Hier ook nog niet ingedaald. hoef idd niet bij 2de. ze ligt nog niet vast in het bekken. kilo's nu 13 in totaal. Bij Jens 23 . maar na 3 weken waren er toen 17 alweer af. maar dat kwam ook door stress. Er is wel wat blijven hangen toen , maar dat vond ik niet erg. Ik was ook veels te magertjes. Nu mag alles eraf Scheren hier net ook nog gedaan . Met spiegeltje en daarna nog gecontroleerd met de grote passpiegel. wel linke bussiness aan het worden hoor ! Gelukkig laat ik mijn benen harsen en aangezien dat gisteren nog gebeurd is mag beeb komen Hier na de officieele gebeurtenissen gaan shoppen met mams. Bij de Lief winkel waren kleertjes voor 5 euro. Oma heeft getrakteerd. Heb ook nog een ketting mogen uitzoeken van haar maar die krijg ik pas als ik bevallen ben. Bij Jens ook gehad. Verder was ik het op een gegeven moment echt beu. wilde naar huis. Nu wel weer pijn . de bekken. Maar goed nog even. Wandelen moet goed zijn voor wat op te wekken zeggen ze hihi. Alleen jammer dat ik daarna weer zo;n last heb. Nou welterusten
Hoe zijn ze er bij jou achter gekomen dat het niet past zou maar zeggen...?? Mijn eerste daalde niet in en tijdens mijn bevalling daalde ze nog niet in en omdat haar hartslag erg onregelmatig werd is er voor een spoedkeizersnede gekozen. Nu moet ik het op de gewone manier weer gaan proberen, omdat ze geen medische reden zien waardoor het niet zou gaan. Nu zegt mijn gevoel dat het niet past.... Maar we gaan het wel weer zien
goedenavond!! Hier ook nog niet aan het bevallen hoor haha heb ff heerlijk op de bank gelegen. @ kilo's ik ben bij mn 1e 20 kilo gegroeid en was binnen 2 weken 13 kilo af en de rest met sonja bakker -25 kilo in 4 maanden Nu bijna 10 kilo aangekomen dus vindt ik wel netjes maar ach dat zien we daarna ook wel weer! @ keizersnede die heb ik ook gehad bij mn 1e en heb daarna een MRI gehad om te kijken of mijn bekken breed genoeg zijn omdat hij er ook niet uit wou maar dit is niet het geval ik kan gewoon natuurlijk bevallen dus zo weet ik het,het bleek dat mn 1e verkeerde hoofdligging had en niet genoeg op de ontsluiting drukte dus vandaar op een duur keizersnede. @ scheren pffff wat een werk! vooral de benen die buik zit echt in de weg! zit er ook aan te denken om het te laten harsen lekker makkelijk! Liefs
Mijn gyn voelde het binnen 10 seconden. Gewoon op de hand dus. Daarnaast vind ik het ook een onderwerp wat bespreekbaar moet zijn en niet enkel door een arts bepaald kan worden. Maar goed, mijn dochter was 4600 gram en deze jongen doet het net zo goed. Als de vorige een ks was en ze weten niet waarom vind ik dat eerder een reden om het weer te doen om geen risico's te nemen.
Even snel want ga slapen en morgen komt uitgebreid verslag. Gisteren natuurlijk ctg en vandaag voelde ik me steeds slechter dus vanaf zeven iur in zkhuis geweest. Allerlei onderxoeken waren goed morhen 1uur weer terug.we zijn net thuis. Ga nog wat teruglezen en slapem
@guppekop, wat vervelend zeg, hoop dat jullie haar een beetje rust kunnen geven! @scheren, kapsel is kaal van onder.. streepje gaat niet meer lukken.. zit schots en scheef met happen erin haha. Als ik me in bad probeer te scheren, voel ik me net een walvis in een te klein bassin, dus ga nu liever onder de douche @hier is de kleine goed ingedaald en mag van de vk gewoon doorlopen als de vliezen breken, wel spannend allemaal hoor! @slapen, pfff ben er maar weer uit gegaan, kon niet slapen.... heb ook een beetje last van mijn buik (ongesteldheidspijn), maar kunnen ook mijn darmen zijn, ben heel de avond al aan het ontluchten :S hehe... geen idee waarom..... maar erg prettig is het niet voor manlief hahaha wat vervelend dat nu bij sommige de laatste loodjes och zo zwaar zijn! Hoop dat jullie snel de kleine mogen ontvangen! O en kilo's.... ik denk dat ik op +20 uitkom, dus flink aan de bak als ik bevallen ben
@guppekop haha ja en dan is het nog wel een positieshirt! maar die gaan er inmiddels ook niet meer helemaal goed overheen, en positiebroeken zitten onderaan juist weer een beetje te strak (bij schaamstreek/baarmoeder) nu leuk, naar de dierentuin! maar wat heftig van de man van je zus zeg, poeh! @Bumpie balen dat de afspraak niet ging zoals je hoopte en dat het nog dicht zat, hopelijk komt er toch snel verandering in! ben trouwens erg aan het balen want heb sinds gisteren koortsuitslag op mijn lip :O ik heb dat eigenlijk al een hele tijd niet gehad, en juist nu! dus als een gek aan het smeren met zalfjes en veel vitamientjes eten e.d. het lijkt me zo rot als ik supervoorzichtig moet gaan doen en mn baby niet eens een kusje mag geven als het er eindelijk is dus hopen dat de baby nu toch even een paar daagjes wacht en dat het snel over gaat
Goedemorgen!! Ik heb gewoon de hele nacht wakker gelegen met voorweeen.. Zo fijn, not! Bumpie wat jamme joh, hsd zo gehoopt op babynieuws! Ros84, sudocreme erop smeren schijnt goed te helpen. Idd wel een rot timing!
hoi hoi, pff wat een slechte nacht. Ben zo bang voor weer een aanval waar nog meer uit gaat vallen :x ben zo bang en verdrietig. Toch de hele nacht wel ongesteldheidsgevoel gehad na dat toucheren. En er komt nu alleen heel erg dik bruin/rood slijm Hopelijk zet het wat in gang. pfff ga straks maar ff bij een vriendin thee drinken wordt gek als ik alleen in huis zit. Vanmiddag nog naar huisarts hopelijk kan ze de angst wat weg halen. sorry dat ik ff niet op andere berichten reageer er blijft echt niets hangen me verstand is helemaal op de loop. Oh ja ze willen de baarmoedermond niet rijp maken omdat ze dan die gel in moeten brengen en daar zit het zelfde hormoon in als waar ik waarschijnlijk migraine van krijg :x en dan vragen we om problemen dus hopelijk rijpt hij zo snel
krijg een schoonmaak tik nu boven de boel doen en vanavond de laadjes van de keuken dan is alles klaar, alleen zo even kijken of ik me bed op klossen kan zetten hahaha fijne dag
bumpie wel echt vervelend dat ze ook weinig voor je kunnen doen. maar ja als je weet dat gel hoofdpijn oplevert schiet het ook niet op. toucheren kan toch ook wel iets opwekken bij mij buurvrouw was het 40 min. later toch gedaan en had ze een prachtig meisje in haar armen. er werd haar ook verteld je kan buikkrampen krijgen van hetgeen wat we gedaan hebben dus zei dacht loos alarm maar die krampen zorgde dus duidelijk voor ontsluiting. guppekop: wat vervelend voor de zus van wim, maar dapper dat ze de stap toch durft te maken. vaak zijn mensen wel bang om echt weg te gaan bij de partner, weet natuurlijk niet wat en hoelang het al speelde. gewicht: hier baal ik nu ook wel want was er nog maar 4 bij in 35 weken en nu 3 weken verder zit ik er op 10. hoop dus niet dat het nog doorzet naar de 20 en anders er stevig tegenaan na de bevalling. zo dat was een beetje wat jullie gekletst hadden toen ik in het ziekenhuis lag. zal kort toelichten hoe ik daar kwam. woensdag bij controle natuurlijk minder leven, ik voelde kleintje zelf ook al wenig. aan het ctg, die was redelijk dus vrijdag weer ctg. maar gisteren voelde ik me steeds kutter, hoofdpijn, beverig, rillerig, duizeling, krampen en steken werden heftiger, drukkende pijn onder, en echt het gevoel alsof ik koorst had zweet brak me uit. maar ja zelf klaag ik niet zo snel maar mijn familie en vrienden zeiden ja en ze moeten gewoon naar je kijken en je niet zo laten lopen want had de vk wel gebeld nadat ze woensdag in het zk hadden gezegd je had veel eerder moeten bellen. maar je de dienstdoende zei je moet vrijdag al dus word alles weer bekeken wacht het af. dus ja wat moet ik dan gaan dreigen dat ik doorgestuurd wil worden. maar ja om 4 uur kwam mijn man thuis en die was helemaal gestressd en bang, ik dacht dat is helemaal niet goed voor de kleine. ik snap het ook wel het is de 1ste je weet niet wat je moet voelen of wat het nu is wat je voelt. dus nou ja bij mij kwamen de tranen en we hebben besloten voor onze eigen geruststelling om nogmaals de vk te bellen. ik mocht langskomen, daar bloeddruk, hartje en urine gecheckt. bloeddruk was weer te hoog dus door naar het zk. aan het ctg, hartje kleine was goed. er was activiteit in de baarmoeder te zien in tegenstelling tot woensdag toen waren de krampen blijkbaar nog niet heftig genoeg. er is nog uitgebreid bloedonderzoek gedaan, was ook allemaal goed. een echo, kindje en vruchtwater waren goed. bloeddruk bleef wel hoog dus we mochten om half 1 naar huis maar ze zei ik merk dat je nog niet echt gerust zijn dus morgen om 1 uur gewoon terug naar de gyn. en weer ctg. de gyn. was nu te druk met bevallingen. in de tijd die wij er gezeten hebben zijn er al 4 ter wereld gekomen, mooi om dat beginners huiltje te horen. onze ongerustheid komt voort uit een familieverleden. schoonzus heeft een prima voldragen zwangerschap gehad wegens haar trombose zou het kindje met 37 weken gehaald worden, omdat alles goed ging mocht ze wachten tot alles natuurlijk op gang kwam. Op een maandag met 38,5 week een controle alles goed, woensdag weer terug komen werd er gezegd. En woensdag had ze te maken met een overleden kindje in haar buik, oorzaak is nooit vast gesteld kunnen worden. Ze moest het uitlopen en toch wachten op een natuurlijke bevalling die zelf op gang kwam. En dan beval je een tijd later van een dood kindje, een prachtig meisje die helemaal afgewerkt was. En dit willen ze natuurlijk in de familie niet nog een keer mee maken dus hoe makkelijk en nuchter ik ben , dat de pijn straks echt nog wel heftiger word en ik hier maar mee moet leven als is het niet fijn valt bij mij familie verkeerd. Ze willen dat ik geen risico loop dus we zullen gaan kijken wat de gyn. vanmiddag zegt en kan doen.
Heftig Maiendietje! Kan me voorstellen dat je dat niet zomaar vergeet en dat dat in je achterhoofd blijft zitten.... Dus goed dat je je gewoon meteeen laat nakijken als je het niet vertrouwd! Het is het echt niet waard om het risico te nemen! 078Mama, we kunnen je dus eigenlijk al op de lijst zetten? Nee, is veel leuker dat het voor ons ook een verrassing is! Luusje, schoonmaaktik is goed, laat die kleine maar komen! Bumpie, wat ontzettend kl*te dat je je nog steeds zo slecht voelt.... Bloederig slijmverlies duidt toch wel erop dat er iets gaande is daarbinnen toch? Hoop het zo voor je! Mariek, bah, voorweeen de hele nacht.... Maar wellicht dat t al wel wat gedaan heeft daarbinnen. Scheelt weer voor als je echt aan het bevallen gaat! Ros, koortslip dat schijnt inderdaad voor babietjes gevaarlijk te zijn. Hoop dat je er snel vanaf bent! Suzanne, hmmm heel fijn voor manlief ja jouw gestink Hier ook slecht geslapen weer en ik had t ontzettend in mijn rug vanmorgen. Lijkt nu wat minder nu ik even uit bed ben....
@maienditje: heftig zeg van je schoonzus! kan snappen dat de familie dan extra bezorgd is om jou! @kilo's: 2kilo boven ouwe gewicht ben ikh eel blij mee! @voor de rest is er niet veel blijven hangen wel aardig goeie nacht gehad. Wel veel bekkenpijn dus paar keer wakker geweest maar voel me toch wel aardig nu. Wim is nog steeds niet terug en dat vind ik wat minder. Had er echt wel ff moeite mee gisteravond toen hij wegging, hij zover weg, mn ouders zitten in polen, zus zit in de nachtdienst, dus had gewoon niemand op korte tijd hier kunnen hebben als er wat zou gebeuren.
guppekop snap dat dat ook niet echt een fijne gedachte is dat je even helemaal verlaten ben van de wereld om zo maar te zeggen. hopen dat wim snel terug is. is het dan lang rijden naar zijn zus of moest hij nog wat anders lossen. ook vervelend dat er nog steeds zoveel mensen slecht slapen, daar ben ik nog zo blij mee dat, dat goed gaat. vandaag weer een dagje rust hier, lig lekker op mijn ziekenhuisbed beneden met laptop en tv. heb besloten echt niks meer te doen enkel rust nemen. manlief is de woongrind vloer aan het scrobben dan haalt hij vanavond de wagen naar beneden en een de rietenmand, als wiegje
maienditje: zn zus vaart ook en lag met schip in Metz (frankrijk) dus heel eind rijden, is nu in zeeland bij zn ouders om zus en spullen af te gooien en voor dat hij dan weer in limburg is...
Guppekop, dat is geen fijn idee nee! Gelukkig ben je nog geen 37 weken dus dat maakt de kans dat er iets gebeurt wel kleiner! Maenditje, heftig verhaal! Collega van mij had idd ook zoiets, de kans dat er alsnog iets misgaat blijft 1% natuurlijk.. Ben er zelf niet bang voor, heb er toch geen invloed op! Masr wel goed dat je je goed in de gaten laat houden. Nog eventjes meid! Luusje, hier ook poetsdrang! Helaas niet de fysieke mogelijkheid om er vol aan toe te geven, maar gefaseerd gaat het prima. Mijn man helpt ook goed mee gelukkig. Voorweeen zijn weer weg. Ik slaap normaal gesproken prima dus uitgeput heeft het me nog niet. Tooske, zou idd kunnen dat het al wat doet, maar dat hoeft van kij eigenlijk niet. Mijn vorige bevalling was prima zoals ie was en ben eigenlijk nu bang voor een te snelle.
Maienditje veel succes dadelijk, hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen. Zeker na zo'n ervaring in de familie. schoonmaaktik. hmm mijn poetsvrouw is zo klaar ! Zelf boven alles stofgeveegd, en dan mag vriendlief morgen zuigen en dweilen daar. Ben wel weer alle was weg aan het werken. gup dat lijkt me ook vervelend als wim er niet is. je kan mij ook bellen ik ben in de buurt haha. ros idd vervelend die koortslip, ik dacht dat je dan idd niet bij beeb in de buurt mocht komen. tenminste mijn broer zijn schoonmoeder heeft het iedere x gehad toen zijn kleintjes geboren zijn. En ze mocht hun dan niet aanraken. schijnt echt gevaarlijk te zijn.maar mss dat het voor een mama anders is. hopen dat hij snel weg is. suzanne vervelend voor hubby ja. Heb je die film nog kunnen krijgen ? bumpie ik denk wel dat het normaal is na toucheren dat slijm en bloedverlies Hier al de hele morgen krampjes bah bah. zette het maar eens door , maar mss zondag hihi. ben benieuwd of zoonlief gelijk heeft. wat moet ik dan met alle vlaai en taart ?
@leeuwtje, waarschijnlijk moet ik even wachten tot de film uit is op dvd, krijg nu alleen fake ones... helaas pindakaas