leeuwtje gefeliciteerd met jens. en mocht hij gelijk krijgen zou het een bak zijn dat alle visite opeens per direct naar huis moet. helaas zit een tuinfeest er niet in en moet je de drukte binnen houden. verjaardag vind ik altijd leuk maar het geeft zo'n troep en je bent heel de dag zelf druk, maar voor een kind maakt dat natuurlijk niet uit. hier is het weer goed hoor, zonnetje komt lekker door. meestal komen we er toch wel goed vanaf in zeeland. zelf ook net uit bed, in mijn buik rommelt het ook nog aan 1 stuk door maar wat ik voel is lastig te omschrijven. volgens mij was het marieke die vroeg over corsetten dragen enz. op onze zwangerschapsgym ging de laatste les over weer snel terug in vorm, kregen allemaal buikspieroefeningen die we konden doen en wanneer je die weer mocht doen. ze legde uit dat mensen vroegen sluiklakens droegen na hun bevalling maar daar worden je buikspieren idd lui van wat als gevolg hebt een lap vel. en je kan incontinent worden. maar het was niet erg als ik tijdelijk of om de dag een paar uurtjes een strakke body of corrigeerde pantybroek aandeed. ik heb een figuurcorrigerende body waarin je een maatje slanker lijkt en ga deze denk ik gewoon aandoen als ik mijn buikspieren weer train. hier ook vandaag een dagje niksen, wat kan je anders. denk wel dat ik het snel beu ben al is het uitslapen heerlijk maar met de kleine zou ik wat om handen hebben. maar we blijven geduldig wachten, de tijd komt vanzelf dat het zover is
hier ook een rommelende buik. Eigen schuld, kreeg vanochtend ineens een aanval van verliefdheid wim waarschuwde nog, je gaat last van je buik krijgen, maar dat heb ik voor lief genomen. En ze zeggen dat het ervoor kan zorgen dat bevalling begint dus alleen geloof ik dat niet zo erg want dan had daniel wel eerder gekomen
Hallo allemaal, Heb intussen wel alles meegelezen.. Maar goed ik dacht laat ik me maar ff weer melden. Missa gefeliciteerd en geniet er lekker van.. Ik heb alles gelezen de afgelopen tijd maar ben meer dan de helft al weer kwijt. Merk wel dat het af en toe erg rustig is hier en dan in 1 keer weer niet.. hihi wel grappig.. Hier rommelt het wel wat maar ja verder nog niet echt. De kleine uk is duidelijk wel ergens mee bezig.. Ik las ook dat een aantal van jullie last hadden bij de anus.. Nou sinds gisteravond snap ik wat jullie ermee bedoelen.. tjonge dat voelt niet echt prettig maar ja hoort erbij denk ik dan maar.. Verder voel ik hem/haar regelmatig duwen.. De kleine uk is erg rustig nu. Normaal voel ik wel wat meer beweging maar als ik ff ga voelen krijg ik wel reactie dus zal wel goed zijn.. Hij/zij is in relaxstand blijkbaar. Ik voel me verder nog aardig fit dus we lopen... nou ja waggelen rustig door.. Hoop dat iedereen zich goed blijft voelen en dat er voor sommige dames een einde komt aan het wachten.. Geniet van de zondag (ondanks het k-weer)!!!!!
@ Leeuwtje: Gefeliciteerd met je zoon! Ik dacht even dat je bevallen was haha, dus ging als een speer terug lezen 2 slapen: Hier weer een rotnacht gehad. Ik kon niet slapen, bleef maar draaien en draaien. Uiteindelijk heb ik om 04.00 uur voor het laatst op de klok gekeken, daarna ben ik gelukkig wel in slaap gevallen. Maar word er gek van! @ weer: Lekker zomers! Krijg toch spijt dat ik tijdens de mooie warme dagen heb geroepen dat die hitte voor mij niet hoeft. Vind dit ook niks! @ buik: Ik voelde de baby gister overdag ook maar heeel weinig, nauwelijks eigenlijk. En in de avond werd ze ineens mega druk. Dat is niks om je zorgen over te maken toch? Ben benieuwd hoe ze vandaag is..
Trouwens: Lees dat zo'n beetje iedereen hier wel last heeft van gerommel (menstruatiekrampen/voorweeen). Doen die eigenlijk ook iets? Zijn ze ergens goed voor of heb je die gewoon zomaar?
Oh ja herkennen jullie dit ook: pijnscheuten door de liezen..??? @ voorweeën: voor zover ik weet doen ze wel wat; je lijf voorbereiden en volgens mij zijn ze ook bedoeld om de baarmoedermond weker te maken..
Leeuwtje, proficiat met Jens en wel spannend hoor dat gerommel en die diarree.... Misschien gaat je zoon nog gelijk krijgen ja hihi! Ghurabaa, het KAN zijn dat dat gerommel van te voren wat doet, maar kan ook dat t helemaal niks doet. Tis sowieso oefenen van de baarmoeder voor zover ik weet en soms geeft ook verweking en zelfs al wat ontsluiting van te voren, maar je weet het dus gewoon niet.... Hier ook een baggernacht gehad.... Koos Slapeloos de laatste week pfff! Fijne zondag allemaal dames!
Hallo, Net als Delfina lees ik regelmatig mee, maar ben soms wat te suf om te reageren... Hier alles prima op de vermoeidheid na dan, maar daar zal ik niet over klagen Gisteren was de kleine uk mega druk, vandaag een stuk minder, maar ik voel haar wel gelukkig. Ik voel ook veel gerommel in mijn buik, maar heb wel het idee dat het vaak samenhangt met mijn darmen. Volgens de vk is het normaal dat je baarmoeder reageert op een kleine prikkeling vanuit de darmen omdat het allemaal zo dicht op elkaar zit nu. Vrijdag bij de vk geweest en alles weer in orde. Ik ben ook de 37-weken-grens gepasseerd en ons meiske is nu helemaal ingedaald dus dat is een goed gevoel! Het weer is inderdaad niet echt zomers te noemen, maar wel goed om het lijstje klusjes in huis dat er nog lag aan te pakken. Het lijkt alleen alsof dat lijstje dat blijft groeien. Kennen jullie dat? Dan heb je één ding gedaan en komen er weer twee bij en dat begin ik nu echt een beetje zat te worden. Ik wil gewoon dat het hele huis op orde is, maar er komen plotseling nog zoveel "grote dingen" bij die we niet zelf kunnen doen... kozijn dat toch niet gerepareerd blijkt te kunnen worden en vervangen moet worden, lek in het dak dat lastig te lokaliseren is... Geen handige timing voor dit soort klussen! Grrrrr....
@Leeuwtje8108: Gefeliciteerd met Jens!!! En een fijne dag gewenst vandaag... @Guppekop: Ook hier eergisteren 'sex' gehad...en daarna last van mijn buik....maar helaas heeft het verder niet veel los gemaakt Wij gaan zo lekker bowlen...fijne dag dames!!!!
heb wel veel harde buiken en steken nu. Ga zo lekker in bad en scheren. Hopelijk krijg ik dr na nog wel zin om wat te doen. Heb zelfs daniel nog niet aangekleed veel plezier met bowlen!
@Leeuwtje: gefeliciteerd meet de verjaardag van Jens! Alweer 39 weken! Begin het nu echt zat te worden. Sinds afgelopen week ben ik net een schildpad, zooo langzaam. Gister even met m'n man de stad in geweest en moest steeds zeggen dat ie niet zo hard moet lopen. Traplopen voelt alsof ik de Mount Everest aan het beklimmen ben pfff. De kleine is vandaag wel heel druk. Buik beweegt aan alle kanten. Ik maak er echt een luie zondag van. M'n man is werken, maar hij verwacht niet dat ie heel laat thuis is. Vanavond moet ie z'n broer in Arnhem van de trein halen en dan naar zijn huis brengen. Die is 3 weken in Duitsland op vakantie geweest en heeft geen rijbewijs dus dan gaat ie met de trein. Ookal is 't rotweer ik maar er maar 't beste van!
zo, ik ben weer schoon en zo goed als kaal. Is toch wel lekker gevoel. Nu maar hopen dat ukkepuk niet te lang blijft zitten want dan moet het nog een keer
Zo ik moest flinkbijlezen... Leeuwtje, gefeliciteerd met de verjaardag van Jens! Missa, gefeliciteerd met je dochters! Ik vind dit weer geweldig! Toen ik hoogzwanger was van Ties was het30 graden en dan is zwanger zijn nog veel zwaarder. Ei d volgende week wordt het beter heb ik begrepen, dus dat betekent dat ik dan bevallen ben Ga niet op iedereen reageren maar weer poetsen, hier is alles nog prima in ieder geval. Als ik terugkom verwacht ik wel babynieuws hoor! Vechten jullie maar uit van wie
aargh! wat kunnen mannen soms toch STOM zijn zeg! Belt mn schoonpa op om te vragen of wim niet 3 dagen ofzo met zwager (waar ze schoonzus hebben weggehaald) mee kan varen:x En wim zegt datie niet weet of hij dat gaat doen. Ik ben potverdorie 37weken, moet morgen weer naar de gyn en mag zelf geen lange einde meer rijden en liefst helemaal niet meer vanwege de harde buiken die doortrekken naar mn hoofd en tis wel ff 5kwartier heen en 5kwartier terug:x En daarbij wil ik niet (weer) die stress hebben of wim wel op tijd is als het begint. En als hij met de auto gaat zit ik dus opgesloten hier want kan niet fietsen met daniel door die buik en lopen gaat ook zeer moeizaam:x En dan vraagtie nog waarom ik het niet goed vind!:x
vervelend hoor guppekop, begrijp dat je dat niet erg leuk vond.... zat met 37 weken ook een paar dagen bij mijn ouders en niet bij mijn man, vanwege de verbouwing, maakte me ook een beetje zorgen voor als het zou beginnen... maar is gelukkig goed gegaan en was maar 45 min rijden van elkaar vandaan. Hoop dat ie gewoon blijft!