Pandora, wat gaat t worden? Heb je ook ge-proef-fietst? Siren, mijn oog ziet echt een streepje hoor Maar...zou over een paar daagjes nog een test doen. Of eigenlijk zou ik persoonlijk vanaf nu elke dag drie keer testen haha, maar dat ben ik Ik hoef trouwens die fles er niet perse af hoor, vroeg me gewoon af of er nog meer mensen zijn die vier flessen geven Tips voor het afbouwen zijn altijd welkom, het zal er toch een keer van moeten komen En Lilaa, haha, bedankt voor je schema meid, maar om 9:30 hebben we er hier toch echt al een halve dag op zitten
Ik heb niet proef gefietst de mamafietsen die ze hadden staan vielen buiten mn fietsplanbudget, en ik wil niks bijbetalen de lief! fiets kunnen ze bestellen, zou 'm dan na een week hebben heb dus nog niks besteld, heb wel folders meegenomen ff vraagje over de lief! fiets...het transport rek stuurt die mee? of blijft die recht zitten als je stuurt? ( snappen jullie mn vraag ) oh en wat betreft de 4e fles.....hier de ene dag niet, de andere dag wel alleen maak ik er dan een soort fopfles van ( 120cc met 2 schepjes ) ligt er net een beetje aan of hij veel brood op heeft of niet 8.00 180/6 10.30 fruit en water of sap 12.00 180/6 13.30 brood 16.00 fopfles of niks 17.30 warm eten 19.30 180/6 brood eet hij laat, maar om 12.00 valt hij om van de slaap, dus dan is brood eten geen succes misschien beter fruit en brood omdraaien bedenk ik me nu?????????? zal ik eens gaan proberen
Ik ga zondag of maandag weer testen... ik voel me ook echt niet goed... buik en rugpijn.. net een hete douche genomen. Nu gaat het wel weer. Manlief heeft net pizza's besteld... samen op de bank ploffen en eten... Jullie nog leuke plannen voor het weekend??
morgen eerst werken en daarna steengrillen en bowlen met vrienden ik heb overigens al weer de hele dag %@%$E#$# last van mn bekken :x ik heb echt als een oud wijf met mn moeder gewinkeld, en sowieso kost dat winkelen met mn moeder bakken vol energie omdat ze het allemaal niet meer kan het was wel gezellig overigens, was weer even geleden dat ik de puf had om mn moeder de hele dag mee op sleeptouw te nemen maar rustig aan gedaan, 2 winkels, koffie drinken, 2 winkels, koffie drinken etc anders houdt mn moeder het niet vol en zo gaat zooooooo graag met mij weg ze geniet erg van zo'n uitstapje met dochter en kleinzoon
Schemaatje hier 08:30 180+7 09:30 naar bed 11:30 wakker 12:30 fruit of groentehap en flesje diksap 13:30 naar bed 15:30 wakker 16:00 fles 180+7 17:15 fruit of groentehap 18:00 naar bed 21:00 180+7+RB (af en toe eerder wakker, dan is de laatste fles ook wat eerder) Ben vandaag niet voor een fiets weggeweest, wel voor de vakantie: Vertrekken 21 Mei, wooohooo!!! Kregen automatisch Comfort-Class stoelen toebedeeld; 5 kilo meer bagage p.p.; kan ik lekker sjoppen bij zara en bershka etc., haha en Hidde mag geloof ik 10 kilo mee. Heenreis mooi midden op de dag, terugreis kut-laat, maar goed, dan slaapt ie misschien wel goed Effe spammen hoor, kan et niet laten...
Van Allergy Care is geen opvolgmelk; AC kan gebruikt worden tot een leeftijd van 2 jaar. Wel moet je dan vanaf de 6 mnd. een schepje extra toevoeg. Is geen eigen vindsel ofzo hoor, staat op het pak, had ik nog niet eens gezien, KA kwam ermee
hoi hoi @ test: ik zie heel vaag een streep. Ben echt benieuwd @ weekend: we hebben zondag dopen van ons nichtje. Morgen misschien nog shoppen voor een nieuw fototoestel. Wil denk ik de canon 230 hs halen. Heb telkens ruzie met mijn andere toestel. Net ff snel huisje schoongemaakt dus nu lekker weekend morgen nog ff paar wasje draaien. @ schema Hier: 8.00 fles 180/6 + pap 10.00 100 gram fruit 12.00 boterham + 150/5 fles en beetje fijne granen erdoor(anders drinkt ze het me niet) 13.30 100 gram fruit 16.00/17.00 200 gram warm eten + toetje 19.00 210/6 fles + pap Hier het probleem dat ze geen dunne melk wil drinken. Ze heeft altijd ingedikte voeding gehad voor het spugen. wat ze nu niet meer doet. Maar als ik dunne melk geef drinkt ze me hooguit 30 cc en als ik er pap door doe zodat het iets dikker is gaat het er helemaal in.
@Pandora dat transport rek draait mee, doen ze allemaal volgens mij. @Fles ik geef nu de middagfles met koud water, ze wilde geen warme melk meer. @Siren ik zie ook wel wat hoor, spannend @Klus ik ben niet jaloers Lekker zeg, ziet er mooi uit
@Pandora klinkt als een hele onderneming, maar zo te lezen kon jij die bakkies koffie ook wel gebruiken
@ siren, ik zou even wachten tot maandag. Als je dat kan tenminste . Jullie weten dat ik nogal laat test...... @ Linn, lekker dat Evi zich eindelijk weer lekker voelt! Vanochtend lekker gezwommen met Aylin, we vinden het allebei steeds leuker! En vanmiddag naar mijn lieve vriendinnetje geweest op speel date. Onze dochters schelen 3 dagen, dus dat is echt heel leuk. En zowel wij als onze moeders zijn vriendinnen dus het moet raar lopen als onze meiden ook geen vriendinnen worden...... Even een vraagje voor degene die een travelcot hebben, zijn jullie hier blij mee en leg je het gewoon op de grond? We gaan een week naar de ouders van mijn man en zij hebben geen babybedje. En met het vliegtuig is het geen optie om een logeerbed mee te nemen.
nee hoor....mijn schoonzusje had er een die niet mee draait morgen maar ff proeffietsen op fiets van mijn collega'tje.....kan me niks voorstellen bij het sturen met transportrek maar vind die lief! fiets zoooooo uber vet
Dat rek draait inderdaad mee. Anders hebben je knieƫn het te verduren als je de bocht neemt denk ik haha De mijne komt als het goed is morgen. En dan ook de stylingsetjes van lief! die ik via internet heb besteld. Dus morgenmiddag de stad eventjes in voor het stoeltje en het windscherm en dan heb ik alles compleet Wil dan meteen even naar de Zeeman, die heeft de 5-pak rompers voor 9 euro weer in de folder vanaf morgen. Vond ze ideaal! Maar even wat grotere maten inslaan dus Hmm...Jullie hebben allemaal maar drie flessen Toch eens zien of en hoe we dat moeten gaan doen... Nog een paar dingetjes wat me aan Evi opvalt de laatste tijd. Weet niet zo goed of dit nou een fase is of dat ze nu ineens van alles probeert omdat ze zich weer beter voelt Ze grijpt bijvoorbeeld constant naar ons gezicht en krabt of knijpt dan heel hard. Niet af en toe maar elke keer als ze de kans krijgt. Als ik dan haar handje pak en zeg dat het niet mag, dan doet ze het nog een keer. En nog een keer, en nog een keer, en nog een keer... Lijkt wel of ik tegen een muur praat En ja, weet dat ze nog maar 8 maanden is, maar als ik haar zeg dat ze niet op haar bord moet kauwen, maar op haar brood, dan snapt ze dat prima. Enne...grommen Komt dat iemand bekend voor? Ze kan echt de hele dag grommen, en een lol dat ze dan heeft. Helemaal als we meedoen Maf kind!
Travelcot gaat gewoon op de grond ja, of als de gelegeneid er is op een bed/matras. Ligt ook een beetje aan vloer zeg maar.
Ff snel naar druk dagje. Siren er is licht te zien en ze zeggen hoe licht het is een streepje ia een streepje, misschien over paar dagen beter als je meer hcg in je urine hebt. Merry ik heb de tavelcot ,vanaf eerste moment lief in gaan slapen en leg gem gewoon op de grond. Ik heb de luxe zit een opblaasmatrasje in. Klus ziet er goed uit. Schema hier , word dan duidelijk dat het geen flessenkind is. 9.45 uur: melkpap appel, 130cc met 50 gram, met lepel gegeven. 11.30: 1 boterham met korstjes 12.00 _ 14.00: slapen 14.30: 250 gram fruit, sap, koek 16.00 _ 17.00: soms nog slapen 17.30: avondeten aardappels,groente,vlees 250gr, olvarit toetje 125gr, sap 19.00: fles 90 +3 nutrilon, gaat vaak niet op. 19.15 _ 9.30 : slapen
Dames, wat een geklets weer! Heb even een paar dagen weinig tijd gehad en heb wel tussendoor wat bijgelezen, maar nu ben ik weer bij. Spannend zeg al die testen! Ik moet zeggen dat ik weinig streep zie, maar dat ligt waarschijnlijk meer aan mij/onze tablet dan aan de test op zich.... Ik heb zelf ook wel eens een test gedaan met 'streepjes', wij zagen heel vaag wat na een tijdje en ik voelde me ook wel enigszins anders...maar paar na een dagen met CB digital getest en toen een vette 'niet zwanger'...Volgende maand gelukkig wel raak. Later nog met de VK erover gehad of dat misschien een vroege miskraam geweest zou kunnen zijn, maar volgens haar kon dat niet....Ik twijfel daar echter aan... Overigens bij beide zwangerschappen ook pas bij ca 7 weken of zo getest nav allerlei vage klachten Ben dus geen expert in vroeg testen.... Klus, dat ziet er niet verkeerd uit! Heerlijk Evi met schone oortjes! Heb wel eens gehoord dat kindjes vaak een sprong in de ontwikkeling maken net nadat ze ziek zijn geweest of koorts gehad hebben. Hier zelf ook wel eens gemerkt. Onze knul is nu niet ziek geweest, maar gaat de laatste paar weken wel enorm vooruit! Dierenambulance: ooit hond onder de auto gehad. D.A gebeld die er een paar km vandaan zat. Komen ze niet omdat het een andere regio is. Moesten we een andere bellen, die kwam wel, maar zat ruim 15 km verderop! Het zal maar een kwestie van tijd zijn.....Maar de hond heeft het gelukkig gered en had een gebroken schouder. (Lullig was wel dat ik de vrouw die erbij was ken, is nl de tante van mijn zwager....De hond bleek van haar zoon te zijn die met vakantie was. Poeh wat was ik blij dat dat beest het gered had, zeker omdat het bij een bekende was......Hi hi, de hond komt inmiddels wel eens bij mjin zus logeren, en ik geloof niet dat hij het me kwalijk neemt ha ha....) Fiets; hier geen mamafiets. Ik pas met stoeltje voor nog gewoon erop. Ben nu wel benieuwd hoe het met 2 stoeltjes zal worden, maar hij gaat hier nog niet zitten, dus fietsen voorlopig nog niet. Als laatste het schema van hier (de rest ben ik vergeten) 6-7 uur fles 180/6 9.30/10.30 fruit (meestal 2 stuks vers) slaapje (soms ook al voor het fruit) 12-13.00 boterham en 120/4 slaapje tussendoortje/roosvicee 17.00 warme hap en 90/3 Of sinds gister yoghurt 19.30/20.00 fles 210/7 slapen En helaas soms 's nachts nog een flesje Maar daar wil ik weer vanaf...Hij heeft tenslotte maanden gewoon doorgeslapen......dus hij moet het kunnen... Ego: moe hier, druk geweest, gebroken nachten gehad, nu heerlijk weekend! Nu nog een beetje mooi weer erbij!