Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Bibi! Ja, snel gegaan dat eerste jaar ja. Gaat goed met ons popje hoor, ze kan iig hiep hiep hoera, dus ze is al helemaal klaar voor haar verjaardag over 2 weken :D

Hier vanmiddag ouders, schoonouders, broer en zus op visite met de kids. En vl komt eind van de middag ook al lekker naar huis van werk, ben jarig vandaag dus heerlijk in de tuin met een roseetje en een stokbroodje met brie!

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hoi Bibi! ja het jaar is omgevlogen hè!

hier en goede nacht gehad en vanmorgen wezen fietsen met een andere mama van de zw.cursus en haar dochtertje, was superleuk en bij een speeltuintje gezeten, poppetje is voor het eerst van de glijbaan geweest, dat was zeker voor herhaling vatbaar :)

@Tooske gefeliciteerd!! en klinkt heerlijk, jouw plannen voor de middag!! waar woon je, dan fietsen wij even langs ;)

wat een heerlijk weer! poppie slaapt nu, straks lekker buiten lunchen en misschien in het badje (al vind ik dat wel lastig te fixen als ik alleen ben) of anders lekker op het kleedje spelen

zag alleen net dat er een dood muisje in de tuin ligt tussen de plantjes, blehhh (weer een cadeautje van mijn kat), word er helemaal rillerig en misselijk van als ik dat zie maar ik durf hem zelf niet op te ruimen.. ik probeer het dus te negeren maar mijn ogen worden er steeds naar toe getrokken,blehhh

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Tooske; gefeliciteerd met je verjaardag! je hebt er in elk geval mooi weer op, lekker genieten!
    Ik ben wel jaloers hoor. Ik oefen me suf met 'hiep hiep hoera', maar Stef heeft er geen zin in. ;) :p Hij begint wel te blazen nu dus misschien dat ik hem dat nog kan leren voordat hij jarig is.

@ Ros; wat gezellig dat je nog contact hebt met iemand van de zw.cursus. Leuk ook dat je nu al naar de speeltuin kunt hè. :) Hebben wij op vakantie ook gedaan. Het stelt allemaal nog niet heel veel voor, maar je kunt met die ukkies alweer wat meer dan een aantal maanden terug.

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Tooske gefeliciteerd!!!

Bibi welkom terug :D we hebben inmiddels ook een fb groepje dus daar wordt ook wat afgekletst. En thx, er zijn er geloof ik al vier zwanger inmiddels :) Merry, Sammie en nog 1 dacht ik maar m'n geheugen doet t niet meer haha

Wat een topweertje ja! Gisteren een heerlijk verjaardagsfeestje in de tuin gevierd! Ze is verwend met een mooi houten loopfietsje, een koe echt supercute! Een schetig houten keukentje, heel mini dus perfect in huis :D, een pop, badspeeltjes, een fietsje voor buiten met zo'n stang dat ik kan duwen en sturen :), boekje, little people spulletjes enz. Wat een verwennerij! De fototaart was mooi en lekker! :D en ben nog steeds maar 1 kilo aangekomen in week 15 tralalaaaaaa:)

5. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Bedankt allemaal dames!!

Trouwens alle zwangeren gefeliciteerd!!!!!! XXX

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Lilaa, mooie foto's! Geniet maar lekker van jullie vakantie!

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Sammie ook zwanger zie ik inderdaad. Gefeliciteerd!

@ Josjo; wat een heerlijk vrolijk bericht! Zo te lezen gaat alles prima daar. :) Jullie meisje is flink verwend, super leuk! Hoe vond ze al die aandacht? Wij hebben al geshopt voor onze grote knul. Hij krijgt van ons de garage van de toettoet-auto's en nog een brandweerautootje erbij. :cool: Van het geld van mijn schoonmoeder (die is te lui om zelf iets te gaan kopen ;) :p) heb ik wat kleertjes gekocht en vandaag een houten blokkentrein bij de Hema. Stef heeft straks dus genoeg uit te pakken. :) Heb echt zin in zijn verjaardag, hopen dat wij ook lekker buiten kunnen zitten...

8. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    goeiemorgen allemaal!!
    en met recht een goeie morgen hier met zo'n heerlijk zonnetje :D zo lekker op pad met man en beebje, lekker wandelen in een natuurgebied hier in de buurt.. wat zulk weer met je humeur kan doen hè :)

hoe was jullie nacht? en nog (leuke) plannen voor vandaag?

9. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    heeeeel leuke plannen: zit te zwoegen in de airco want heb een grote stapel werk.. genieten van de zon? tja door naar buiten te kijken... haha nee ik wil niet zeuren, was gisteren vrij en vrijdag is het ook nog mooi weer. En er moet ook af en toe gewerkt worden he ;) dus dat ga ik maar gauw weer doen!

bibi jij bent er op tijd mee, wij hebben het echt last-minute geshopt, de taart besteld, slingers gekocht haha. We hadden hele leuke stoffen vlaggenslingers van de hema en ook mini's van plastic met allemaal leuke kleurtjes en een roze met witte stippels tafelkleed, wegwerpbordjes met bloempjes en roze vorkjes, wat een gezellige winkel is dat toch :D

10. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie dames :) Lekker dagje geweest gisteren.

Fijn Ros wandelen in de natuur, zeker dit lekkere weer doet veel goed :)

Hier vandaag ah werk, vanavond lekker feesten in het dorp waar ik geboren en getogen ben, is morgen wielerronde, en ik blijf bij een vriendin slapen dus kan lekker drankje doen. Vl is gewoon thuis met ons popje.

11. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Oh dus ik kan je tegen komen tooske

12. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Josjo ehm... ja.. dat klinkt ook gezellig ;)
    en dan zit ik zo te pochen met mijn plannen..

was leuk, gewandeld met beebje en lekker op terrasje gezeten.. vanmiddag even naar speeltuintje in de buurt geweest en samen geschommeld (zij bij mij op schoot), vond ze echt leuk.. de glijbaan was helaas kokend heet daar in de zon dus maar niet gedaan

nu ligt ze er sinds 19u weer in

morgen gaat manlief met beebje en zijn moeder 'op stap' 's middags, maf, ben ik eigenlijk niet gewend maar wel lekker want ik loop hopeloos achter met de was opvouwen, kom ik daar eindelijk eens aan toe!
    echt, als je die bergen was ziet in de hoek van de slaapkamer en opgepropt in mijn kast.. ik kan zo in een programma met Peter vd Vorst :p

13. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Vandaag getest met middag urine..:):D
    Maar ik heb zooo pijn als of ik ongesteld ga worden?

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    gefeliciteerd!!!

15. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Gefeliciteerd lilaa

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    die is duidelijk!
    is het geen bandenpijn wat je voelt?

17. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Gefeliciteerd! Dat gevoel had ik ook hoor!

18. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Bedankt dames, het voelt als een menstruatiepijn, onderbuik..
    Maar het kan ook natuurlijk bandenpijn zijn..

Wie zijn allemaal zwanger van Aug mama's?
    Ik kan niet alles volgen ivm vakantie:)

Merry, Josjo wie nog meer?

19. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    @Merry: Weet je het geslacht al?:D

20. zj84