mijn borst is iig niet érger geworden dan gister maar nog wel harde plekken... ik zal dat 'melken' dan eens proberen, nooit gedaan :S en anders stuur ik mijn vent even langs de thuiszorgwinkel om een kolf te lenen.. wil het idd niet op gang houden maar als die plekken niet vanzelf weggaan.. zou ook een kolf kunnen kopen want heb bedacht dat we die toch nodig gaan hebben de komende jaren..
zat net beetje die pijnlijke plekken te masseren, kwam alles ineens helemaal los.. heb me heel goed kunnen 'melken' onder de douche, wat een opluchting! er bleven maar megastralen melk uitschieten, niet normaal, metersver! phew!
jeah sammie! gefeliciteerd! ros, fijn dat het los is gekomen! anders had je vent nog aan het zuigen gemoeten straks...
Al op Facebook gezet, maar alles is goed met onze kleine jongetje! Moet nog even wennen aan een jongetje ipv een meisje, ook al was ik ervan overtuigd dat het een jongen was!
Whaha sorry! En ook hier: jeeeeeeej fijn dat alles goed was! En leukkkkk een boy! Je hebt nog 19 weken om daaraan te wennen
Begin ik net op FB de boel te begrijpen......is het hier weer druk Sammie en Merry nogmaals proficiat! Ros ik heb net op FB gepost over kolven maar zie nu dat jullie dat hier al besproken hadden...Gelukkig is het los gekome!
Het valt ook allemaal niet mee hè Olleke! Heb er ook af en toe moeite mee om alles een beetje bij te houden....