Hij is gewoon heel zakelijk en klinisch. Hij is heel kundig en hij weet veel, maar het sociale aspect mist hij gewoon en dat maakt het een eikel....
dat is inderdaad wel super! en maar goed dat hij dus goed is in zijn vak! maar het ontbreekt hem dus aan sociaal gedrag
Zo wat een gyn ellende hier. Moet wel eerlijk zeggen dat ze hier helemaal niet inwendig kijken. Als je niet gestript of ingeleid wil worden is het ook niet nodig. Toucheren doen ze pas bij de weeen of bij verdenking van dat er iets gaande is. Cindy, vindt het verhaal van jouw gyn wel ongelooflijk zeg, wat een hork! De gyns hier zijn wel heel aardig en helemaal niet moeilijk gelukkig. Maar wat ik wel afvraag...het klinkt allemaal zo negatief omdat een aantal nogal wat te verduren hebben... Zijn er nog meer die net zoals ik nog genieten en geen haast hebben? Voel me beetje buitenbeentje hier
wie heeft er een tip tegen misselijkheid? voel me hondsberoerd, misselijk, harde buiken, fikse steken onderin, kan haast niet lopen door bekkenpijn en bij mn schaambot. En nog steeds boos op wim. Hij heeft 1vraag gesteld over vandaag: is daniel lief geweest? niet hoe ik me voel, wat ik gedaan heb (niks), waarom ik zo kribbig was/ben
Ik heb ook geduld hoor! hoop alleen niet weer op 10 dagen overtijd maar ik wil aangeven dat ik wel na een week overtijd misschien ingeleid kan worden. dit zou volgens mijn vk geen probleem zijn als ik maar duidelijke afspraken maak met de gyn ik hoop gewoon dat het dit keer wel uit zichzelf gaat beginnen want inleiden is gewoon geen pretje. maar moet wel eerlijk zeggen als het met 37 weken geboren gaat worden als het mag dat ik het ook niet erg vindt hoor haha
Ik heb eigenlijk niks te klagen hoor! Oke mijn ribben zijn gekneusd en ik hou heel veel vocht vast maar ik heb er geen problemen mee om nog even te wachten. Maar goed, ik heb een datum dus weet precies hoelang ik nog moet.
FF tussendoor voelen jullie de beeb ook als het draait in je euh poepertje? haha en achter het schaambot? ons kereltje draait soms en dan voel ik het in mn kont en achter mn schaambot dat doet best zeer! maar dan moet het al wel een beetje ingedaald zijn zeker anders kan ik het daar toch niet voelen? en ik had laatst mn hand op mn schaambot en toen kwam er een bobbel omhoog! kereltje draaide en mn schaambot kwam omhoog en zoooo raar gevoel!
oeh dat doet vast zeer! ja en vocht vasthouden pff ben gewoon 3 kilo aangekomen aan vocht! maja dat is er dan ook zo weer af Lekker dat je de datum weet!! kun je er naar toeleven
pinky, ja ik voel het ook regelmatig bij de verkeerde uitgang zie net extra uitzending over die aanslagen in noorwegen, een van onze mama's (pas bevallen) zat toch in oslo?
marieke ik heb alles er vanmiddag uit gejankt en de goede positieve moed weer terug gevonden hoor. voor het goede doel ga ik vol goede moed de laatste 2, misschien wel 3,5 week in. gaat goed komen hier, even je hart luchten lucht wel op anders blijft het hoog zitten. en hopen dat de gyn. deze verhalen verder maar niet leest. hahaha. maar ik weet niet denk dat je op een drempel komt dat je psychische op bent en lichamelijk. ik heb nu heel sterk alles is klaar en ben zo benieuwd hoe het is en hoe het ons bevalt. zie dan ook niet op tegen de bevalling weet dat het geen feestje is maar het komt er hoe dan ook echt wel uit. vind het wel moeilijk accepteren dat ik weinig meer op om om kan. de vakantie is nu begonnen en genieten kan dan niet meer enkel afwachten en veel op bed hange doe ik al vanaf donderdag. we hebben namelijk ook geen bank de nieuwe zou maandag geleverd worden maar door de vakantie is dat nu pas na 15 aug. dus wel balen. moet er niet aandenken zoals vele van hier dat ik al veel eerder met deze klachten liep, dan zou ik het echt beu zijn inmiddels
mir5555 schreef hier in het begin ook mee. Is vandaag ingeleid wegens enstige BI en groot kind en ervaring vorige bevalling, uiteindelijk spoedkeizersnee omdat het niet paste. Heeft een zoon gekregen, ruim 9pond en 56 cm! Naam is nog niet bekend bij mij. Ze was nu 38.1, moet je nagaan hoe groot hij zou zijn geweest als hij tot 42weken was blijven zitten
Jemig wat en groot kind zeg! Blij dat het nu al gehaald is dan!! Mir5555 gefeliciteerd met je grote jongen, mocht je toch nog meelezen Ja Augmam zat toch in Oslo, maar die is volgens mij bevallen in Oslo en moet heel ver rijden naar huis dus die woont daar geloof ik niet....? Ben nog steeds benieuwd hoe haar kleintje heet? Dus Augmam als je dit leest? Inform us Vervelend voor jullie met al die barbaren van Gyns, hoop dat het de volgende afspraak een stuk menselijker gaat voor jullie.... Voel de baby wel bij mijn schaambot, maar niet bij mijn anus ;( (vind het gewoon een leuk woord om te schrijven, kan er niets aan doen... nog een keer ANUS). Ik hou nu ook wel vocht vast, helemaal in mijn benen.... sokkenrand staat erin gekerft als ik ze uittrek. Ik heb alleen BI, wat vocht een maagzuur, maar tja dat hoort erbij denk ik dan is allemaal wel dragelijk, dus ik kan het ook nog even volhouden.... al is ze natuurlijk heel erg welkom, verveel me best wel.
ja kga ook maar eens richting bed. Weet van de pijn niet hoe ik moet zitten of liggen of staan dus hoop maar dat ik snel in slaap val, dan voel ik het tenminste ff niet
Nou er is hier weer een hoop afgekletst....en ik ben even wat minder online dus had weer veel terug te lezen....ben lekker bezig geweest in huis en hebben de boodschappen voor heel het weekend in huis gehaald, had geen zin er morgen weer uit te moeten voor boodschappen Heb wel alles gelezen hoor, maar ben de helft weer vergeten sorry Wat een verhalen over die gyneacologen zeg...is inderdaad niet normaal om zo met je patienten om te gaan:x...is mij gelukkig nog niet overkomen....heb trouwens van de 2 afspraken maar 1 keer de gyn zelf gezien, telkens de arts-assistente volgens mij. Niet verkeerd hoor, zijn erg aardige meiden gelukkig @Manonenmike: Wat een schatje zeg!!!! Geniet lekker van elkaar! @Guppekop: Wat een rotsituatie even voor je meid...hoop dat het snel weer beter gaat. En ja inderdaad die mannen kunnen niet altijd even relaxed reageren, of zich in jou verplaatsen. En je stelt je zeker niet aan hoor!!! @Maienditje: Als je het niet vertrouwd gewoon lekker blijven bellen hoor....zeker gezien wat er in je schoonfamilie is gebeurd. Gewoon blijven doordringen als er niet naar je wordt geluisterd Nou ik voel me nu sinds vanavond een beetje vaag... trillerig, beetje duizelig enzo...weet niet wat het is. Heb verder geen buikpijn ofzo...zal wel niks zijn. De kleine meid beweegt wel wat minder, maar voel haar nog wel af en toe...dus dan zal het wel goed zijn.
@Pinky: Ook ik heb daar af en toe last van sinds een paar dagen dat het lijkt alsof het ook op de kont drukt inderdaad... Misschien komt dat wel van het indalen ofzo...geen idee Voelt in ieder geval niet echt prettig ofzo
Weet iemand trouwens waar je een complete set kan bestellen voor de geboorteversiering?? Is wel makkelijk namelijk, dan is het maar vast in huis...hoeft dat niet ook nog geregeld te worden als je net bent bevallen.... Nou denk dat ik nu toch echt maar naar mijn bed toe ga....misschien tot morgen!
Mir555 gefeliciteerd en kom maar lekker rustig bij van de keizersnede. Zeker groot kindje maar als het maar gezond is. Ben ook benieuwd hoe het met volgens mij misa gaat de enigste die zwanger was van een tweeling, zie haar hier niet meer. Hier net wakker, goede nacht maar wat kan ik nog slecht accepteren dat ik me zo beroerd voel dat ik niks meer kAN. dacht doe de was in de droger nou dat weet ik nu gelijk volop last in mijn buik van het voorover bukken. Ga vandaag dus maar verder niks doen, mijn man plakt me denk ik vast. Fijne dag allemaal en ik zal nog wel een paar keer langskomen
geboorteversiering heb ik overal wat vandaan, waar ik het tegen het lijf kwam. babypark, xenos heeft veel, prenatal en ga zo maar door. geen idee of je ergens op internet 1 set kan bestellen met balonnen, vlaggen, knijpertjes voor de kaartjes en een vlag of ooievaar
hallo hier weer baggernacht gehad. Veel pijn in bekken en een vent die me geen ruimte gaf en telkens weer tegen me aan kwam liggen:x Hebben jullie ook dat je het ineens niet meer verdraagd als ze aan je zitten? alleen daniel mag nog komen knuffelen, de rest moet van me af blijven @geboorteversiering: ik moet ook nog op zoek. Wil sowiso 2 vlaggen hebben, die gaan we voorop in de mast hangen voor de rest weet ik het nog niet. @bevalling mir5555: is rotbevalling geweest. Uur aan het persen en toen spoedkeizersnee omdat het niet paste. Tja, dat wist ze zelf al weken, alleen de gyn's niet hebben niet naar dr geluisterd en voorgeschiedenis gelezen lijkt het wel. (2de kind ook met ks door lengte/gewicht)
hahaha mijn man is vannacht uit bed gevallen.... hij ging even plassen en toen hij slaperig terug kwam kroop ij als een tijger het bijna 90 cm hoge bed in en liet zich vallen..... helaas naast het bed... eerst schrok ik van de klap, toen bleek hij niets bezeerd te hebben en kreeg ik de slappelach (ik zag het helemaal voor me, kon het natuurlijk niet zien, want het was donker en was zelf een beetje slaperig, na de slappe lach moest ik ineens huilen, daarna weer de slapelach... hormonen.... huilen en lachen zitten zo dicht bij elkaar nu haha.... Ben blij dat hij viel en niet ik....