@gup fijn dat jullie over zijn! hopelijk snel helemaal gesetteld @josjo ahhw wat vervelend dat je poppetje ziek was.. en zeker even goed in de gaten houden voor jezelf! hoe gaat het nu met jou? na onze mislukte vakantie hebben we geklaagd bij Landal, en krijgen nu een weekend/midweek van ze ter compensatie, toch wel leuk kunnen we het nog een beetje inhalen! heel binnenkort komt het niet zo uit maar misschien van de winter dan nog lekker een midweekje weg bleh zo regenachtig buiten.. saai! en beebje is er vroeg bij vandaag, dus 'leef' nu een beetje van maaltijd naar maaltijd, slaapje naar slaapje.. en beetje binnen spelen, maar beetje duf wat doen jullie nu voor leuks op zo'n grijze dag? ik vind dat soms wel lastig!
op zijn grijze dag: gezellig binnen spelen beetje knuffelen op de bank tv kijken Alleen vandaag gezellig naar de stormbaanrace haha gezellig in de regen. En gelukkig mijn regenhoes terug gevonden. Heb net ff de augustus 2012 mama's succes gewenst met de laatste loodjes.
@gup, gelukkig maar dathet goed voelt dan... En fijn van zwager! @ros: met mij alles goed, al ben ik best vaak onzeker, vooral omdat de eerste zwangerschap niet echt en feestje was op het begin en eind en nu totnu toe gewoon heel relaxed, voel niet zo veel, ben niet moe, nog bijna niks aangekomen etc. Soms wel ineens heeeeel misselijk maar that 's it. Zo is zwanger zijn wel leuk! Maar daardoor dus ook soms onzeker.. Zo lekke so you think kijken
Josjo, kan me beetje voorstellen dat het nu wat onzeker voelt, je ervaart het nu weer heel anders dan de 1e keer... maar wat fijn dat je weinig klachten hebt! houden zo elke zwangerschap kan weer heel anders zijn, schijnt.. hoop dat mijn volgende ook makkelijker mag gaan fijne avond iedereen!!
meis kwaaltjes zeggen niks over hoe je baby het in je buik doet he lekker genieten...juist fijn dat je zwangerschap tot nu toe zo makkelijk is met nog een kleintje in huis
josjo, lekker genieten! ik herken het wel, bij daniel heb ik bijna elke dag boven de wc gehangen en bij lydia maar 3x en voelde ik me ook veel fitter tot het eind, toen had ik veel last van rug/bekken. Maar geniet er lekker van dat je je zo goed voelt! nog even en dan kan je je uk al voelen trappen! Voelde je A. snel?
Hè Josjo, ik herken het ook wel hoor. In het begin van deze zwangerschap voelde ik me schuldig omdat ik geen foliumzuur had geslikt omdat we niet bezig waren met zwanger worden. Maar eigenlijk heb ik dat snel kunnen laten gaan en was ik behoorlijk relaxed. Maar nu de 20 weken echo dichterbij komt word ik wel wat onzekerder over de baby. Ik voel de baby bewegen en alles, maar er blijft iets in mijn achterhoofd zitten of alles wel goed en gezond is. Maar ja het heeft ook geen zin om je erge zorgen te maken want dat heeft alleen maar een negatief effect op de baby. Dus ik geniet er zoveel mogelijk van en af en toe mag ik me een beetje zorgen maken (en dat dan ook weer snel naast mee neerleggen).
Josjo en Merry....Gewoon ervan genieten nu dat je je goed voelt! Hopelijk blijft dat ook nog een hele tijd. Ik was de 2e keer wel moe en misselijk, maar wel veel minder dan bij de eerste inderdaad. Op het eind vond ik de 2e juist veel zwaarder. Bij de eerste tot het eind eigenlijk niet echt problemen gehad, was het ook niet zat (zelfs niet toen ik de 40 weken naderde, hij is geboren bij 40.1) Maar de 2e was wel zwaar....Kwam voornamelijk door de dreumes die er toen al rondliep. Hij vroeg veel aandacht en was in mijn verlof voor de bevalling ook nog 2x flink ziek:x......gelukkig ging hij naar het kdv en soms naar mijn moeder, kon ik even bijtanken Dusssss dames; Genieten nu en hopelijk gaat het bij jullie tot het eind relaxed! Ros, dan kan je lekker nog een keer en hopelijk gaat dan allemaal goed en kan je lekker genieten! guppekop, gefeliciteerd met jullie nieuwe onderkomen! Het zal vast snel wennen en niet meer als vakantie voelen ha ha.... Maar moeten jullie er nog veel aan doen of zo dat je denkt dat je over een maand pas kan varen? Bumpie wat leuk dat je de dames succes gewenst hebt....Tja vorig jaar liepen wij er ook anders bij rond deze tijd Weet iemand trouwens hoe het met sjorsjette is? Die is toch ook in aug. uitgeteld? Hier druk weekend gehad bij schoonfamilie....pffff......wat een gedoe altijd. Erg vermoeiend, ruim 200 km rijden, hele dag op visite, daar slapen en gister dus nog een verjaardag waar we de hele dag altijd uitgenodigd zijn....en dan weer 200 km naar huis....Kindjes bekaf en wij ook. Daarom vind ik het fijn dat ik op maandag vrij ben, kunnen de kinderen weer bijkomen....maar vandaag dus toevallig ook nog een verjaardag straks van de oudste van mijn zus....En morgen begint de werkweek voor mij weer.
olleke, woning is van de week wel klaar, maar er is een nieuwe stuurhut opgekomen, die is nog niet af (eind van de week denk/hoop ik), Maar ze zijn ook in de machienkamer bezig en er moeten een paar luiken gerepareerd/vervangen worden. Ook zoveel verjaardagen in juli? wij ehbben er 6 deze maand maar wel 2x 2 op 1 dag
@verjaardagen wij hebben er veel in augustus, en nu beebje ook ofcourse.. Hoopte eerst op juli ivm verjaardagsspreiding Beebje jarig, ikzelf, 3 vriendinnen, mijn vader, schoonzusje etc.
Sorry dames , ben er niet zoveel hier. Druk weer met werken en de tuin. Verder emotioneel ook wat minder. Komt weer in de buurt van Jens zijn verjaardag. En dan krijg ik toch altijd een naar gevoel.en angst dat mijn. ex opeens voor de deur staat. Ook heb ik van de therapeut een brief aan Jens moeten schrijven over zijn eerste 3 maanden. Die was en is heel heftig. Je word weer even geconfronteerd met alles. Maar hopelijk helpt het. Laat hem die wel nooit lezen want ik vind het verschrikkelijk. Morgen moet ik hem inleveren, 4 weken de tijd gehad. Ik ben dus even wat minder hier.
@ leeuwtje: Sterkte. Knap hoor die brief al wordt je dan weer heel erg herinnert aan die tijd. gister een nieuwe box gehaald. Manlief had hem laatste verplaatst naar buiten en toen zijn de poten kapot geknapt. En toen stootte ik gistermorgen er tegen aan knalde dat hele ding naar beneden zowat op mijn teen. Ik denk als mirthe zich op trekt en dat ding sort naar beneden wil ik niet weten wat er kan gebeuren.we hadden een bruine box via mp. Maar wou later eigenlijk graag een witte dus gister was mijn kans en een mooie witte box gekocht. Was in de aanbieding bij prenatal. En geljk de woonkamer beetje veranderd. Nieuwe plantjes gehaald zo heerlijk idee @ schildklier: Gister weer bloedgeprikt en krijg vandaag weer de uitslag..... ben benieuwd Ik ga vandaag de garage maar eens een grote schoonmaakbeurt geven. Heerlijk gevoel als alles opgeruimd is. Al heb ik nu niet de puf nog.
Sterkte leeuwtj de komende week. Ik ben echt toe aan vakantie energie is helemaal op. Dus lees mee maar reageer meer op fb
@Leeuwtje sterkte!! goed dat je er zo goed mee bezig bent nu @bumpie fijn een nieuwe, witte box gevaarlijk idd als die andere op instorten stond @verjaardagen volgens mij zijn er ook meer geboortes (en dus verjaardagen) in de zomer, dat vertelde de kraamzorg.. vanuit de natuur is dat zo geregeld omdat de zomer de beste periode is om voor een kleintje te zorgen, er zijn de meeste resourches (eten, aan de bomen en 'op het veld'), warm weer... we zijn daarom zo ingesteld dat we het liefst rond het najaar starten met voortplanten @Lori ander stuur je even een privéberichtje met jouw naam, dan voeg ik je toe en nodig ik je uit voor de groep! gezellig!
@all thanks, jullie hebben ook gelijk, ben je kwaaltjes-loos, is het nog niet goed haha. @merry, wanneer is je 20 weken echo? Wel fijn dat je de kleine al veel voelt! Weet even niet meer wie het vroeg (daar heb je m al: dementie, dat heb ik zooo erg, dus toch n kwaaltje), maar Annelynn voelde ik voor het eerst met 16 weken, en ik denk met 18/19 weken echt vaak of dagelijks. Ik moet het eens teruglezen in mijn dagboekje. Die moet ik nu trouwens nog aanschaffen, is voor ukje wel leuk om later te lezen denk ik.. Verjaardagen hier ook veel deze tijd ja. En dat loopt t/m september... Lori, je kan jezelf idd niet toevoegen, je moet uitgenodigd worden voor ons elite clubje hahaha en kom je ook naar de meeting in augustus? Eigenlijk best bijzonder dat dat in die maand is met al die aug verjaardagen....
@ros84 Ik heb je een berichtje gestuurd met mijn naam. De groep is toch wel geheim op Facebook? Dat niemand onze berichten kan lezen, haha. @meeting Het gaat me helaas niet lukken om naar de meeting te komen in augustus.