3kwartier is (normaal gezien) goed te doen. Maar wim moet dan dus eerst naar frankrijk rijden! En zit dan nog 2 dagen op ong 5u rijden bij mij vandaan. Daarbij, ik heb nu even geen zin om er voor te moeten "opdraaien" voor iets wat schoonzus gedaan heeft. En wim heeft hier ook nog werk zat, ook als ukkepuk nog weken blijft zitten
begrijpelijk! Mijn man zit normaal heel veel in het buitenland, maar hebben nu afgesproken dat hij 4 weken voor en 4 weken na de uitgerekende datum geen opdrachten meer aanneemt en hij kan alleen weg als het op 1,5 uur afstand is..... Zou ook echt woest zijn als hij zover weg zou gaan met nog 3 weken voor de uitgerekende datum!
blij dat jij er ook zo over denkt. Was al bang dat het mijn hormonen weer eens waren denk alleen dat het er op neer gaat komen dat ik schoonpa op kan bellen, wim maakt weinig aanstalten
Ik zou het ook niet leuk vinden Guppekop, vriendlief mag hier ook niet meer ver weg Ik vind dit weer ook niet zo heel erg voor eventjes, lekker binnen zitten achter de geraniums We hadden een verjaardag vandaag, net thuis en nu helemaal niks meer. Merk wel dat ik ongeduldiger begin te worden, maar ja, 38 weken, dat kan echt nog wel even duren....
@ guppekop: ik denk er het zelfde over dan jou! zou het geen fijn idee vinden. Pff hier inspiratieloos met het eten. Heb zo zin in een broodje filet dus ik denk dan maar broodje ei heeft manlief alle eieren opgegeten pff Heb wel half uur lopen mopperen. Nu maar een pan tomatensoep gemaakt met stokbrood en kruidenboter.
@Guppekop; balen zeg! Jeetje, ik zou denk ik ook heel erg kwaad worden hoor! Je wilt gewoon dat je man zelf bedenkt dat het niet handig is en niet uitkomt. Nu moet jij daar weer boos om worden en dan heb je ook het gevoel dat jij degene bent die het weer afhoudt.... Tenminste, dat heb ik dan op zulk soort momenten. Maarten kan ook soms van die dingen hebben en dan heb ik het gevoel dat ik het tegenhoud en dat de andere mensen mij erop aankijken en "veroordelen". Pff, mannen!! Ik begrijp je maar al te goed hoor! @Ego; Hier vanmorgen nog bijgeslapen en vanmiddag eigenlijk niets gedaan. Niet dat ik veel kan, want naar de keuken lopen is op het moment al teveel. Dus vandaag met dit verschrikkelijke weer maar met een tijdschrift op de bank gezeten. Vanavond maar een filmpje kijken en dan hopen dat we vannacht weer lekker kunnen slapen.... Morgen is Maarten thuis en dan gaan we misschien met Thijmen even naar Ballorig. Ik moet wel autorijden, maar daar kan ik gewoon met een boekje zitten en Thijmen kan zich even lekker uitleven. Ik heb toch ook het gevoel dat we Thijmen nog even extra aandacht moeten geven zo voordat z'n kleine broertje er is.... Hebben jullie dat ook? @Verlof man: hoe hebben jullie dat geregeld? Wij hebben het zo gedaan dat Maarten werkt tot de bevalling en als we de kraamhulp hebben dat hij dan nog een weekje werkt en als de kraamhulp weg is neemt hij 3 weken vakantie op. Als ik me dan in die tijd ook goed voel en het gaat goed met de kleine, dan kunnen we ook af en toe nog eens een dagje weg ofzo..... Of Maarten kan met Thijmen wat ondernemen en ik ben thuis met de kleine (of andersom)... Fijne avond allemaal!
Hallo .. Geen babynieuws hier. Bedankt allemaal voor de felicitaties vooor Jens. Hij is heel erg verwend vandaag. en heeft ondanks het slechte weer een hele leuke dag gehad. Alles opgeruimd nu en vriendlief is alleen nog ff aan het dweilen. Jens zegt nog steeds dat de baby ECHT vandaag komt. Nou dan mag ze wel opschieten Ik heb wel nog steeds die krampen , maar goed we zullen wel zien. Och meer als 3 weken duurt het toch niet meer Guppekop nou dat zou ik dus ook niet leuk vinden. Daar zou ik ook idd niet mee eens zijn. Vriendlief hier doet aan stockcarracen. Of ja hij sleutelt eraan. Begin juli hadden ze een race hier 3 uur rijden vandaan . Gelukkig zei hij uit zichzelf dat hij daar niet mee naartoe ging. Vooral omdat ik de vorige x heel snel bevallen ben. En vk zei dat 2de meestal sneller ging. En eigenlijk heeft hij alle races een beetje afgezegd de komende tijd. Behalve die van een half uurtje rijden. Maar goed Wim moet daar zelf ook een beetje aan denken vind ik. Die mannen toch. Mss had je je verliefdheid nog even moeten ophouden . Cindy hier ook als de kraamzorg weg is pakt vriend 2 weken vakantie. Hier stond net ook filet americain op de tafel naar me te grijnzen . Alleeen daarom had het vandaag al mogen gebeuren haha. Suzanne dat wou ik laatst npg gevraagd hebben aan je , omdat je man in het begin ook in het buitenland zat. Fijn dat hij nu in de buurt is voorlopig. Nou ik ben wel kapot nu, al dat geren met drankjes en vlaai , taart en hapjes. Gelukkig heeft vriendlief goed geholpen.
@guppekop: vervelend dat hij het maar niet begrijpt. Tja mijn man is vrachtwagenchauffeur en is altijd van maandag tot vrijdag van huis. Gaat naar duitsland, denemarken, belgie, etc. Maar aankomende week zal hij idd ook nog de hele week van huis zijn maar dan wel in Nederland verblijven.. in de weken daarna komt hij gewoon iedere avond thuis. Zo is het op zijn werk geregeld. @ verlof man: Als de kleine uk er is zal hij de 2 dagen waar hij recht op heeft op nemen en als de kraamzorg weg is neemt hij 2 weken vakantie. @ ego: heb echt een hele luie dag vandaag. De kleine uk is erg rustig. Wel voel ik af en toe pijn in mn onderrug, heb het zomaar koud en wat menstruatiegevoel onder in de buik. Rommelt dus weer hier. Maar ja ik ben me er van bewust dat het nog wel weken zo door kan gaan. Fijne avond allemaal!!
@cindy, zoals jij het zegt is het inderdaad! Het gevoel dat het dan weer "mijn schuld" is en dat ik wil dat hij het zelf bedenkt! Daniel komt zn aandacht toch wel halen die is zo knuffelig! @verlof man: wim heeft net zo lang vrij als ik @net daniel zn haartjes even geknipt, zat echt niet mooi meer. Nu kan hij tenminste mooi op de foto als ukkepuk dr is Harde buiken zijn nog steeds niet over en ga er alleen maar meer last van krijgen. Zal wel zijn omdat ik me boos maakte
hallo allemaal. wat een weer he ik wat moois vandaag, gister allebij de kids bij opa en oma aan t logeren mijn man moest vanacht tot 5uur werken dus die was pas om half 6 thuis, wordt ie om half 1 wakker en stapt uit bed douchen nette kleren aan ik dacht echt zo van huh nee toch je gaat niet weg!! zegt ie kom je we gaan, dus ik zeg ja waarheen ik moet me was ophangen, neee zegt ie kom dat kan zo wel ik heb een verassing voor je , oke wij in de auto en een half uur verder zeg ik waar gaan we heen dan!? zegt ie ja naar die, naar een vriendin van mij dus nou ik vond het hartstikke leuk, wij daar gezellig een uurtje gezeten, pingt een andere vriendin van me waar ben je , dus ik alles uitgelegd oww zegt ze ik wilde een bakkie doen bij je , maar we stonden op t punt om weg te gaan dus ik zei ja over een uurtje ben ik ongeveer thuis, oke wij naar huis ik onderweg nog naar me vriendin gepongt dat we er bijna waren, en ik kom binnen VERASSING hoor ik hahahaha zaten er allemaal vriendinnen van me en moeders schoonmoeder enz hahaha hadden ze een babyshower voor me geregeld, echt supper leuk me hele huis hangt nu vol slingers hahah mensen die langs lopen zullen nu wel denken oww die is bevallen hahahaha maar nee nog niet!!! hele leuke kado's gehad ook haar eerste pakje van me beste vriendin , dus ondanks t slechte weer heb ik een supper dag gehad en zit ik nu om me heen te kijken hahahha vol roze ballonnen slingers hoera een meisje alleen is ze er nog niet hahahaha nu heb ik zoiets van meid over 2 weken mag je echt komen !!!!!!
ow luusje wat gaaf! echt helemaal niks doorgehad dat ze dat aan het regelen waren? Tof! zou ik ook wel willen!
wow super luusje, en dat heeft je man goed verborgen kunnen houden. misschien helpt het als je de slingers laat hangen. hier ook een lekker hangdagje gehad. en guppekop hopelijk kom je eruit met je man en gaan de laatste weken niet gepaard met steeds conflicten das ook niet leuk. hier heb ik het soms met mijn man, gewoon ook voor de zwangerschap hij wilt geen contact met zijn moeder maar als ze dan langskomt moet ik maar afbellen of verzint hij een smoes dat ik niet lekker bent. ik zeg ook nu lijkt het of ik jou van haar weghoudt. maar denk dat het bepaalde eigenschappen zijn die bij mannen horen en we lichtelijk moeten accepteren.
Wauw Luusje wat leuk. Oh dat had ik ook zo graag willen hebben. Maar mijn vriendinnen zijn nog allemaal kinderloos en zijn er ook niet mee bezig. Die wonen net samen of net gescheiden.
hoi hoi, nee ik heb helemaal niks doorgehad, ik had wel zoiets van me vriendin van wat blijf je nou de hele tijd pingen over waar ik ben , maar ja dat doet ze wel eens vaker hahahaha en het mooie was wat ik net hoorde dat me dochter van 6 het dus ook al een hele tijd wist en die heeft helemaal niks gezegd , ik zei al dat is een hele goede eigenschap die kan later dus goed geheimpjes bewaren en manlief ook niks aan gemerkt alleen dat ik t raar vond dat ie zo vroeg zijn bed uit kwam want hij werkt heel erg veel en op zondag blijft hij 9 van de 10 x de hele dag op bed liggen of beneden lekker bankhangen maar gaat bijna nooit op zondag weg, maar ja hij zei ik heb een verassing voor je , dus ja dan ga ik wel mee hahahaha @slingers jaa ik laat alles mooi hangen moet zeggen ik vind het wel leuk staan en scheelt weer. me man kwam vrijdag ook thuis met een baby swing supper handig voor straks ben er erg blij mee fijne avond en ik heb weer zin in baby nieuws
Leuk zeg luusje! Hebben ze goed gedaan! Mijn man is dus al vanaf begin Juli thuis en zeker 4 weken na de bevalling ook thuis Daarbij gaat hij minder touren en zal hij degene zijn die voor de kleine gaat zorgen, zodat ik kan gaan werken Hij zal dan voornamelijk wat weekenden weg zijn en af en toe een tour doen...
@ Luusje: Wat leuk zeg! Dat is nog eens een verrassing, geweldig.. @ verlof man: Mijn man heeft (als we geluk hebben) net 3 dagen vrij Dus niet zo veel helaas.. Maar in september kan hij waarschijnlijk wel wat langer vakantie opnemen..