Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Das wel romantie klussen en politiek.

Maar ik zeg ook altijd jeremy is niet met liefde gemaakt was ook avh vruchtbare dag zullen we nu verplicht nummertje doen,haha

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    tja wat geforceerd en onnatuurlijk voelt het wel he, met ovulatietesten e.d. ... maar ja.. toch ook wel met liefde hoor ;) vind het klussen helemaal niet erg, alleen al het idee van 'zou het..?' maakt het leuk!

hier nog steeds aan het aftellen :p al voel ik wel al soms wat pre-ongi-steekjes dus ben niet bijzonder hoopvol meer gestemd

3. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.876
    4.132
    113
    Hier beide spontaan met liefde gemaakt:D

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hier ook met liefde gemaakt :D en met lust :D

5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Haha Pandora :D

Hier vanmorgen tegen beter weten in een testje geprobeerd (heb er toch genoeg liggen :p) maar negatief.. Bleh.. Hoopte minstens op een spannend tuurstreepje natuurlijk, maar nee.

Het kan nog, nu 4 a 5 dagen voor NOD maar de hoop begin ik toch al langzaam te laten varen nu, whehh..

6. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Ros hoeveel rondes heeft get geduurd voordat je zwanger was van baby 1??
    Al heeft je lijf natuurlijk nu meer tijd nodig omdat het vast nog niet geeel op de rit is van zwschap 1

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Maienditje eigenlijk was het vorige keer in 1x raak.. de maand ervoor deden we maar wat, en achteraf gezien niet op de vruchtbare dagen.. de eerste maand dat wij erop letten was het raak..
    dus ben onwijs verwend daarmee! en we riepen steeds al dat het echt niet hoeft te betekenen dat het nu weer gelijk raak is, maar nu het na 2 (eigenlijk beetje 3, maar eerste maand was nog beetje raar) rondes niet raak lijkt te zijn is dat toch even balen :S

heb het idee dat mijn lichaam hormonaal nog wat van slag is, nu pas 2x 'goed' ongesteld geweest en heel de maand door rare hormonale klachten (zie FB) dus vraag me af of mijn lichaam er nog geen zin in heeft, ofzo :p

8. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Geduld is een schone zaak maar ook zo moeilijk.
    Bij ons was jeremy ook 1 keer en echt enkel ok 1 avond geklust ervoor

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Wij zijn zwanger geraakt in de 6e ronde. Man was wel 2x op oefening tijdens eisprong... hij zegt ook altijd de 4e ronde haha

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    vind ik dan ook de 4e ronde hoor Siren! :)

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    mooie banner ros :D

12. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Hoi dames,

Al een tijdje niet meer geweest hier, maar nu weer online omdat we ook voor een brusje gaan! En toen ik hier dus ff kwam kijken is het hier ook onderwerp van gesprek! Wat leuk zeg dat er zoveel nu ook proberen zwanger te raken! Wij zitten nu in ronde 1, heb nu ong. m'n ei denk ik. We doen niet met ovu-testen ofzo. Ik vind het wel weer super spannend allemaal!!

13. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Super leuk bloempie.
    Nog een week en dan kan ik testen.

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bloempie, succes!

ros, mooie banner!

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    ros niiiiiice die banner! :D

Natas dan gaat het duimen voor jou nu in volle gang!! :):) en bloempie ook voor nr 2, leuk leuk!

successss allemaal...

Hier niks met liefde, nou ja, we hebben met liefde 2 jaar en 3 maanden gewacht op die 1e zwangerschap en heeeeel veel met lust en liefde geklust, net als bij pandora :D (wilde bijna n andere naam zeggen hihi)

16. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hi lieve meiden

ja de banner was heel mooi, eventjes.. helaas heb ik hem weer weg moeten halen :( vandaag een vmk gehad.. iets waar ik al bang voor was maar komt toch even hard aan.. tranen met tuiten dus even.. maar nu maar even de 'menstruatie' uitzitten en met frisse moed verder in ronde 3..

hopelijk binnenkort weer zo'n mooie banner en mag hij dan blijven staan..

het positieve dat ik er uit kan halen is dat het wél snel raak was.. hopelijk hoeven we nu weer niet al te lang te wachten en blijft het vruchtje dan ook nog braaf plakken!

@Natas ik duim heel hard voor jou!!
    @bloempie hai :) jij ook succes, hopen dat het weer snel raak mag zijn!

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    sterkte meis xxx

18. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Sterkte ros.

19. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    thanks, ook hier, Pandora en Natas :)
    voel me alweer iets beter hoor.. wel teleurgesteld als ik eraan denk maar kan er nu toch niks meer aan doen.. we gaan er gewoon weer voor, alleen 'nog even' 13 dagen wachten volgens mijn banner :cool:

Natas ik hoop dat jij meer geluk hebt deze ronde! ga je op je NOD testen?

20. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Ik wil eigenlijk zondag testen. Had gister ineens helder rood bloed bij afvegen, zeg maar 1 papiertje vol. Daarna niets meer, vandaag klein beetje bruin bij afvegen maar heel minimaal. Heb wel wat klachten maar weet niet wat ik ervan moet maken. Zit nu op dag 26.

Deel Deze Pagina