@Suzanne1: Whahaha Nou ik zou ook de slappe lach hebben gekregen hoor..maar dat wordt hier niet in dank afgenomen denk ik mocht het gebeuren.... Mijn man was al bang dat ik zou vergeten dat we zo hoog liggen, maar nee is nog niet gebeurd @Guppekop: Ik snap heel goed dat je het nu gewoon even niet trekt om te worden aangeraakt door je man....is toch ook wel heel normaal rond deze tijd in je zwangerschap.....en het loopt ook niet helemaal vlekkeloos je zwangerschap dus geef je groot gelijk!!!! Hier een goede nacht gehad...lag er pas laat in. Voel me nu niet meer zo raar als gisteravond...zal wel niks te betekenen hebben. Ben toch elke keer wel een beetje teleurgesteld als ik weer wakker wordt en er niks is begonnen.....hebben jullie dat ook?!
@Suzanne haha idd beter hij dan jij, en gelukkig verder geen schade @Marieke fijn dat je nog zo kan genieten, toch! ik vind het geen ramp en heb ook geen superhaast, zeker nu ik nog van mijn koortslip aan het genezen ben (zucht), dus is wel fijn natuurlijk om nog een beetje te genieten van de beeb in mn buik maar zodra ik niet meer besmettelijk ben mag ie komen! @nacht echt een k*tnacht gehad, alles doet pijn, steeds dreigende beenkrampen en supervaak plassen e.d. ook veel harde buiken ben echt vet moe, is/wordt echt een dagje bankhangen hier.. beetje saai voor mn man geloof ik maar ja.. heb echt geen puf om iets actiefs te gaan doen oid @kindje van Augmam, wellicht dat ze bewust geen naam erbij heeft genoemd, terwijl ze al enkele keren heeft gepost..? of misschien niet hoor maar ik zal zelf waarsch ook niet de naam op het forum zetten..
hoi hoi, Hier een goede nacht gehad. heb wel geteld van 12 tot 10 uur geslapen maar wel paar keer wakker voor toilet Maar nu al weer moe ga zo maar weer lekker onder de wol. Me lichaam maar even extra rust gunnen. Helaas is het bloed en slijm gestopt dus kwam van het toucheren. Jammer...
guppekop nu kan me heel goed indenken met aanraken enz. Ik heb dat al bijna mijn hele zwangerschap. geen idee waarom. Terwijl Jens niet vaak genoeg kan knuffelen. Suzanne whaaaahaaaa ik begon gelijk te lachen. arme hubbie van jou. maar evengoed jammer dat het licht uit was niet ? Marieke fijn dat je nog kan genieten, heerlijk toch. Ik ben het kotsbeu. dat wachten is niks voor mij. Ik ben normaal heel actief en nu ik bi heb en niet kan werken . pfff dat is gewoon niks voor mij. Ik heb de zaak en huis en daar zijn de lichtjes nu uit. lekker en toch raar. Maar goed mijn vingers passen ook niet meer in de schaar en door mijn buik zou ik ook niet meer aan klanten kunnen komen. Nou zoonlief is naar cars2 met mijn zusje en wij hebben net zijn kado opgehaald. Die staat nu in de kapsalon met kapmantels erover. Nu maar hopen dat hij er niet naar binnen gaat. Alle boodschapen zijn gedaan voor het feest en de komende week. Ben benieuwd of zoonlief nu echt voorspellende gaven heeft, en dat beeb morgen op zijn verjaardag komt . Hij is er nog heilig van overtuigd. Maar idd dan de taart maar mee naar het zh . De nacht hier ging wel goed 3 x moeten plassen dus dat is nog te doen.
het is rustig hier. iedereen toch maar wat gaan ondernemen om de tijd wat voorbij te laten vliegen. hier zit dat er niet meer in, ik heb gezegd tegen mijn man ga jij maar gewoon leuke dingen doen dan kan ik mezelf ook makkelijker verzetten om te blijven liggen en rust te nemen. als hij hier rondom mij bezig is vind ik het zielig en ga ik weer helpen. maar ja moet ik echt niet meer doen anders krijg ik zelf de afrekening een paar uur later.
zeker rustig hier. Misschien krijgen we straks ineens heel veel babynieuws Zo, liggen nu eindleijk in maasbracht. dan kunnen we als het goed is als de baby er is weer met schip gaan varen wat wel helemaal werkt zoals moet
www.babyfeestjes.nl BALLONNEN, SLINGERS, FEESTARTIKELEN - KINDERFEESTJE - BRUILOFT - JUBILEUM www.feestbeest.nl En anders even googlen...
Nog geen babynieuws, jammer. @ aftellen; wachten duurt lang hè. Ik mag ook helemaal niet klagen hoor, voel me prima op de vermoeidheid na, maar ik vind het toch ook elke dag weer jammer als er niks gebeurt. Komt gewoon omdat alles klaar is en het kamertje er al een tijdje staat enzo, dan heb je zoiets van 'kom maar op!' @ Bumpie; jammer dat het niet heeft doorgezet. Fijn dat je zo goed hebt kunnen slapen! Ik hoef er meestal maar één keer uit, maar dan is toch de nacht gebroken en daar kan ik nog niet goed tegen, daar moet ik nog even op trainen.
Zo, wat heftig zeg van Mir5555!!! Lijkt me echt verschrikkelijk hoor! En dan weer die gynaecologen he, niet luisteren naar de gevoelens van moeders..... Ik kan daar af en toe echt boos om worden hoor! @aanraken; het hangt er vanaf.... Ik vind het namelijk heerlijk om gemasseerd te worden (rug, hoofd en benen) en vaak doet Maarten dat dan ook wel als ik het vraag. Zeker met die "enge" benen op het moment is dat wel fijn. Maar tegen me aanliggen enzo hoeft van mij idd ook niet. Thijmen wel.. die mag heerlijk tegen me aanliggen en lekker kroelen... Vannacht kon ik weer eens niet slapen en toen heb ik de laptop maar mee naar bed genomen en heb een filmpje gekeken. Toen kon ik daarna wel redelijk slapen. Niet lang, maar toch. Vanmorgen begon het al goed dat Thijmen om 05.30uur wakker was en niet meer kon slapen. Gelukkig gaat Maarten er dan uit (hij wordt ook geroepen "papa!! ik ben wákker!!!"). Hij heeft het nog wel kunnen rekken tot 06.30uur, maar goed je wordt er dan toch wakker van... Verder vanmorgen liep Maarten nog even heel snel van beneden naar boven om iets te pakken en Thijmen wilde hem achterna komen... Thijmen viel van de trap en heeft nu een dikke boven- en onderlip.. Echt zó zielig!!! En ik weer boos natuurlijk op Maarten, want je weet hoe snel peuters zijn en je kan ze soms nog geen seconde alleen laten!! Ik zei ook van dat er wel wat anders had kunnen gebeuren. We hebben immers een plavuizen vloer... Maar goed... kan het niet meer terugdraaien.... Mijn boosheid en verdriet is wel wat gezakt t.o.v. gisteren.... Ik ben nog steeds niet blij met de reactie van de gyn, maar donderdag moet ik naar een andere en ik neem me dan voor om alles te zeggen wat ik wil zeggen en alles vraag wat ik wil vragen.... Komt goed! (ik probeer positief te blijven) Fijne middag verder!
Hier ook nog geen babynieuws....jammer @Wachten: Ja is best wel zwaar en als je alles al even klaar hebt staan...is het zo van kom maar op inderdaad Maarja we zullen toch moeten wachten totdat ons lichaam er klaar voor is Vandaag een beetje op de bank gehangen en mijn was is al bijna allemaal weg....kunnen we morgen wat leuks gaan doen met de kleine meid...wordt weleens tijd namelijk
op het augustus 2011 buikjes topic was er nieuws dat Missa is bevallen van haar tweeling (2 meiden), verdere info ontbreekt nog.. maar weet niet zeker of zij ook hier meeschreef
Heeft iemand hier ervaring met een sluitband?? Wil deze waarschijnlijk gaan bestellen....maar nu weet ik niet echt waar. Zit nu op Motherwear te kijken en die lijkt me wel het fijnst. had ook naar de Belly Bandit gekeken.
Jahaa, gefeliciteerd Misa met je meiden, hoop dat alles goed gaat!!!!! (Ze schreef hier inderdaad ook mee )
Oja, wat gaat iedereen dragen na de bevalling, had iets gelezen over kleding (korset) ofzo? Hoor bij de een dat je dat wel moet dragen voor een strakke buik, van de ander hoor ik dat je dat juist niet moet doen , omdat je spieren zich dan niet zelf ontwikkelen om alles weer strak te trekken en je een slappe buik blijft houden? iemand ervaring?