Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    tooske ik mag de 24e weer

2. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    merry ik vind eigenlijk dat het tijd wordt voor een buikfoto haha (van oorsprong is de helft hier toch het aug 2011 buikjes topic he ;)). Ik zal er ook een posten als er wat gebeurt. Heeeeel langzaam ga je wel een glooiing zien, maar op een foto.. ik heb ze nog niet op de pc bekeken maar het is niet echt wat nog hoor hihi

Leeuwtje, moeilijk, zo'n brief zeg! Ik wil nog wel zeggen dat ik het superknap vindt dat je het nu echt aanpakt. Want nu blijft het je leven beheersen, eigenlijk beheerst die eikel van een ex gewoon nog steeds jouw geluk en dat moet maar eens afgelopen zijn. En over Jens, het zou ook kunnen dat je er sneller wat achter zoekt of in die hoek denkt he. Juist omdat hij nog zo klein was (en nog wel is), denk ik dat het niet perse daar van hoeft te zijn..? Kinderen zijn veerkrachtiger dan wij volwassenen en hebben (gelukkig) niet dezelfde gedachten als wij he...

Ros, zoooo leuk dat jullie voor een 2e bezig zijn, hopelijk lukt het gauw. Tenminste, ik heb dan altijd als ik het beslis dan wil ik het ook nu haha.

Ik voel me verder prima, ik heb echt helemaal nergens last van! Ja, heeel soms een keer een vlaagje misselijkheid. Of sinds een paar dagen het maagzuur alweer heel licht, maar vanillevla helpt nog erg goed in dit stadium :D. Wel beetje jammer dat dat weer zo vroeg begint... maar verder prima, niet moe, lust alles, voel me echt top!

3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Josjo ja heb ik ook weer hoor.. toen we voor de 1e gingen ook.. ik nam me voor om er heel relaxed mee te zijn en te denken; ach het duurt vast wel even.. maar als je het dan eenmaal in je achterhoofd hebt zitten blijft dat wel knagen :p

er is wel een kansje dat het nu al raak zal zijn maar denk niet zo'n grote kans, heb geen idee of mijn cyclus alweer normaal is, wanneer mijn eisprong geweest moet zijn etc.
    merken het vanzelf!

ook irritant want ik betrap mezelf erop dat ik weer op van alles ga letten, mogelijke 'symptomen'... die net zo goed bij aankomende ongi kunnen horen, natuurlijk. Toen ik echt zwanger was voelde ik volgens mij niks bijzonders vooraf :p

ik vind het ook wel spannend hoe dat zou zijn met 2 kids qua drukte (ben nu ook al vaak zo moe aan het eind van de dag) maar idd, die interactie tussen 2 kindjes.. een broertje of zusje geven aan ons meisje lijkt me echt geweldig! heb er nu haast meer zin in dan bij de 1e, want nu weet ik hoe groot die liefde is die je voelt voor je kindje

en ik ben ook benieuwd naar de buikfoto's :)

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    nou vooruit dan, let niet op mijn hoofd, ik had nog geen haar en make-up gedaan ;):D. Dit was met 12 weken, vorige week, nog niks aangekomen maar er begint wel langzaam een kwabje te ontstaan al zie je dat niet zo goed op de foto ...:)

Bijgevoegde bestanden:

5. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    op de vakantie met 9 weken...nog even genieten van een plat buikje :D

Bijgevoegde bestanden:

6. bumpie

bumpie Niet meer actief

leuk leuk die buikfoto's:D

7. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Ziet er goed uit die vakantiefoto josjo

8. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik ben inmiddels overgestapt naar Facebook. Werkt een stuk sneller en makkelijker om alles bij te kunnen houden. ;)

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik zie om me heen dat als er zo'n 3jaar tussen de kindjes zit het veel zwaarder is omdat nr1 dan veel jaloerser is. Was 1 van de punten waardoor ik snel een 2de wilde. Maar ook/vooral omdat ik geen "babybaby" had maar een "dreumusbaby", net als nu. Dat tot 6maanden of langer gewoon lekker blijven liggen ken ik niet

10. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.878
    4.133
    113
    Leuk Josjo buikfoto's! Laat maar af en toe komen die foto's, vind het leuk om dat te volgen.

Guppekop, ik wilde ze ook wel graag vlot achter elkaar, maar bij ons speelt de leeftijd op zich ook wel mee. Ik was 35 toen de oudste geboren is en 37 bij nr 2. Mijn man is even oud als ik. Dus wij wilden als het ons gegund was ook niet teveel ertussen hebben.
    En voordeel vind ik dat het nu allemaal achter elkaar doorloopt. Lijkt me als er 3 of meer jaar tussen zit je dan als het ware weer opnieuw moet beginnen....weer rekening houden met slaapjes, voedingen, etc....Nu gaat dit gewoon door. Ik roep altijd als mensen zeggen dat het wel druk zo is, dat we ook eerder uit de kleine kinderen zijn nu!

Ben bang dat ik ook niet meer onder FB uitkom geloof ik.....Zal eens kijken binnenkort.Jullie staan daar toch gewoon met eigen naam op of niet? Heb niet zoveel zin om van jan en allemaal vriendjes te moeten worden van mensen van vroeger of die ik via mijn werk ken. Maar kan je die dan een beetje subtiel weigeren?

Vanmorgen geshopt hier in de buurt. Was bij de outlet van de winkel veel met 75% korting en in de winkel zelf veel voor 50%. Heb in totaal 7 shirtjes gescoord voor de jongens en een spijkerbroek al uit de nieuwe collectie. Veel van Name it, Retour en funky xs.

Maienditje, het gaat niet helemaal lekker met jou geloof ik of niet? Als je zo weinig energie hebt steeds....Balen. Weet je al meer van de reumatoloog enz?

Oh en Ros, een wijntje op zijn tijd is echt geen probleem nu als je probeert zwanger te raken. Moeder natuur heeft er inderdaad een mooie oplossing voor bedacht die eerste weken. Als je nou echt een zware alcoholist was......

Ben aan het denken over kleinigheidjes voor mannekes eerste verjaardag? Heb nog niet zoveel inspiratie en kom nog niet veel verder als badspeeltjes en een leuk voorleesboek....Iemand nog een idee? (Is voor als bijv. vrienden vragen wat ze kunnen geven etc....)

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    jaaaaaaa.buikfoto's leuk leuk leuk :D

12. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    kijk olleke, en daarom is fb dan zo handig, daar staan allemaal ideetjes voor de 1e verjaardag ;).

Kan je geen fb account aanmaken met een nepnaam? Gewoon Olleke Smit ofzo. Dan nodigen wij je uit en heet je daar ook Olleke :D. In ruil voor deze vriendendienst willen we dan wel alle echt namen horen: van jou en je kids zodat we ze niet meer kwek en kwak hoeven te noemen :):D hahaha

Ik moet rennen, gaan weer een huis bezichtigen, aaargh kan geen huizen en funda meer zien ;)

13. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Josjo leuke buik-/vakantiefoto! en heus een leuk hoofd hoor ;)
    keep 'em coming!

14. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @olleke leuk, lekker geshopt! :)

en FB gewoon alleen doen als je zelf wilt hoor!
    ik had er eerst ook wat moeite mee om mijn eigen naam aan mijn 'persoon' alhier te verbinden maar vind het nu toch wel heel leuk, veel live-berichtjes en foto'tjes enzo daar :)

15. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.878
    4.133
    113
    heb FB aangemaakt....later meer.
    Moet nog uitvogelen hoe het werkt.

Ros mag ik jouw dan een PB sturen?

16. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    is goed Olleke, ik ben online!

17. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    trouwens, volgens mij heb ik ineens een kortere cyclus, lijkt?

had als eerste een tijd terug heel licht bloedverlies.. bijna precies 3 weken later 'goed' ongesteld.. verwachtte nu nog niks maar voelt alsof ongi er nu, weer bijna precies 3 weken later weer aankomt.. :S

herinnerde me ook ineens dat ik vroegâh, voor ik met de pil begon ook vaak om de 3 weken was.. zit ik niet op te wachten natuurlijk!

even aankijken dan maar..

ohw ja en voor de (nog) niet Facebookers: ben nu echt gestopt met de borstvoeding. Wilde binnenkort al stoppen maar beebje was me voor, al een paar dagen wil ze niks meer drinken (kreeg nog 1x voor het slapengaan)...
    zat er aan te komen maar hakt er toch eventjes in, heb het toch 11,5 maand gedaan! en was al een emotioneel wezen ivm de aankomende 1e verjaardag, en nu helemaal :p

18. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, leuk hoor die buikfoto's weer! Ziet er inderdaad goed uit hoor Josjo, niks om je voor te schamen :D En gezellig als je ook op fb komt meekletsen, hartstikke leuk daar!

Oh, dat duurt nog even Pandora.

Mijn wens zou het ook zijn geweest om de kleintjes dicht achter elkaar te krijgen, maar dat gaat m dus niet worden. Al zie ik bij een vriendin daar zit 4 jaar tussen, die kan de oudste echt dingen uitleggen en dat werkt toch ook wel heel erg fijn.

Echt fijn dat beebje hier ook tijgert, ze kan zich ineens zoveel beter vermaken, heerlijk om te zien! Vanmiddag in de tuin zat ze al met haar hele gebeuren in het zand, alles onder natuurlijk, bijna mijn pot verf om ;)

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    jaaah! buikfoto's! spammen jullie!
    @olleke, oke leeftijd was/is bij ons juist niet het probleem. Theoretisch gezien heb ik nog zo'n 20 jaar, in dit tempo zouden dat er nog 13 zijn, nee laat maar :D
    fb, ik weiger er ook heel veel. Mensen waar ik jaren niks meer van gehoord heb en toen al niet super contact mee had hoef ik nu ook niet op fb
    @kadootjes: hier staan nu op het lijstje: voorleesboeken (zoals van jip en janneke), vormenstoof, pop(penspullen), serviesje (waarschijnlijk van mn zus) tafel+stoeltjes voor binnen, schommel. Qua kleinigheidjes weet ik ook niet veel
    @ja olleke is ook over op fb! leuk!

20. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    eh tooske, ik zit er al vanaf het begin bij hoor op fb :D Olleke was dat die er nog over zat te denken maar ze is om geloof ik :)

ja merry en wie was ook alweer nr 3 die zwanger is? kom maar op met die foto's, ik heb het spits afgebeten :)

net een heeeeel leuk huis bezichtigd, zucht.... maar hoe moeiljk om keuzes te maken zeg pffff

Deel Deze Pagina