Josjo, Evi had vanaf eind december al oorontsteking. Elke keer hooguit een weekje weg en dan weer opnieuw. Nu heeft ze eindelijk buisjes gekregen! Dus hoop dat we van de ellende af zijn Zo grappig, ze maakt vandaag ineens allemaal nieuwe geluidjes. Net of ze zichzelf nu veel beter kan horen. Tis zo'n lekker ding!
Linn fijn zeg, dat ze zo'n ander kind is na de ingreep! Had t inmiddels gelezen op fb.. Soms ben ik daar veel en soms n paar dagen niet en dan mis ik weer veel merk ik steeds... Lilaa uitgenodigd om m'n vriendje te zijn. Als ze geaccepteerd heeft zal ik haar toevoegen...
@Josjo ah gelukkig had je het al gehad! @Lilaa gezellig, ook op facebook! @Linn jeej fijn dat je moppie het zo goed doet hier fijne dag gehad, met beebje wezen zwemmen en vanmiddag met mijn moeder en beebje gewandeld en terrasje gedaan @lijstje leuk hoor om dat zo te zien, maar hoop niet dat andere augmama's zich er aan storen ofzo? als hier weer allemaal babypraat komt. anders kan er eventueel een nieuw onderwerp aangemaakt worden (ikzelf vind het wel heel leuk !) ik krijg er wel extra kriebels van, nu wil ik er op ook! maar helaas minimaal een maand geduld....... oh ja... een tijd geleden riep ik dat ik ongesteld zijn miste.. nou dat neem ik alweer dubbel en dwars terug, wat een ellende! hopelijk hoef ik binnenkort weer een heeeeel tijd niet, hihi zo nu lekker een drankje doen in de tuin met manlief fijne avond iedereen!
Even snel druk gehad Jens zijn opa was hier en net pas naar huis. Josjo nee helaas nog geen nieuws. Hopelijk morgen, dus nog even duimen draaien. Kletsen over baby/zwanger mag gerust, tenslotte klets ik hier ook over Jens dat is ook geen aug. 2011 baby. Of vinden jullie dat erg ? Lilaa leuk ook op fb heb je uitgenodigd.
gewoon lekker doorkletsen hoor over de baby en kotsen, maagzuur, rondvliegende hormonen... De mama's met oudere kindjes kletsen ook over de oudere kindjes dus no problemo
@leeuwtje nee hoor alleen maar leuk, over alle (aanstaande) kindjes kletsen, daar wordt een mens toch blij van ben bezig beebje te laten wennen aan slapen in ons campingbedje na de mislukte vakantie laatst... gaan volgende week een lang weekend weg nl. Maar valt niet mee! gisteren heeft ze erin geslapen maar toen was ze heel moe na het zwemmen. Nu lag ze 1,5 uur (!! ) te piepen en uiteindelijk te huilen heel hard... na paar keer troosten en terugleggen zit ze nu vermoeid bij mij op schoot Nijntjefilmpjes te kijken van youtube.. zucht! zo nog eens proberen :S
Wat leuk dat ze nu meer geluidjes maakt Linn, heeft er nu dus al baat bij! Lekker kletsen hier over van alles en nog wat, dus ook over de nieuwe zwangerschappen en alle kwaaltjes, echo's enz, leuk juist om dat weer te volgen! We gaan hier toch geen censuur toepassen zeker? Ros, sterkte met de volgende campingbedpoging.... Ben zo blij dat ze hier heel graag erin ligt juist, maar ze heeft er vanaf een maand of 3 oud al zeer regelmatig in geslapen en ons ukje slaapt echt overal, als het maar een soort van bed is (dan weer niet in de wandelwagen ) Hier gistermiddag met vl en uk gaan zwemmen, hij heeft eigen zaak en besloot maar een een middagje quality time met gezinnetje te nemen, helemaal niet erg! Normaal slaapt ze in de ochtend en in de middag en gistermiddag dus niet, maar ze werd er helemaal niet vervelend van gelukkig, ze was helemaal hyper in het zwembad en maar lonken naar andere kindjes Normaal gezien is haar middagslaapje wel heilig voor mij, maar nu kwam het zo uit en een keer proberen hoe dat gaat is ook niet verkeerd natuurlijk.
ik vind het juist super leuk al dat zwanger geklets omdat ik zo super blij voor jullie ben en.idd over oudere kindjes wordt ook geklets....vind ik ook heulemaal geen probleem
Lekker kletsen over wat iedereen bezighoud zou ik zeggen! Of dat nou een eerste verjaardag is, een ouder kind, een zwangerschap... who cares? Denk dat we zo zachtjes aan wel kunnen zeggen dat we een vriendinnengroepje zijn, en niet alleen maar een groep meiden die toevallig in de zelfde maand waren uitgerekend... toch?
Yep vind het ook leuker om zulke dingen hier te gaan bespreken dan zomaar bij een andere ......mama's topic
I agree... kan niet anders zeggen! Nou, ben blij dat ons Hiddeke nu weer wat sneller gaat slapen... pfff. Paar avonden echt van 9 tot 11 liggen blèren, donderdag "al"om half 11 stil, gisteren half 10, en vanaaf heel effe keel opgezet toen ik wegliep, heeft misschien paar minuutjes geduurd. Drukke maand voor de boeg zeg, maar wel leuk. Dinsdag familie-bbq, donderdag CB met prikjes, zaterdag uit eten (weliswaar met SM, maar alla, ik hoef zelf niet te koken), komende week nog wat dingetjes voor de 1e verjaardag regelen (koemelkvrije gebakjes...), 7 Aug. eerste knipbeurt van Hidde (ben benieuwd of dat gaat lukken...), 11 aug. 1e verjaardag van ander Aug. beebje, 12 aug. Hiddes feestje, 13e is ie echt jarig, dan gaan we samen iets leuks doen, dierentuin ofzo. Alle beebjes lekker geslapen vannacht, zo met het onweer? Hier wel, onweer is eigenlijk nooit een punt, net zo min als een 1000klapper die met Oud en Nieuw pal voor de deur wordt afgestoken. Maar over een week wel weer dat stomme alarm om 12:00 uur op de eerste maandag van de maand. Gaat stukken minder hard, maar daar wordt ie wel weer wakker van, duh...
Tooske, wat lief dat je vriend quality time wilde hebben met jullie En Klus, dan zou ik zorgen dat hij er of al lang in ligt om 12 uur of dat hij gewoon 5 over 12 naar bed gaat. Heb je dat probleem niet. Dames, ik moet bijna een traantje pinken van die sentimentele stukjes....Ik ben natuurlijk later aangehaakt, maar gezellig is het zeker wel. En stiekem leer je elkaar behoorlijk kennen geloof ik (vooral door die leuke gesprekken op FB zo nu en dan) Hier is manlief vandaag jarig. Maar er zijn er veel op vakantie nu, dus rustig dagje gehad. Ook wel eens lekker gewoon samen thuis en niks hoeven te doen. Volgende week op de verjaardag van onze kleine man komt de rest, alleen een vriendin is dan nog niet terug, dus die komen later nog wel een keer. Trouwens hier is er vanacht nauwelijks slecht weer geweest. Wel regen gehad, maar verder niet echt wat. Maar vandaag heeft kleine man wel veel geslapen. Vanmorgen om 7 uur wakker en na de fles terug tot 10! uur. Daarna om half 2 er weer in en om 16 uur maar wakker gemaakt omdat er visite zou komen....Sliep nog hartstikke vast dat manneke! Maar op het kdv wil hij de laatste paar keer niet zo best meer slapen, dus dan merk ik dat hij het de dag erna wel inhaalt. En hij slaapt nu al anderhalve week alweer door! Joehoe, en dat terwijl hij sinds januari aan het rommelen was
Olleke, proficiat met je man! Maak het nog gezellig samen! Hidde ligt om 12:00 al ruim in bed; slaapt van 10:30-13:30 doorgaans (soms half uurtje eerder wakker). Ik hoef nog niet te proberen om hem tot na twaalven op te houden, dat trekt hij niet; 10 uur is het al bijna klaar, gauw fruithapje nog, voordat hij in slaap valt, haha...