Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Hij heeft er 2 en van de jongste weet ik wel dat hij tenniste maar van die oudste eigenlijk niet. Die oudste is diegene die ik bedoel. Maar goed, zo goed ken ik ze ook weer niet. Het waren jongens bij mij uit de straat en die oudste was gewoon erg leuk om naar te kijken. Later niet meer trouwens... :$

Maar bij hem moet je wel mondig zijn en je niet van je stuk laten brengen. Het is echt 1 van de beste die het asz heeft maar hij is ook wel pittig.

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    had wel vaste praktijk waar ik heen ging. Belde als we in de buurt waren en het was zo ongeveer weer tijd. Ben eigenlijk elke keer geweest, alleen had ik volgens het boekje 1x nog gemoeten voordat ik naar de gyn ging maar wat dus niet ging omdat we in Du waren.

3. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    haha ja herinner me dat nog goed! Ik wilde namelijk heel graag een jongen (omdat ik gewoon meer een jongensmoeder dacht te zijn), uiteindelijk maakte me het niet uit natuurlijk, maar dacht gewoon dat ik een jongen zou krijgen, manlief helemaal happy ermee en ik natuurlijk ook!! Al had ik een jongen meer vanzelfsprekend gevonden :)

4. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeg, gaan wij die sappige verhalen hier nog te horen krijgen of wat? :D

Maiendietje, dat was effe schrikken, gelukkig de ctg dus wel beweging, hoop dat de volgende ctg ook weer goed is!

5. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Bij Thijmen had ik Lambers ook en ik weet idd dat hij erg goed is, maar ik weet idd ook dat hij erg pittig is.
    Bij Thijmen werd ik ook met 38 weken ingeleid, maar hij wilde dat eigenlijk niet. Toen hebben ze over mij vergaderd met het hele team en hebben ze dus besloten het toch te doen... Ik moest echt op mijn strepen staan... (ik was toen lichamelijk helemaal op en kon echt niet meer en ik lag al voor de 8e keer voor 2 weken uitgedroogd in het ziekenhuis)...

Maar goed, mijn eigen gyn heeft het duidelijk in de computer gezet en daar kan ik naar doorverwijzen en als hij er verder niks mee wilt doen vraag ik een andere gyn voor volgende week....

6. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Zoooo hehe, hier is mijn oudste zus langs geweest en heeft het hele huis gesopt! Alles schoon en de vloer zit erin! Mijn tas staat klaar en 2e ledikant staat in onze slaapkamer, ze mag zich dus aandienen, maar als ze nog even wil blijven zitten is dat ook goed uiteraard! Ben zo opgelucht dat we er hier nu helemaal klaar voor zijn!

hehe 078mama.... zo vader zo zoon, zo te lezen..... kruipen graag tussen je benen ... of is het mijn ziekegeest die daar vanuit is gegaan bij zoonlief ;)

7. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    dames laatste update van manonenmike.

op 20.10 uur zijn haar vliezen spontaan gebroken en de eerste waterval was een feit.
    ze is lekker een uur onder de douche gaan staan om de weeën op te vangen.

dus ga er vanuit dat er snel babynieus is want bij mij zeggen ze met gebroken vliezen moet het kind binnen 24 uur op de wereld zijn.

dus wie weet mag ze morgen als ontbijt eindelijk genieten van haar broodje filet american.

als ze nog wat laat weten meld ik het jullie

8. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    @Manonenmike; Ow wat spannend!!!! Hopelijk gaat alles voorspoedig en houd je je kleine baby snel in je armen. Heel veel succes en sterkte!
    Ik houd het forum in de gaten!! :D

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zet em op manonenmike!

10. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    @ manonenmike succes!!!

@maienditje wat supper dat je t zo voor ons allemaal bijhoud zo weten we presies hoe en wat , want als ik nu elke x online kom is het eerste waarna ik kijk gefeliciteerd.......... hahah dus waarschijnlijk zien we binnen nu en een paar uur hoe en wat.
    wilde even zeggen dat ik dat supper tof van je vind. is leuk zo om te lezen zo kunnen we echt met elkaar meeleven.

fijne avond nog allemaal, ik ben al nerveus voor morgen dan heb ik me liggingsecho :)

11. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Spannend zeg!!! Bedankt voor de update!!
    Hoop dat het allemaal snel gaat voor haar!

Ijzer te kort... heb nu staalpillen gekregen, had de afgelopen maand extra veel spinazie gegeten (vind ik heerlijk dus kwam goed uit) en iedere dag 2 boterhammen met appelstroop weg gewerkt als ontbijt (als ik iets smerig vind is dat het wel), dus baalde er wel van dat het weer zo gezakt was, volgend de VK slokt het kindje al het ijzer op....
    Ben benieuwd hoe het gaat met die pillen, aangezien het schijnt dat je er zwarte ontlasting van krijgt en je heel moeilijk naar de WC kunt ervan.... voldoende drinken dus...

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb zat sappige verhalen maar eigenlijk niet echt over hem...was best een beetje basic eigenlijk haha. Maar als puber heb ik alles op dat gebied gedaan en meegemaakt dus roep maar en ik ken er een verhaal bij haha

Cindy, als het vorige keer ook zo is gegaan zal het nu niet anders gaan denk ik.

13. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    hahaha,... zit hardop te lachen nu 078mama....

14. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    wat betreft manonenmike ze leest gewoon zelf mee, dus volop duimen voor haar en sterkte wensen heeft vast nut.

al weet ik niet of ze nu nog kan lezen ze gaf mij deze info om 9 uur en krijg nu geen contact meer met haar dus misschien is na het breken van de vliezen en die douche alles in een sneltrein gegaan en ligt ze nu volop te persen, laten we het hopen.

want een dagje ziekenhuis en niks kunnen dan afwachten raak je snel beu, ook zij.

ik laat voorloppig telefoon bij de hand en laptop al aan, lig zelf al in bed.
    dus mocht ik nog iets horen en mocht het na 11 uur zijn ben ik er morgen om 6 uur weer.

15. 078mama

078mama Niet meer actief

Spannend!! Ik hoop dat het voorspoedig gaat voor haar.

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Manonenmike, succes meis!!!

17. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    zodra de volgende beeb er is (manonenmike) hahaa
    kan iemand dan weer de lijst opnieuw neerzetten :)

dit wordt alweer de 4e toch?

owww wat is dit spannend zeg, ben helemaal gelukkig , dan weet je gewoon dat er binnen nu en een paar uur weer een leventje op de wereld is van dit forum supper
    ben benieuwd of t nog de 20ste of 21 juli wordt ;)

18. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Manonenmike succes meid

Hier is vandaag Timme thuis gekomen en de eerste dag is super goed gegaan :)

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    yeah! timme is thuis!

20. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Wat fijn dat Timme thuis is! Geniet ervan!!!

Deel Deze Pagina