Even ego vandaag te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd, ben boventallig, ondanks perfect functioneren. Dus als alles tegenzit per 1 aug. thuis. En weer met timme naar de ehbo en kinderarts gemoeten vanuit de ha, weer zo benauwd, nu weer 2 andere puffers en nog wat medicijnen... Was me het dagje wel
He bah,vervelend! sterkte! Ros,ik zag in de lounge dat er meer mensen zijn met een FB probleem, krijgen ook een foutmelding...
Zj das klote man en ff geheugen ofrissen het was ju man toch die laatst bij een nieuwe baan begonn en is. Werk je in een branche waar je snel weer wat kan vindn dat je denkt. E lees ook steeds in de krantdat de klappen van de crisses nu komen
Das een enorme domper ZJ, hoop dat je snel wat anders leuks kunt vinden. Ik zie toch ook een heel licht streepje Siren, ben benieuwd hoor hoe het morgen of overmorgen is! Leuk om te zien hoe verschillend de schema's zijn. Las over kleintje die geen dunne welk wil, hier wil ze juist geen dikke haha! Ga nu ff gezellig doen hier thuis, alles weer bijgelezen. Iedereen een fijn weekend!
Heb alles bijgelezen maar ben zo moe de afgelopen dagen dat ik geen fut heb om te reageren. Fijn weekend allemaal
Zj balen dat je contract niet verlengd word hopenlijk heb je snel iets anders gevonden. Beterschap met Timme, hoop dat de pufjes snel aanslaan. Klus lekker lekker ziet het er daar uit, maar heb ik dan gemist waar dat paradijs ligt ??? Pandora fijn dat je lekker gewinkeld heb ondanks de pijn in je bekken. En ook al op fietsenjacht Als we nou allemaal tegelijk waren gegaan hadden we vast en zeker een reuzekorting gekregen. Siren spannend ik zie wel een lichte streep , mssidd maandag nog effe een testje. Linn Jippie Evi eindelijk schone oortjes. enne krabben en mijn gezicht ontdekken hier ook favo bezigheid hoor. en haren trekken en vooral bij Jens lachen dat ze dan doet.Jens overigens niet dan. Schema hier : 7.00 fles 210/7 +/- 10.30 fruit 12.00 boterham + 150/5 na slapen s'middags koek en sap of korstje brood. 17.00 warm eten en als ze thuis eet soms ook wel 18.00 ligt eraan. en toetje 20.30 fles 210/7 +rb deflessen gaan nu weer helemaal op gelukkig na maanden niet. geef nu ook s'morgens rb erin. en s'middags kan ze volgens mij ook al 1.5 boterham op. ze is een echt inhaalslag aan het maken. moet ook wel. Ben woensdag naar weeguurtje geweest. Ze weegt nu 8400 en 69,7 was 640 gram bijgekomen en 2,7 cm gegroeid op 2 maanden tijd. haar lijn ging sterk omlaag . Nog 1 x ziek en haar reserves waren op zeiden ze. Ze lag nu net boven de middenlijn terwijl ze er altijd ruim boven zat. Maar goed ik ben blij dat ze nu weer eet en lekker vrolijk is. Jens eet trouwens nu ook weer normaal sinds de geboorte van Femm. krijgt ook weer wat bollere wangetjes. vanmiddag3 boterhammen. mama blij. avondeten en dan voornamelijk de groente gaan echt beter. Maar die rechtbijstand bah degene diede zaak deed was nu ziek en de vervanger belt niet terug. nu maar weer afwachten tot maandag. sfeer is afentoe niet leuk. ben het niet gewend dat hij de hele tijd thuis is. en de kids ook nu dus. Je kan het toch best wel horen in de salon. en aangezien Femm nr 1 in gillen is op dit moment. Hoop dus dat we gauw wat meer weten hier. Morgen weer verjaardag , nu schoonvader. en zondag nog geen idee. maandagmorgen moet ik voor de eerste x naar de therapeut, ben wel benieuwd wat het voor iemand is. en in welke staat ik erna ben. bij de vorige was ik altijd een wrak erna. trouwens ik heb een spiraal wie nog meer hier? Ik heb zo'n last van vet haar en schilfers. bah iedere dag moet ik mijn haar wassen. had ik eerder nooit. en ook echt buikpijn met de menstruatie. las ik straks op internet dat je ook depressieve klachten van de mirena kunt krijgen. moeheid en veel afscheiding en sorry maar ook ruiken tijdens de ongi. die dingen heb ik dus allemaal. en had ik dus niet eerder. dat ding moet er dus uit en dan maar iets anders. iemand ervaring met spiraal eruit?
Leeuwtje geen ervaring met spiraal, wel balen dat hij zoveel nare bijwerkingen geeft. En snap dat je man hele dagen op je lip niks is indien niet gewend hoop dat je toch snel terug gebeld word alleen zal nu pas maandag zijn ja. Nou kleine van me vriendin is hier en de twee kids slapen nog. Vandaag ook druk dagje en als me vriendin belt dan alles laten valleb en na zkhuis
Jeetje ZJ, wat een rotdag! Hoop dat de nieuwe medicatie voor Timme snel aanslaat, arme mannetje... En voor jou, super balen zeg! Je bent docente Nederlands toch? Is daar een beetje werk in te vinden en je regio? Sterkte met alles! Leeuwtje, kan me zo voorstellen dat je een beetje dol wordt dat je vriend de hele dag thuis is... Eventjes is gezellig, maar het moet niet te lang duren natuurlijk. Hoop dat de rb snel wat van zich laat horen. En dan? Een rechtzaak in? Of gaat er echt nog onderhandeld worden met de werkgever? Fijn dat Jens weer normaal eet Bolle wangetjes zijn altijd goed bij die kids Maienditje, wat spannend van je vriendin! Je zit nu zeker de hele dag in de buurt van de telefoon haha!
ja telefoon zit aan mij vast geplakt. bij nummer 1 is ze ook ingeleid wegens hoge bloeddruk en toen ging het heel snel. ze moest er 8 uur zijn dus zal zo wel eerste berichtje krijgen want maandag bij de gyn had ze al 1 cm en op 2 braken ze de vliezen dus hopen dat de pijn van afgelopen week voor ontsluiting heeft gezorgd
@Pandora maar hoe zit dat rek dan vast, want ze zitten toch aan het stuur en voorvork vast? @Zj balen zeg, hopelijk vind je snel wat anders. Hopelijk knapt je mannetje nu ook wat op met de medicatie. Gister bij action geweest, voor 1,90 ambre solaire kids zonnespray gekocht, kost bij kv of etos drie keer zoveel. En ook nog een eemertje en schepje set, kan ik lekker van de zomer in de zandbak spelen.
Goeiemorge dames! Ik heb gisteravond laat nog een x getest , weer licht posi! Zelfde als die andere eigenlijk. MAAR... ik heb vanmorgen wat bloedverlies gehad. Tijdens mijn 1e zwangerschap had ik dat ook tussen de 7 en 22 weken 5x. Ik heb net de VK maar gebeld voor advies, maarja had ze niet echt natuurlijk. Ik wilde gewoon mijn verhaal kwijt. Morgen of maandag nog eens testen, als het dan posi is.. afspraak maken. Dan kunnen we met een vroege echo kijken hoe ver ik ben. Maar ik ben nu zo bang voor een vmk. Het was wel een beetje een schok, die eerste licht posi test.. maar we zijn er toch ook wel heel blij mee! En eigenlijk zou een 2e kindje nu heel welkom zijn. Heb hoofdpijn van de stress nu. Ow ja, heb gevraagd of je in de stopweek altijd een bloeding krijgt ongeacht of je zwanger bent of niet... zij zei van niet, er komt geen bloeding als je zwanger bent. Sorry hoor, ff heel ego.
Oooh wat spannend siren, slik je nu nog de pil of ben je daarmee gestopt? Hopen op een mooie streep maandag!
Ben ermee gestopt, stopweek is zowiezo tot donderdag... stel dat ik toch ongesteld wordt. VK zei dat dat verstandig was.
@ siren: ben echt benieuwd hoor! Naar mijn mening wordt je gewoon ongesteld als je met de pil stopt. Het is kunstmatig toch sorry ff ego: gister met manlief naar huisarts geweest. Ze heeft het uitgelegd en nu begrijpt hij het! fijn gevoel voor mezelf. Gisteravond was ik alleen dus had een beetje schoongemaakt. En natuurlijk weer te veel.... voelde me goed dus ja waarom zou ik dat niet kunnen. Maar helaas nu weer niet goed te pas. Toch te veel gedaan gisteravond (lees stofzuigen, dweilen, afstoffen) pfff ik wil niet altijd moe zijn en zowat niets kunnen. De tranen lopen nu over me wangen. Zoooo moe ben ik en bijslapen helpt niet eens De huisarts zei gister ook nog kan nog maanden duren En er is geen oplossing alleen rust rust rust. Maar ik wil zo graag.Ben me maar aan het voorbereiden op een rot dag dat ik weer eens niet kan en alles me weer eens teveel is Sorry moest het ff kwijt als ik van me af schrijf lucht het wel soms op
@Bumpie, bah, dikke knuff. Wat kl#te dat dat zo lang kan duren. Hier is trouwens die ellendige boventand ook door! En haar kontje is weer gaaf dankzij de maizena.
He Bumpie, Je mag altijd je verhaal kwijt hier hoor! Kan me goed voorstellen dat dat erg kl*te is!!!! Snap ook dat je wat wilt doen in huis e.d., ik heb dat ook.. wil ook vaak teveel. Maar gelukkig snapt je man het nu ook wat beter! Ik barst nu ook van de hoofdpijn, keelpijn. Maar moet nog boodschappen doen... ik denk dat ik mijn man maar ff naar de appie stuur. Heb echt geen zin om met die zware boodschappentassen te leuren.. Vooral ook een enge idee met die bloeding vanmorgen. Moet hij maar ff doen hoor. Ik ga zo wel ff naar KV, testjes halen.. morgen of maandag maar ff doen. Vind het spannend! En ben bang tegelijk.