Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @olleke gefeliciteerd met de verjaardag van je man

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Olleke, gefeliciteerd!

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Goedemorgen lieve vriendinnetjes :D

4. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooodmorning! Wat zullen we vandaag eens allemaal gaan doen???:(:p

5. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Goedemorgen hier geen onweer.

Gefeliciteerd olleke.

6. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hier schijnt de zon en gaan we lekker uitgebreid wandelen en een pannenkoek eten bij het restaurant wat daar zit, is zo lekker.

En mup gaat voor het eerst in de andere autostoel.

7. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik denk dat wij een dagje naar de dierentuin gaan. We hebben abbo dus en het weer valt mee

8. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Goedemorgen!

Hier wordt vanmiddag de verjaardag van vl gevierd... Hoop dat we buiten kunnen zitten, tis nu heerlijk!

Bumpie, ga je naar Emmen? Veel plezier! Wij gaan over een paar weken, na onze vakantie. Nu al zin in, ben er al zo lang niet geweest!

9. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    linn: jou woorden paar pagina's terug zijn helemaal waar.

olleke: gefeliciteerd met je man.

natas: is de verhuizing van je ouders al klaar en hoe staat het met de nieuwe date. is er al een datum definitief vrij te houden.

hier laatste week gaat in op de camping, volgende week maandag weer werken.
    we gaan donderdagavond naar huis denk ik dan is het wat koeler en hebben we thuis nog ff om alles aan kant te maken.

dus gewoon weer van het lekkere weer voor de tent genieten.

fijne dag iedereen

10. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ linn: Ja we gaan naar Emmen:D

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    olleke, nog gefeliciteerd

wij.hebben straks feest van mijn vader, hij is 65 geworden vandaag :)
    gaan.vanmiddag.na Mats zijn slaapje
    en dan hoop ik dat Mats vanavond daar in campingbed wil slapen tot we naar huis gaan
    laten slapen gaat niet...mijn moeder kan hem niet verzorgen ;)

12. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Wat zijn jullie toch allemaal lief! Maar ik ben het ermee eens hoor. Jullie waren naast mijn man en ouders de eersten die wisten dat ik zwanger ben. Het is toch fijn om dingen te kunnen delen.

Fijne dag allemaal! Ik moet naar een verjaardag maar ik heb er helaas echt geen zin in.... Dus ga gewoon even een uurtje.

13. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    helemaal mee eens :D

Linn en Pandora fijn feestje vandaag !

Bumpie veel plezier in de zoo !

Maienditje geniet nog effe van je vakantie, hoelang heb je nu vrij gehad. volgens mij langer als je zwverlof of niet ;) .

Natas oh heerlijk lekker lang wandelen. ons hondje is opeens heel oud aan het worden, wil zo graag met haar de bos in maar weet niet wat ze heeft staat echt op haar elfendertigste op. zielig.. en zonder haar vind ik niet zo leuk.
    Zal jullie meisje wel goed bevallen in haar grote autostoel !

Olleke nog gefeli met je man ! Fijne dag gehad ?

hier nog niet echt iets in de planning vandaag. vl vroeg of we naar zijn broer gaan. heb niet zo'n zin. schoonzus is geopereerd aan knie en kan daar zo dramatisch over doen en oh wat een pijn enz enz. degene wat ook al met 6 weken zwanger bij de gyn zat voor een keizersnee te plannen. terwijl daar geen medische indicatie voor was. dus dan weten jullie eigenlijk wel een beetje wat voor type het is.

14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hahahaha, met 6 weken? Serieus? Dat het ziekenhuis daar serieus op in ging zeg...

15. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Was lekker!

De verhuizing was gister , was druk maar wel snel gedaan. Ben er nu ook wel klaar mee, erg druk geweest de laatste maand. Ik zal eens naar de datumprikker kijken.

16. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Haha leeuwtje, echt? Tsss ja je hebt er types tussen hè?

Linn en pandora gefelciteerd!

Hier n dagje wezen varen van lith naar kerkdriel en terug. Sloepje gehuurd, zie mijn fb pagina :D het was warm zeg! Heeeerlijk!

17. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeutje, Hidde leek vandaag wel onverzadigbaar qua eten :$...

Straks eerst pot van 250 gram op. Ik had van gisteren nog wat boontjes over, die heb ik daar ook nog doorheen geprakt, ook op. toen moesten we zelf nog even en dan geef ik 'm iets wat hij zelf kan peuzelen; rijstewafeltje, op. Was nog niet genoeg; banaantje erin, hoppeteej!. Halve fles sap nog, en om 20:00 uur nog zijn normale melkfles, haha, onze kliko.:p

18. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Leeuwtje ik hen drie weken dus week langer dan mijn zwangerschapsverlof. Ach een jaar later dus wat genomen.

En erg he die mensen ik zei op fb al dat de zus van mijn zwanger oepsie weer zwanger is.
    Al komt het haar altijd goed uit werkt vanaf dag 1 niet en elke morgen als je fb open staat weer hoe ziek,zwak,misselijk en beu ze het is nou en dan ben je nog maar 9 weken.
    En zwangersvhap is echt wen tijd.can aandacht vragen.
    Net als wienettje hier.
    Snap als je een eerste kind met 41 weken overleden is je voorzi ch tig ben.
    Maar er is nooit een verklaring voor de geweest en daarna aal twee goede zwangerschappen gehad.
    Maar ze wilt controle in rotterdam en krijgt het ook steeds voor elkaar dat ze het met 37 weken gaan opwekken.

Nou ik kijk lekker grease, blijft ouderwets lwuk.

Pandora hopelijk slaapt hij lekker, en wij maken hem ook altijd wakker als we weg gaan maar hij slaapt ook thuis direct verder

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    En dan kom je niet ff bij ons een bakkie doen ;) ;)

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat een feestjes allemaal. iedereen die een jarige had afgelopen weekend nog gefeliciteerd!

Ik zie wel dat er veel mama's druk zijn met de voorbereidingen voor de 1e verjaardag, ben dus niet de enige. :D Hier nog 6 daagjes en dan is het zover! Ga zometeen even plaatjes printen van de sprookjesboom. Heb ik van de site van Koopmans. Ze zijn eigenlijk voor op de cakejes, maar ik maak er prikkertjes mee met een kaasje en worstje enzo. ;) De Sprookjesboom komt ook op Stef zijn taart te staan. Hij vindt het filmpje op tv leuk en ook de 'echte' boom in de Efteling vindt ie super. :D

@ eten; ik lees wel dat hier meer kindjes zo super goed kunnen eten. Leuk is dat hè? Stef kan ook aan de gang blijven en hij lust alles. Bij het cb zeggen ze dat kindjes zelf mogen bepalen hoeveel ze eten, maar ik kan me daar toch niet echt in vinden. Stef krijgt tussen de middag 1,5 tot 2 boterhammen, maar ik denk dat 3 ook zou lukken. Dat is toch echt veel voor zo'n ukkie? Ik zet er in elk geval zelf maar op tijd de rem op. ;)

Fijne dag vandaag mama's en kindjes!

Deel Deze Pagina