.

wel balen voor haar want daar lig je dan, ze willen de bloeddruk in de gaten houden dus ze moet er blijven vanacht.

laten we voor haar hopen dat er vanavond toch iets doorzet, nu heeft ze om de 4 uur een wee maar ja dat blijven voorweeën.

en marieke ik snap wat je bedoelt dat ander altijd denken dat mama's een meisje willen maar ja je kan toch ook een jongensmoeder zijn en al het getut niks vinden.

hier hadden we beiden echt totaal geen voorkeur, gezondheid is het belangrijkste je gaat er vanuit dat, dan vanzelfsprekend is maar dat blijkt toch niet altijd.

Hier vanmiddag wel gemerkt toen ik op controle ging bij vk om 2 uur.
    er was geen leven te meten via de doptone en toen ze het vroeg zei ik dat het al een week heel stil was van binnen.
    ik kreeg gelijk op mijn kop want ja ik wil geen zeur zijn en ben niet zo zeikerd dus ja dacht het krijgt minder ruimte het is vast allemaal goed.
    maar ja moet voortaan toch bellen en omdat de bloeddruk nu ook veel te hoog was moest ik gelijk door naar het ziekenhuis aan ctg.

kleintje was eerste 20 min, helemaal stil, bloeddruk was daar wel gewoon laag.
    dus ik moest op mijn zij gaan liggen en toen werd het iets actiever.

nu vrijdag terug voor weer ctg en dan beoordeeld de gyno. of ik gewoon terug mag naar de vk. hoop het deels anders zit thuisbevallen er niet in maar ja dat is niet zo'n ramp.
    ook hier gezondheid voorop.

voor mijn ouders fijn dat de vakantie ver begonnen in, morgenmiddag 1 kindje maar die vangt me zus op.
    en dan vrijdagochtend er nog 1.

er was totaal nog geen activiteit te zien in de baarmoeder dus alle steken/krampen en drukkend gevoel is van het indalen en verder niks.
    heb het idee dat dit kleintje lekker blijft zitten.

en voortaan moet ik dus eerder bellen, liever voor niks.

placenta was ook al verkalkt, maar was normaal zoals hier ook al bij meerdere bleek op het forum.

9. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    @Maienditje; dus het was voor jou nog best wel spannend vandaag!! Nou, hopelijk is alles vrijdag gewoon goed met de kleine...

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    heb trouwens in het ziekenhuis nog even nagevraagd over die harde buiken die ik in mn hoofd voel. Volgens haar worden er dan bloedvaten dichtgedrukt. Mag nu dus ook niet meer lang autorijden omdat het risico groot is dat het dan ook nog zwart gaat worden voor mn ogen. Het liefst helemaal niet meer zelf autorijden, maar ze snapte ook wel dat het soms niet anders kan, zeker niet als er gevaren/gelost/geladen moet worden maar dat is nu gelukkig klaar. Zijn nu onderweg naar maasbracht en dan is het alleen nog naar werkendam varen.

11. 078mama

078mama Niet meer actief

Cindy, naar welke gyn ga je vrijdag? Ik moet morgen weer...

12. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Nou, dat hadden ze dan ook wel even tegen mij mogen zeggen in het ziekenhuis...:)
    Nu rijdt ik geen lange stukken, maar had van de week wel ineens een licht gevoel in mijn hoofd tijdens het rijden.
    Maar goed, ik ben de enige met een rijbewijs dus heb ook eigenlijk geen keuze... (daarom hoop ik ook dat ik "gepland" naar het ziekenhuis kan en niet overhoopt 's nachts ofzo...)

13. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Ik moet vrijdag naar dr. Lambers (hem had ik ook bij Thijmen)

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wim kan gelukkig ook rijden dus die gaat komende weken maar mooi voor chauffeur spelen, voelt toch iets veiliger.

Oei! dan hoop ik ook voor jou dat je niet onverwachts hoeft met fikse weeën ofzo! heb je ook niemand achter de hand die evt zou kunnen rijden?

15. 078mama

078mama Niet meer actief

O dear....succes...die vind ik niet graag tussen mijn benen! Zijn zoon vroeger wel maar dat is een ander verhaal!

16. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde

Whahahaha nu wordt ik toch wel nieuwsgierig hoor haha leuk leuk:p

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Zoon van de gyn viel vroeger in de categorie: lekker dus daar maken we een ex van....

18. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    guppekop hoe heb jij het dan gedaan met je controles steeds, deed je die als je weer even in nederland was of had je geen vaste verloskundige praktijk.
    lijkt me toch lastig als je vaart.

ging je zeker ook minder dan normaal hoort?
    wel fijn dat je straks lekker op de eindbestemming zijn.

19. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Die zoon van hem deed toch ook aan tennis?????

20. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    :d :d :d :d

Deel Deze Pagina