ros je hebt een pb-tje! Tooske,hadden jullie je eigen huis al verkocht? Manlief heeft net een nieuwe smartphone, en die zit mij steeds vanalles uit te vragen, dus echt schrijven lukt nu niet....
Sorry Josjo, maar nog heel even geduld... Ik heb afgelopen dinsdag de eerste buikfoto genomen maar die moet ik dus nog even van mijn camera halen. Probeer het van het weekend te doen en anders as dinsdag. Maar bij mij zie je het sinds 2 weken echt goed hoor! Gaat snel.
leuk leuk buikfoto's !!! wat lijkt dat lang geleden . En idd plat buikje zo is die van mij na 1 jaar nog niet jaloers hier Josjo ! leeftijdsverschil van 3 jaar Gup. hmm ik kan niet echt zeggen dat Jens jaloers is. tuurlijk hij wil ook zijn aandacht maar hij is eigenlijk altijd lief voor Femm en bezorgd. vanaf dat ze er is. enigste echte probleem is dat hij toen slechter is gaan avondeten. maar dat schijnt bij de leeftijd te horen. Ik vond het heel fijn dat hij juist iets ouder was. Kon alles heel goed uitleggen aan hem en hij begreep het . was zindelijk. En nu kan ik als hij dadelijk naar school gaat ook dingetjes alleen met Femm doen. En bedankt dat jullie het knap vinden. dat ik er werk van maak zeg maar. had het al eens gedaan maar klikte niet met de therapeut. nu heb ik een vrouw scheelt ook wel vind ik. en klikt goed. we zouden toch wel een jaartje bezig zijn dacht ze dus duurt nog wel even. denk dat ik het het meeste kan afsluiten als de naamswijziging erdoor is en hij zelf weet wat er ooit gebeurd is. En dat zal niet meer 2/3 jaar duren denk ik aan zijn vragen te merken. maarhij heeft er recht op. al schijt ik in mijn broek voor die dag . Vriend ook trouwens hoor. maar de band tussen die 2 is zo sterk . denk niet dat daar ooit iemand tussenkomt. Olleke en Lori ook op fb dan eens gaan spieken !! heb net de uitnodigingen gemaakt voor Jens en Femm hun verjaardagsfeestje. Na al die mooie creaties op fb kreeg ik kriebels.. nu komt die van Jens waarschijnlijk wel wat laat binnen . maar goed iedereen weet al dat ik het de 24ste hou alleen vind ik het leuker als hij ook uitnodigingen heeftnet als zijn zus . die nog nergens weet van heeft. hihi
Merk ook dat ik meer op fb lees dan hier. Maar komt vooral door verhuisdrukte van mijn ouders. Gaat gelukkig allemaal goed. Hier 1e ronde voor num 2, wil er dit keer minder mee bezig zijn maar merk dat dat niet zo makkelijk is. Hier ook bewust een klein leeftijdsverschil als het allemaal mag lukken, mede door leeftijd. Merk wel sinds een tijdje dat de hormonen van de zw uit mijn lichaam zijn, ben weer heftiger ongi en geen jaloerse gevoelens meer als je zwangeren ziet etc.
jaaaa nog 1 die voor nr 2 gaat, wat leuk!! Er niet mee bezig zijn, zoooo moeilijk! Dat was bij nr 2 niet anders als bij nr 1.. gewoon af en toe hier van je afpraten als dat fijn is en ondertussen draaien mijn duimen voor iedereen die voor n brusje gaat gezelligheid! Merry, ben benieuwd naar je foto, jij bent nu toch over de 20 al denk ik? Heb je de echo al gehad?
@Gup nog 13? haha.. nou wie weet, je bent goed op weg @leeftijdsverschil ach.. er is voor alles iets te zeggen. ik scheel met mijn oudere broer 3 jaar en jongere broertje 4 jaar en we zijn echt wel leuk sámen opgegroeid. vriendin heeft nu 2 kids met 3,5 jaar verschil (jongste is een paar maanden nu) en dat is hartstikke leuk, grote zus maakt het zo bewust mee, vindt het leuk om met kleine dingetjes te helpen etc. en ze is al redelijk zelfstandig. het lijkt me leuk als we snel zwanger mogen zijn van een 2e maar lijkt me wel lastig met bijv. borstvoeding geven als er ook een dreumes rondbanjert (en een actieve madam, I might add) @buik hier ook gauw weer een platte buik teruggekregen, erg blij mee! heb ik altijd al gehad en was bang dat dat verleden tijd was maar was na een paar maanden teruggeveerd @Natas succes! wij dus ook soortvan in 'ronde 1', dacht dat we wel goed bezig ware geweest maar wat ik eerder postte, volgens mij is mijn cyclus helemaal anders dan voor de zwangerschap.. had na de gemeenschap een paar ovulatietestjes gedaan en werden alleen maar lichter vanaf dat moment, dus denk dat we te laat waren.. eigenlijk wil ik er ook niet zo mee bezig zijn maar ik ga na volgende ongi denk ik wel even ovutesten gebruiken want heb nu geen idéé wanneer die is @olleke ik heb je toegevoegd op FB, als je me accepteert kan ik je aan de groep toevoegen! kwam vanmorgen trouwens in een horrorscene beneden... mijn kat zat soortvan in shock op de bank met allemaal plukken haar eruit en om zich heen, er lagen druppels bloed en een hoopje.. spul, iets organisch en bloederigs.. mijn man heeft het later geïdentificeerd als een stukje muis (neusje en tandjes, iiieeeuw), en een plasje kattenkots met bloederige inhoud bij de voerbakjes.. was gelijk kotsmisselijk hij had dus iig een muis of rat te pakken, heeft hij wel vaker gehad.. maar ook duidelijk gevochten, en wel zielig want hij heeft allemaal losse plukken haar, allerlei krassen en is helemaal timide en zielig. heb mijn man de ergste troep laten opruimen (ik vind altijd dat de man van het huis dat moet doen ) en daarna kon ik fijn stofzuigen en dweilen e.d. gelukkig ging beebje nog even slapen na het ontbijt, straks kan ze weer fijn rondkruipen
Ik gebruik nu ook ovutesten want mijn cyclus is ook wat veranderd en ben benieuwd of mijn eisprong nog rond dezelfde dag zit. Als dat zo is gebruik ik ze niet meer. Mmm toch wel mee bezig dus.
@ovutesten ook raar... deed er net 1 om te bevestigen dat het nu helemaal weg was, is ie ineens zo-goed-als-positief.. op dag 21 van mijn cyclus dus? heb ik dan 1,5 week terug heulemaal voor niks 'geklust'? heb toen geen echt posi test gehad (wel duidelijk streepje maar steeds iets lichter dan de controlestreep) maar dacht dus dat ik net te laat was (vanaf dag 12 oid).. dat zou met mijn normale cyclus wel geweest zijn maar is gewoon echt ontregeld denk ik hopelijk krijg jij weer bevestiging door de testen Natas @kat ja hij is echt een killer hoor.. vorig jaar rond deze tijd kregen we elke dag een dode muis cadeau van hem, voor de deur of in huis.. soms zelfs 2! en hij nam ze ook wel eens mee om vervolgens lekker met huid en haar op te eten, vannacht dan ook I guess bah!
@bumpie ja daar dacht ik ook aan, dus in mijn enthousiasme gelijk een zw.testje gedaan die ik nog had liggen (met zelfde urine) maar die was hartstikke negatief heb geen idee óf ik een eisprong heb gehad laatst, en zo ja; wanneer die dan was.. of dus toch pas nu
Dat wordt feest voor rosman vanavond en morgen en de dag daarna voor de zekerheid Hahahahaha Hoe is het met afscheid nemen vd bv? Ik heb het 'maar' 4,5 maand gedaan en vond het al best lastig.. Kan me voorstellen dat t voor jou helemaal moeilijk is...
Dat was Josjo met de huizen Olleke. En ik schreef per ongeluk Josjo die nog niet op fb zou zitten, maar dat ben jij dus. Zo, iedereen is weer lekker wakker zeg
haha, hij zal blij zijn ja.. al heb ik het hier helemaal niet met hem over gehad, w.b. vruchtbare dagen en ovulatietoestanden.. houdt hij zich niet zo mee bezig. vanavond eerst met mijn schoonzusje op stap dus wordt een latertje, maar vooruit @borstvoeding ja ik vind het echt heel maf dat dat er ineens niet meer is.. kan straks ook gewoon de deur uit en manlief beebje naar bed laten brengen, alsof ik niet meer nodig ben ik bracht haar al-tijd naar bed omdat ik dan toch nog die laatste voeding gaf, nu moet ik hem helemaal instrueren hoe hij dat moet doen (qua vast ritueeltje) voel me opzich oké en ben ook wel trots en blij maar krijg toch nog wel een brok in mijn keel als ik er aan denk, hmpf net met beebje naar de stad geweest, was een hele toer, is ruim 30 min lopen naar het station (had de auto niet) en daarna met de metro een half uur.. beebje vond het superinteressant, uit lunchen geweest met mijn vriendinnen, ze is helemaal niet meer eenkennig nu, naar iedereen roepen, zwaaien en lachen ze heeft trouwens een soort 'vriendelijke lach' ontwikkelt die veel weg heeft van Chucky, die pop uit Child's Play.. ziet er echt niet uit maar ze bedoelt het leuk, haha (voor de niet-kenners: http://www.best-horror-movies.com/images/childs-play-chucky-sneering.jpg ) doen die van jullie ook zoiets?