Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Wegens de verplichte bouwvak is mijn man van afgelopen vrijdag tot 14 aug vrij.
    Hij mocht niet doorwerken dus als ik tot 2weken overtijd loop werkt hij alweet en al zijn dagen zijn op. Enkel de 2 wettelijke heeft hij dan.

Mocht het in de vakantie komen krijgt hij de wettelijke dagen niet en is hij er ook als de krasmhulp rondloopt.

We hadden liever dat hij kon doorwerken en als kraamhulp weg was dat hij zijn 3weken nam.

Misschien straks dan maar wat dagen onbetaald verlof nemen maar ligt eraan wanneer de kleine kommt

2. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    financieel administratief medewerkster
    Utrecht
    @Luusje: Wat leuk zeg!!! Echt een leuke verrassing hoor;)!!!

@Guppekop: Nou ik denk er ook hetzelfde als jou over hoor...;)
    Vindt dat hij dat wel uit zichzelf kan bedenken dat dat nu niet echt een goed idee is...straks is hij niet op tijd en heb jij ook nog eens de kleine om je heen dat kan toch niet:(

@Cindy: Hier heeft mijn man bouwvak nu nog 3 hele weken...dus hoop dat ze in die 3 weken wel komt. Anders kan hij altijd nog een week of meer extra krijgen hij is zelfstandig ondernemer met personeel dus kan altijd geregeld worden gelukkig:D
    En anders inderdaad een week de kraamzorg en daarna pas vakantie, zo hebben we het de eerste week ook gedaan en is wel erg prettig.

Nou vandaag zijn we even gaan bowlen, was erg gezellig....alleen de kleine meid hield het snel weer voor gezien;). Alleen heb ik nu wel veel last van mijn bekken, dus ga lekker in bed tv kijken.

Fijne avond allemaal!!!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Nou weet ik helemaal zeker dat die dikke gele afscheiding geen slijmprop was, want net ben ik hem wel verloren! Ieuw!!

Maar ben pas 38 weken.... T zal mij benieuwen....

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Luusje wat een leuke verrassing, je babyshower :) zal er gezellig uitzien nu bij jou met al die versiering

@Marieke ieuw! ;) er is in ieder geval iets aan het gebeuren dus.. al heb ik begrepen dat het heel snel kan gaan of nog best even kan duren voor er iets doorzet.. verder geen voortekenen nog?

@verlof papa, mijn man heeft iets geregeld met ouderschapsverlof en vakantiedagen, is ca. 4,5 week vrij na deze week, kan hij me bijstaan tijdens de laatste loodjes en ook nog lekker uitgebreid erbij zijn als de beeb er is

@ego moooeeeeee.... en ik wil dat de baby komt! haha.. maar nog geen slijmprop of duidelijke voortekenen o.i.d. dus ik ga er maar niet vanuit.. vanmiddag weer vk-controle

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    marieke spannend!

@hier: tis weer rustig, harde buiken zijn over. Kort maar goed geslapen. Vanochtend binnen beetje rommelen, vanmiddag weer naar de gyn

6. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ marieke: spannend ;)

Hier nog geen slijmprop of naderende bevalling te bekennen. Morgen weer naar vk.

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Ieewwww gaan we het weer over die slijmprop hebben? haha

Ik heb hier ook flink last van voorwerk. Buikkrampen, harde buiken en alles trekt door naar mijn rug en benen. Maar goed, ik heb er niks aan! Mijn lijf moet toch weten dat ik een ks krijg? haha

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    buikspam (toenet gemaakt)

9. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ guppekop: mooie buik hoor!

10. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    financieel administratief medewerkster
    Utrecht
    Goedemorgen dames...

Hier een goede nacht gehad, alleen de kleine kwam halverwege de nacht tussenin liggen was wat minder....kon nog wel goed slapen gelukkig;)

Gisteravond dacht ik bloed te verliezen een klein beetje....bleek uiteindelijk een wondje te zijn...hahaha:p Alleen kreeg toen wel last van krampen en die zijn nu wel wat erger geworden...even afwachten weer;)

@Guppekop: Mooi buikje hoor!!!!

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Guppekop, mooie buik!

Marieke, spannend!

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

guppekop, wat een mooie buik!~

Bij ties verloor ik de slijmprop 2 dagen voor de bevalling, maar toen was ik wel 39+5 en nu ben ik dus wel wat minder ver. Hij kan ook weer aangroeien.
    heb al de hele ochtend harde buiken maar ze doen geen pijn, nog niets aan de hand dus.

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Guppekop; wat een mooie, bol buikje!

@ Marieke; spannend! Ik wacht al de hele tijd op die prop, maar die wil maar niet komen. :p

@ Luus; wat een leuke verrassing! Zaterdag was er hier een vriendin, die zegt 'heb je geen babyshower gehad?' Ik zeg 'dat moeten mijn vriendinnen regelen hè'. :p Je hoort het hier niet echt vaak, bij mij op yoga had er één een babyshower, verder ken ik niemand die dat gehad heeft.

@ verlof man; mijn vriend zijn vakantie begint zodra de kleine er is. Lekker 4 weekjes opstarten met ons drietjes. :)

14. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    @guppekop: mooie buik!!!!

@marieke Spannend!!!

@luus: Leuke verassing van je vriendinnen!!!

Wat is het trouwens rustig hier!!!!!!!Ongelooflijk!! Nou dan reken ik toch wel op babynieuws hoor :p

@ego: Tja nog wat rommelen hier. Maar verder weinig nieuws eigenlijk: gewoon wat menstruatiegevoel onder in de buik, af en toe wat last van de rug en pijnscheuten door de liezen. De kleine uk voel ik wel maar merk dat het wat rustiger word en als ie beweegt is dat af en toe pijnlijk onderin.

Verder doen we rustig aan! Iedereen een fijne maandag!!

15. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    @ guppekop , mooi buikkie !

@ Marieke spannend. Ik kan me alleen niet herrinneren dat ik hem bij Jens verloren heb. Heb er wel op proberen te letten toen . Maar denk dat het allemaal stukjes geweest zijn ofzo.

Hier nog steeds gerommel, nou zet maar eens door hoor. pfff. Net een flink stuk gewandeld. Jens met zijn fiets en ik erachteraan gewaggeld als een eendje. En dan gaat hij veels te hard. Ben naar mijn ouders gewandeld en heb me net met de auto terug laten brengen. wel zo makkelijk. hihi

Zo even rusten.

Bumpie hoe is het eigenlijk met jou, geen klachten meer . Hoe is het met je hoofdpijn ?

16. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Nou zeker rustig hier!Niet dat ik veel te melden heb... verveel me de .....!
    Slijmverlies heb ik nog helemaal niet..... denk echt dat ik tot 42 weken blijf lopen..

17. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Bij mij helaas ook nog alles rustig. Vanmiddag weer op controle bij de vk geweest. Als kleine er volgende week nog niet is dan gaan ze kijken of ik dan gestript kan worden.

18. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Hier vanmiddag met man en kind naar Ballorig geweest. Men, wat een rotstoelen daar zeg... kon niet normaal ff zitten.

Ik begin nu ook wel last van mijn onderrug te krijgen en als ik loop doet het van onderen ook pijn en ik moet echt even mijn buik van onderen vasthouden als ik loop. Dat verlicht iets...

Donderdag weer naar de gyn en ik heb nu wéér een andere. Ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.... Ik trek het nu echt ff niet meer. Ook geestelijk wordt het nu wel erg zwaar.

Fijne avond iedereen!

19. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    volgens mijn vk zegt dat helemaal niks en bevallen veel vrouwen vrij plotseling zonder zulke duidelijke voortekenen (want datzelfde idee had ik ook; ik merk nog weinig dus het zal nog wel lang duren)

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Ben weer goedgekeurd bij de gyn. Halve kilo aangekomen in 1 week, bloeddruk 115/55. Echo was ook goed. Ukkepuk is rond 6pond nu, ze verwachten rond 7pond bij 40weken. Mag/moet in eerste instantie gewoon bevallen, als ik weer blijf hangen op 4/5cm alsnog keizersnee. Maar het lag nu al goed ingedaald, dus ze verwacht eigenlijk geen problemen en er is nu geen indicatie voor een keizersnee:). Ook was het al flink verweekt daarbinnen en klein beetje ontsluiting dus maak wel kans dat ik de 40weken niet ga halen. Ze gaan alleen nog dossier opvragen van vorige bevalling. Over 2 weken weer terugkomen en grote kans dat ze dan vliezen gaan breken. Als bevalling eerder begint bellen en dan na overleg of naar hun (5kwartier rijden:(;)) of naar dichtsbijzijnste ziekenhuis, afhankelijk van de situatie. Liefst gewoon bij hun omdat hun dossier hebben

Deel Deze Pagina