@ Klus; haha, met die komkommer kan ie wel even vooruit. @ Olleke; vind ik ook hoor. Je kan ze wel de hele dag vol proppen met van alles, maar daar wordt niemand beter van. Vandaag waren we in de Efteling en op een gegeven moment begon Stef wat te mopperen dus ik zei tegen mijn vriend 'ik kan hem wel vast zijn koekje geven'. Maar toen had ik meteen zoiets van dat doe ik thuis ook niet dus nu ook niet, dan maar even mopperen. @ Ros; morgen feest, super leuk!! Heel veel plezier en alvast van harte gefeliciteerd!!
Ros veel plezier alvast morgen! En je hebt in ieder geval mooi weer! Hopelijk hebben wij dat ook donderdag
oh! nu je het zegt! was nog in de veronderstelling dat het minder weer zou worden.. nou ja, maakt niet zoveel uit, als ze haar weken-van-tevoren-uitgezochte-verjaardagsjurkje (mouwloos) maar aan kan thanks ladies!
@ Siren & Bumpie; alvast proficiat allebei en een fijne dag morgen!! @ hier; Stef gaat zelf zitten en trekt zich op tot staan! Allebei vandaag dus mama is weer ape-trots! Zijn ontwikkeling gaat de laatste twee maanden echt in sneltreinvaart, zo leuk!
ladies, bedankt voor de felicitaties! het was een hele leuke dag gisteren, beebje... of kan ik dat nu niet meer zeggen? 'dreumesje' is goed verwend met mooie cadeautjes, de taart smaakte goed en we hadden echt supergeluk met het weer dus we konden lekker met de visite in de tuin zitten! heb wat foto'tjes op FB gezet @Siren en Bumpie ook hier: gefeliciteerd met jullie meiden!!! @Bibi wow wat leuk dat hij ineens zo snel gaat in zijn ontwikkeling, gaaf om te zien he vandaag helaas weer minder mooi weer... poppetje ligt nu te slapen, moet straks nog even wat boodschapjes doen en een cadeautje halen voor een ander kindje dat ook 1 is geworden (die komt vanmiddag met zijn mama nog op visite) vanaf morgen gaan we een weekend weg met mijn familie naar Brugge, echt zin in! alleen *fingers crossed * dat mijn meisje dan wat beter slaapt dan op onze vakantie laatst.. zijn iig goed aan het oefenen met ons eigen campingbedje fijne dag iedereen
Bumpie en Siren, gefeliciteerd! Hoop dat jullie een hele mooie dag hebben. Ik zag al wat leuke foto's voorbij komen iig.