Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank allemaal voor de felicitaties voor vl, heerlijk gebbq-ed gisteren ja! En de twee ukkies heerlijk op een dekentje op het gras gespeeld.

Hooikoorts, ik ook last, beebje heeft wel makkelijk last van haar luchtwegen, nu ook weer maar of het nu hooikoorts is weet ik niet.

Beterschap voor alle zieke en kwakkelende beebjes!

2. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

Ben er net weer van een dagje werken.... Voelde me heel depri en nu alweer koppijn. Echt puur hormonen. Wat zouden jullie doen morgen toch weer naar ha of afwachten tot het volgende bloedonderzoek?

Ja als je het met je schildklier hebt heb je verhoogde kans op miskraam. Dus vandaar mag het niet van mijn huisarts omdat ik al eer vmk heb gehad en dat wil ik niet nog een keer meemaken. Maar zeg nooit nooit.

@ brood: ze heeft vandaag bij oma ook weer een paar stukjes gegeten ook heel donker bruin brood. Dus dat in het vervolg maar halen.

Nou ik ga ff eten koken en dan me lieve meiske weer ophalen. Heb haar wel gemist sinds gisteravond:D

Vanavond lekker tv kijken, babyboom en generatie 2010 is er op.:D

3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ah thanks voor de tv-tips bumpie, vind ik ook leuk! :)

en sterkte met de klachten, bah, echt vervelend zeg.... heeft het nut denk je om naar de HA te gaan, kan die iets zeggen/doen zonder dat volgende bloedonderzoek?

ik zou niet schromen om te gaan als je denkt dat je er iets aan kunt hebben! sterkte, hoop dat je je snel beter voelt!

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @olleke, kamer is groter, van 3 naar 2 slaapkamers gegaan dus kindjes liggen nu bij elkaar op de grote, keuken is veel praktischer ingedeeld, badkamer is kleiner. Qua oppervlakte zijn we denk niet echt erop vooruit gegaan, maar het is wel praktischer ingedeeld

@zieke kindjes beterschap!

5. bumpie

bumpie Niet meer actief

zo heb vanmorgen maar afspraak gemaakt voor telefonisch spreekuur. ff me hart luchten over hoe ik me nu voel. Misschien helpt dat iets.

Hier vol spanning aan het wachten op de pakket dienst. Heb little people gekocht via mp. 13 kg. :$ Dus zal ff foto maken als het binnen in. Verder niet zoveel zin om iets te ondernemen of te doen. Geslapen van 10 tot 8 toen werd ik wakker van mirthe en nog moe. Net ff gefitnesst bij fysio. Hij heeft nadat ik hat getraind mijn bloeddruk gemeten 122-70 Dus denk dat die inrust nog lager is hij denkt daaraan mijn duizeligheid te kunnen koppelen.

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hallo dames!

Hier ook weer een ziek beebje. 39gr. Sonde!!!! Mijn moeder komt zo even oppassen. 13.00 de nieuwe auto halen. Vond het sonde om de afspraak te verzetten. Ze ligt lekker te slapen. Paracetamol gegeven.

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Siren ach wat sneu, beterschap voor je kleine meid!

hier lijkt ze al een stuk beter, vrolijk en geen koorts meer, maar nog wel erg snotterig en af en toe flinke hoestbui

@bumpie zou best kunnen idd door lage bloeddruk! en hoe was het telefonisch spreekuur, heb je daar iets aan gehad?

en da's een flink pakket :O al binnen?

hier vanmorgen even bij mijn mams op de koffie geweest met beebje, was gezellig.. verder rustig dagje, ze moet toch nog een beetje uitzieken

ze wilde alleen tussen 9 (na slaapje van een halfuurtje) en 16u ofzo niet slapen, terwijl ze wel heel moe was... lastig! maar nu slaapt ze, phew.. anders houdt ze het niet goed vol t/m avondeten

8. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ telefonisch spreekuur: De huisarts belde om 17.15 om alle tijd voor mij te nemen. Zo kon het toch niet langer dus maandag gelijk bloedprikken en dan dinsdag weer de uitslag. Ze kon al horen aan de telefoon dat ik weer erg depri was. En me aardige fysio had haar vanmiddag ook al gebeld;) fijn hoor zo'n fysio wat mee denkt naar een oplossing.

@ little people. Ja alles is binnen en leuk dat ze het vind. zal morgen ff foto spammen nu niet zo zin meer

9. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @bumpie wat fijn dat de HA en de fysio zo betrokken zijn!

@little people ben eens gaan opzoeken omdat ik er veel over las.. nu ook maar wat op beebjes verlanglijstje gezet :)

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    * echo .. echoooooooooooo *

stil hier ;)

11. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Haha ja, heb weinig te melden.

Straks lke eer eens naar de camping dus nu ff huishouden doem

12. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.876
    4.132
    113
    Hoi Tooske!
    Rustig hier zeg!

Heb met dit weer ook niet zoveel zin/tijd om wat te schrijven. Lees tussendoor wel soms even bij, maar heb ook niet zoveel te melden.

Kleine man stond vanmiddag los en deed maar liefst 1 los stapje:D
    Nou afwachten wanneer de rest volgt.....

13. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, echt rustig hier de laatste tijd!

Hier avondje alleen thuis met beeb, heerlijk! Ligt op bed en heeft even geslapen, maar is nu wakker en aan het ouwehoeren. Geen vieze broek, net even met nat washandje afgekoeld, dus zal hopelijk zo weer in slaap vallen. Ik nog effe ah werk met 1 oog op voetbalvrouwen :D

Morgen helemaal niks gepland, heerlijk! Zulke drukke weekenden gehad laatste tijd, dus dan is dat heerlijk zo´n rustig weekendje.

Heeft iemand trouwens een tip waar leuke meubel-muurstickers te bestellen? Wil de speelgoedkist white wash maken en dan een leuke grote sticker erop maken. Van bijvoorbeeld een leeuw want dat is haar sterrebeeld, of van Winnie de Pooh, ook leuk.

14. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.876
    4.132
    113
    Hi Lori en Bumpie!

Tooske, ik heb wel een op internet gekeken en er zijn echt zat sites waar ze die stickers verkopen. Heb uiteindelijk niks besteld, want we hebben wat anders op de muur gedaan, maar even googelen en je vindt vast wat.

Wij zitten nu bij mijn schoonouders. Vandaag erheen gegaan en morgen weer terug (ruim 200 km bij ons vandaan...) maar morgen eerst nog een verjaardag van een neefje hier.
    Schoonouders zijn nu zelf weg naar een babyborrel, dus lekker rustig hier, alleen de oudste heeft hier een ander bed nu en wil niet slapen:x

Bumpie, al wat beter?

Tooske geniet van de rust!

15. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Olleke de oudste al gaan slapen? Ja, heerlijk zo'n avondje alleen zo op zijn tijd. Heb White Oleander gekeken, die had ik een paar weken geleden opgenomen, echt wel een indrukwekkende film. Nu effe douchen en dan heerlijk bedje in. Popje ligt helemaal dwars in haar bedje heerlijk te slapen (hebben camera staan dus kan haar mooi bespieken :p). Had al wel wat op google gespeurd, maar dacht wellicht heeft iemand hier goede ervaringen met een site, dat is allicht de moeite waard dan om te neuzen. Trusten dames!

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    komt omdat we zo ouwehoeren op fb :D

17. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

Hier gaat het redelijk.... Nu alleen thuis dus manlief is naar een tentfeest hier in het dorp. Dus had ik ff tijd om iets voor mezelf te doen dus vanavond een leuk fotoboek voor mirthe gemaakt.

Tip: nu bij foto.com een fotoboek van 60 pagina voor 9.99. Zie banners op zp.

Hij is erg leuk geworden. alleen nu wachten tot de foto's zijn geupload dan betalen en dan kan ik mijn bedje in. haha

Net nog ff nieuwe banner gemaakt hoe vinden jullie hem?

18. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @bumpie wat een leuke banner, schattige foto :)

en leuk zeg een fotoboek gemaakt!

ik ben ook aan een fotoalbum begonnen, een half jaar geleden, heb nog een 'old-school' album waar ik zelf inplak en dingetjes erbij schrijf.. maar ik loop nu al onwijs achter, ik kan nooit de tijd/rust vinden om er echt eens goed voor te zitten en foto's uit te zoeken e.d. :S maar wil het nu wel echt gaan doen nu ze al bijna 1 wordt!

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @olleke, heeft de oudste toch nog goed geslapen?

@muurstikkersite, geen ervaring mee. Heb er wel toen ik zwanger van daniel was gekocht bij babydump

@nou, we zijn verhuist, meeste staat weer op zn plek. Laatste dingen binnen komen ze van de week doen, dan buiten nog en hopelijk zijn we over een maand weer aan het varen. Kinderen donderdagmiddag opgehaald bij ouders omdat iedereen daar ziek werd :( Eerste 3dagen waren heel goed gegaan, donderdag was L veel aan het huilen. En die heeft er nu veel moeite mee als ik wegloop. D heeft het helemaal super naar zn zin gehad, hele dagen buiten gespeelt. Maar toen hij zn eigen bedje zag lag hij er al in voor die helemaal in elkaar stond :D

20. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hi meiden,

Ik ga vanaf nu meelezen hoor, is er tot nu toe niet van gekomen... Ukje is weer behoorlijk ziek geweest met koorts boven de 40 en zit nu weer onder de vlekjes... Ik denk de zesde ziekte maar ik ga me morgen maar voor de zekerheid laten testen op de vijfde ziekte... Zekere voor het onzere nemen..

Gup hoe voelt dat nu, verhuist naar ander schip? Kids moeten dus nog wennen, maar jullie dan? En hoe is het eigenlijk afgelopen met jouw zwager, die was toen toch van hoog naar beneden gevallen op zijn rug? Is hij helemaal opgeknapt?

Hier ook met een fotoalbum bezig, moest voor haar eerste jaar zijn maar ik heb te weinig bladzijdes haha. Ben tot 8 maanden al in elk geval :)

Deel Deze Pagina