Als je ECHT van die vierde fles af wil kun je misschien een beetje verschuiven, dus bammetje om half 1 en dan rond half 4/4 uur warm en dan daarna een flesje wat je rustig afbouwt. Die tijden kun je dan langzaamaan weer wat oprekken, of straks evt tussen bammetje en warm een koekje/fruitje met wat drinken geven bijv. Wat super dat haar oortjes schoon waren!
Schema van Kaan 09:30 papfles 180cc 10:30 Brood + Diksap Slapen 12:30 Fruit 13:00 Fles 180cc Slapen 16:00 Groente + 120gr Turkse yogurt 19:30 Fles 180cc
hij maakt er een blokjesfoto van... :x is er niks te zien ik twijfel namelijk, wil weten wat jullie denken en of jullie wat zien
os deze van vanmorgen ? ik zie wat kijk straks even op laptop ( nu op foon ) en zal ik m ook even in negatief zetten als je wil....dan zie je het beter
ja deze is van vanmorgen,,, er staat indd iets.... Wel ff schrikken hoor! In het echt is tie duidelijker...
dank je pandora!!!! in het vage testjes topic zijn de mensen nog niet echt overtuigd... krijg het ook niet goed op de foto...
maar als je uitgaat van de laatste pilstrip, dan denk ik dat je nog ff een keer moet testen als de strip op is....je hebt nu nog 3-4 pillen toch? ik ben ook niet overtuigd, maar ik zie wel iets
hmmmm Siren ik vind het lastig te zien hoor maar ik ben ook geen ervaren tuurtestpersoon... als ik lang staar denk ik soms ook even iets te zien maar kan het niet met zekerheid zeggen.. spannend dus nog even! enne, Pandora, rare 'cravings' midden in de nacht? mmmmmm @fiets oh ik en ik dacht ik zie straks iedereen met dié fiets.. bij de winkel waar ik was hadden ze er eigenlijk maar een paar (stuk of 3) staan en ik vond deze de mooiste en hij fietste prima, dusss... ben een beetje een impuls-koper soms maar het voelde gewoon goed. zijn nu even aan researchen waar hij het goedkoopst wordt verkocht (lang leve internet) nu beebje gaan voeden en naar bedje brengen, ze is er alweer klaar mee voor vandaag wij straks relaxen met een filmpje, wijntje en een nieuwe Ben&Jerry's smaak! (Karamel Sutra, oeh la la)