Gup fijn dat het met je mupkes goed gaat en dat jullie flink opgeschoten zijn. ben je nu dan in het zuiden. ik volge het niet meer namelijk . Hier Femm ook koorts had net 38.9. Ze heeft sinds een week al van die blaasjes her en der . Ik dacht weer waterpokken. er zijn er een paar ingedroogd. maar nu die koorts opeens ze heeft geen last van die blaasjes kan eigenlijk ook niks anders bedenken als waterpokken. morgen anders vl maar even naar de dokter sturen met haar. Kind kan toch ook eigenlijk niet voor de derde x de waterpokken krijgen toch ook al bouwt ze nu nog geen antistoffen op. zal morgen eens een foto maken en op fb plaatsen.
Leeuwtje zoals ik op fb had vermeld hier in zeeland heerst de mond,hand en voetziekte . Is een virus met kleine blaasje en kind kan er koorts bij krijgen. Verdwijnt na een week vanzelf. Ros ik denk echt koorst van de oververmoeidheid
Dankjewel Sammie en Bumpie! Oh wat is de tijd voorbij gevlogen echt niet normaal, maar wat zijn wij ontzettend trots op hem
Hieperdepiep hoeraaaaa!! Gefeliciteerd timme!! Hier: echo was goed, uk sprong op en neer in m'n buik en keerde ons daarna de rug toe hahaha. Ben echt opgelucht, deze zwangerschap is zo anders, ik voel maar weinig (soms misselijk), ben nog niks aangekomen (vorige keer al +3,5 nu), ik lust nog steeds koffie, etc. Ben wel zo dement als n hoepel maar ach.. Las iets over blaasjes, dat heeft Annelynn ook sinds gisteren. Stuk of vier in haar gezicht, 2 op de armen, 1 op haar bil, meer niet.. Dat zijn toch geen waterpokken? Ze heeft trouwens ook geen koorts dus het is ook niet hetzelfde... Maar goed. Beterschap hier voor de ukjes die ziek zijn!
Hoera! Gefeliciteerd Timme! @allemaal Ik lees wel veel mee, maar hier eindelijk weer eens een reactie van mij. @josjo Fijn dat de echo goed was! Hoever ben je nu? En het lijken me geen waterpokken bij Annelynn inderdaad. @logeren Komend weekend gaat onze kleine man voor het eerst uit logeren bij mijn ouders. Spannend hoor! De laatste tijd wordt hij soms weer 's nachts wakker (sprongetje?), dus ik hoop dat het goed gaat. @kledingmaat Onze kleine man draagt nu maatje 80, bij jullie? @zj84 Wat een leuke foto van Timme! Is deze op de opvang gemaakt? @guppekop Mis je de kindjes al? Het is inderdaad ook wel fijn om even door te kunnen werken. Maar toch...haha. @eersteverjaardag Hier zijn de uitnodigingen voor beebjes eerste verjaardag de deur uit! Ik heb ze gemaakt via fotokaarten.nl, echt een aanrader! @warm Wat draagt jullie beebje 's nachts met dit warme weer? Onze een korte pyjama, romper en in een slaapzakje met dekentje.
Yeah Timme 1 jaar !!! Happy birthday... Josjo super een goede echo , lekker genieten. Misschien krijg je nu wel een jongetje als me je anders voelt. Wie weet . Ja ik vind het een beetje raar die blaasjes. Ze heeft er 1 in haar , 3 op haar rechter been, 5 op een arm en 3 op de ander. En 1 op haar buik en 1 onder een oksel. Ze had vanmorgen nog koorts. Vriend zei nog even aankijken. Ga morgenvroeg anders wel zelf met haar. Maar ze heeft ze al zeker 1,5 week. En Hey zag echt als waterpokken uit. Maar dan krijgen ze eerst koorts en dan pas blaasjes toch ? Maienditje weet niet of dat hier heerst, en hoe dat precies uitziet. Ze zijn best groot.
Super josjo, nu genieten! Net heerlijk gevaren op de oolderplas en maasplassen, echt super met dit weer
Gefeliciteerd, Timme!! 1 jaar alweer, time flies en zj gefeli met 1 jaar moederschap! @josjo jeeeeej goede echo! Top! Ook benieuwd hoeveel weken je nu bent..? En fijn dat je je redelijk goed voelt, houden zo @bumpie jammer, misleidende banner Hier vrolijk beebje maar nog wel beetje ziekjes, rustige dag gehad. Even fietstochtje gemaakt maar verder thuis geweest. Vriendin en haar 3 maanden oude baby op visite gehad... Gek maar als ik zo'n ukkie zie gaat het niet perse kriebelen... Vind deze leeftijd veel leuker! Maar, als mijn menstruatiecyclus weer regelmatig is zou ik over paar dagen eisprong hebben... Overwegen wel een gokje te wagen maar rustig aan, zou superleuk zijn maar hebben ook geen haast. En missch is mijn cyclus nog helemaal niet op orde, kan ook best. Ondertussen geniet ik nog lekker van een wijntje en rood vleesje op zn tijd Zo, nu beebje voeden en lekker bijtijds naar bedje brengen, ze is toch nog wel moe.
even snel olleke, ander schip, geen huisje leeuwtje, zijn in hendrik ido ambacht nu, donderdag in maasbracht nog even spullen halen
@ slapen: hier gaat het weer goed. Ze wordt 's avonds niet meer wakker en kan haar zonder huilen weer in bed leggen. Heerlijk.. morgen gaat ze bij opa en oma slapen want ik moet donderdag werken en manlief ook. Hij kan morgen weer beginnen zat ook 3 maanden in de ww. @ kledingmaat: hier maat 80/86 @ verjaardag: Ik heb geen kaartje gemaakt. Heb het gewoon gezegd. Ik wil nog wel een leuke feestmuts maken. Zoek alleen nog een leuk plaatje van woezel en pip ofzo. Donderdag op me werk maar ff een strookpapier meenemen @ ego: niet helemaal goed te pas pijn in me bovenbuik/buik als ik me beweeg als ik zit heb ik geen last. Maar zodra ik beweeg lijkt het net of ik spierpijn heb van binnen. terwijl me buikspieren geen pijn doen. Als het morgenochtend nog zo is maar ff naar huisarts. Die ziet me onderhand ook een keer komen @ vanmiddag: manlief heeft ff speelzand gehaald en toen kon ze lekker in de zandbak. Ze vond het geweldig. Morgen misschien ff thee drinken bij een vriendin ze heeft een dochtertje van bijna 2 (haha 4 augustus jarig)dus zit een jaar tussen haar dochter en mirthe en ze heeft een dochtertje van bijna 2 maanden dus ff babykriebel ophalen haha nu ff me banner veranderen Is veranderd!! haha nu geen misleidende dingen meer...
Ja Timme 1 jaar gefeliciteerd @josjo wat fijn een goede echo. En wat lekker dat je je eigenlijk best goed voelt. hoeveel weken ben je nu? @olleke heb de testen die ik moest doen goed gemaakt en mag woensdag op gesprek komen.
Ben nu bijna 12 weken. Volgens de echo morgen, maar we houden vrijdag aan. Moet nog n banjer maken, waar maak ik zo'n gecombineerd ding? Lukt niet op de iPad sowieso maar komt vd week dan wel... Ik las dat er hier al een aantal kriebels hebben ben benieuwd wie de volgende is! Goed zeg wondertje, spannend!!
@josjo is nu iedereen ook op de hoogte in je omgeving? @bumpie gewoon gaan naar de HA hoor als je ergens mee zit, daar zijn ze voor! wel vervelend die pijn... @kledingmaat 74, soms 80 (maar is nog ruim) @verjaardag ik verstuur geen uitnodigingen oid, het valt op een woensdag en wil het op de dag zelf vieren.. onze ouders komen op de koffie + taart en 's middags komen er wat vriend(inn)en langs, zullen er niet zoveel zijn, maar toch gezellig nog bedankt voor de de tips ivm het bedje, ik heb nu een Deryan deluxe peuterbedje (/tentje) besteld, kijken of dat wat voor haar is! hoop het van harte en wellicht kunnen we dan in het najaar nog een nieuwe poging voor een vakantie doen, we waren al zo lang niet weggeweest en vind het wel een domper dat het nu zo in het water gevallen is.. fijne nacht ladies
Haer weer ff zwaai zwaai, lees nog steeds mee maar ben zo toe aan vakantie. Enkel volgende lle eek nog. Josjo fijn een goede echo lekker van genieten. Verder weet ik niet meer zoveel
zwaai zwwai mijn buik is wel een stuk minder dus ik kijk het nog ff aan. Maar voel me echt niet fit. Sinds die schildklier raar is gaan doen gaat het op en af. Weet het echt soms niet meer of ik me het inbeeld of dat ik echt iets mankeer. Gistermorgen ook weer in huilen uitgebarsten en heb als mirthe ging slapen zelf ook op bed liggen slapen zoooo moe. Vorige week bij de huisarts geweest voor die rare ongi telkens. Ze zei dat komt echt nog van de schildklier dus er is dan iets nog niet goed lijkt me. Ik moet pas augustus weer bloedprikken omdat de waardes vorige keer goed waren. Maar denk dat ik zo ff langs de assistent loop om het papier op te halen. Huisarts heeft hem al klaar gelegd voor augustus dus kan altijd eerder gaan als ik het niet vertrouw.... Maar toch dit breekt je zo op.... sorry hoor ff ego moest ff van me afschrijven. Straks gezellig naar fysio daar kan ik ook naar uitkijken kan altijd alles bij hem kwijt. @ campingbedje: wij hebben de koelstra @ josjo: gefeliciteerd met de goede echo. @ kriebels: ik heb wel kriebels maar zoals ik me op het moment voel is die schildklier nog niet goed dus wordt het nog uitgesteld. Zou zelf ook niet zwanger willen zijn als de waardes niet goed zijn. Ik weet hoe ik me nu voel en een zwangerschap maakt het daarbij niet makkelijker. Dus hoop dat het snel beter gaat.