sow effe een uur bezig geweest met bijlezen poeh poeh kletskousen. wel een beetje veel om te onthouden hoor. sinds 18 juni. Maienditje hoe is het nu ? Ros toch ongi geworden had nog aan je gedacht op vakantie. Karen Gefeliciteerd tante met je neefje Thijs. Tooske ik heb dat veel gedaan taarten gemaakt met fondant zal wel een foto spammen. Merry fijn dat alles goed was bij de vk , is toch anders he een 2de vond ik tenminste met 1 er al rond lopen. Sammie hoe is het nu met Kyan ? Luusje welkom terug ! zware tijd gehad dus ! Olleke ook een fijne vakantie gehad super en wondertje ook. Leuke foto trouwens wondertje van Mirre ! Natas moest lachen om je opmerking geen kriebels maar jeuk. leuk dat jullie binnenkort voor een brusje gaan. Bumpie hoe is het nu met jou ? Pandora ik heb toen ook wat van de ha gekregen voor mijn praktijkexamens opleiding. 1 pil savonds en 1 smorgens . ielpen goed weet alleen niet meer hoe ze heten. Nou dat was ongeveer wat ik nog uit mijn hoofd weet . sorry als ik iets of iemand vergeten ben .
deze heb ik gemaakt toen Jens 2 werd. pfff ging niet zoals ik wou uiteindelijk tcoh nog een goed resultaat. Op deleukstetaarten.nl vind je veel voorbeelden en tips trouwens.
Leeuwtje die site die jij noemt daar haal ik alle spullen en als ik idd een opdracht krijg voor bepaald thema dan kijk ik daar. Op fb heb ik die van mij gezet. Met mij gaan het nu weer goed gelukkig
Hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de eerste augustusbaby is 1 jaar!!! Timme gefeliciteerd met je eerste verjaardag
Welkom nieuwe dames klets gezellig mee. Hier ook druk door de verhuizing van mijn ouders, ga 28 juli ook niet halen helaas
Gefeliciflapstaart timme. En dat kan natuurlijk niet natas, vind je het niet erg jammer. Maar ja om de datum te verzetten is vast ook te kort dag
Mars kalmeert dat jij dan niet erbij kan zijn. Je hebt ook nog alles geregeld. Timme is dinsdag echt jarig Maar ze vieren het vandaag .
mars kalmeert = Natas jammer. word afentoe echt gek van die autospelling op de telefoon. ja we kunnen het natuurlijk ook verzetten, mij maakt het niet zoveel uit.
Zullen we de lijst weer hier neerzetten ? er staan volgens mij ook een paar mensen op die niet meer meekletsen ? Met de naderende verjaardag misschien wel handig
ik persoonlijk vind het niet leuk als degene die alle moeite heeft gedaan het te organiseren er niet bij kan zijn....dan ga ik voor verzetten
Hmm...dacht ga het lijstje hier even neerzetten.. Maar die staat eg nie op pagina 51 hoor Ik ben ook voor verzetten!