Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Echt vaag, heb eigenlijk als ongi komt altijd eerst bruinverlies. Bij M. had ik rond de innesteling wat bruinverlies en dat stopte toen weer en 4 dagen later had ik een posi test.

Ik merk het wel maar die testen jeuken in mijn handen.

2. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    spannend natas

3. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Ik denk toch dat ik ongi ga worden, bruinverlies is toegenomen.

4. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Kon het niet laten te testen, duidelijk omowit. Nu mag ongi dan wel komen, kunnen we weer verder.

5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Natas oooohhwww, las eerst je vorige berichtjes en werd ook al hoopvol voor je, maar laatste bericht is niét leuk :(

bah wat rot he, als je stiekem toch hoop begint te krijgen!

dikke knuf, en dan maar weer samen de volgende 'ronde' in... dit gaat hem worden voor ons, let maar op!

6. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Daar gaan we voor Ros! We lopen nu dan bijna gelijk met onze cyclus, scheelt maar een paar dagen.

7. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.876
    4.132
    113
    Ros en Natas, testen jullie dan altijd op je NOD? Bij mij is het meer zo van volgens mij had ik al ongi moeten zijn...zal eens testen...

Ik duim voor jullie voor de volgende ronde!

8. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Olleke ik denk dat wij er wat gerichter er mee bezig waren, dmv ovutestjes etc. We hebben allebei gezegd dit nu niet meer te gebruiken komende ronde. Daardoor weet je ook of je ongi moet worden en testen we vaak eerder dan ons nod.

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ros en natas, veel succes en geluk komende maand!

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Tja de ene is er meer mee bezig als de ander, ik testte ook altijd uiterlijk op nod :D. Het maakt de uitslag niet anders of je nu n vroege of late tester bent hoor. Denk als je je nod niet precies weet je misschien ook nog vroeg test toch? Ik werd altijd n beetje tegengehouden door ml haha anders testte ik nog eerder :). Deze zwangerschap trouwens vier dagen voor ik mocht, was natuurlijk medische molen dus kwam neer op 1 dag voor nod geloof ik maar in zkh zeggen ze dan nog dat je nog drie dagen moet wachten. Eerder hoef je ze ook niet te bellen maar ik wist genoeg :)

Ik duim voor drie prachtige positesten in oktober :D drie mooie zomerkindjes en dolgelukkige zomermama's 2013 :):)

11. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Dat hoop ik ook josjo, mooie zomer baby's

12. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ik ben veel te ongeduldig en test vaak al vanaf 4 of 5 dagen voor NOD.. onzin eigenlijk want bij vorige zwangerschap testte ik 5 dagen voor NOD echt nog negatief en op NOD pas (licht) positief (toen tussendoor niet getest dan)

heb nu ook 5 dagen lang licht positieve testjes gehad en dus toch misgegaan.. denk dat ik volgende maand niet zo vroeg meer ga testen.

ben alleen nu zo bang dat áls ik al weer posi zou testen dat er dan weer hetzelfde gebeurt.. dit was mijn test nu 's middags op mijn NOD.. zoiets was het ook op mijn NOD toen ik wel (goed) zwanger was

maar volgende dag dus krampen en 'ongi' :(

wel rot wil opzich met frisse moed verder gaan (ik was iig snel weer zwanger en hoop dat dit een eenmalig incident was) maar ben er nu zo mee bezig.. 'wat als het weer misgaat', 'wat als het nu heel lang duurt voor het weer raak is' etc. mijn man wordt een beetje gek van me

13. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Ik snap wel hoor dat je daar mee bezig bent, dat zou ik ook hebben. Je moet toch het vertrouwen krijgen in je lichaam.Heb mij voorgenomen om ook echt tot nod te wachten. Ik baal er alleen van dat ik zo kort op mijn eisprong ongi wordt, korte lf daar wordt ik dan weer onzeker van.

14. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Natas hoe kort is je LF nu dan? snap ook dat je daar onzeker van wordt, is minder tijd om in te nestelen toch..? maar weet er niet zoveel van....

heb je weer zoveel last van je ongi nu? echt rot he, vind het altijd zo'n extra straf, bleh.. hier nu dag 4, bloeden lijkt beetje af te nemen.. maar voelt wel beetje anders dan gewone ongi, meer steken/kramp :(

15. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Mijn lf is nu steeds 10 dagen, schijnt wel voldoende te zijn maar is wel de ondergrens.

Ik heb nu nog niet zoveel last dat zal morgen wel komen, eerste dag is bij mij nog nooit zo heftig.

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    zou wat zijn natas en ros....wij alle 3 deze ronde een posi test :)

hier ook altijd testen 4 dagen voor nod :)
    bij M. ook :D

17. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Dat zou wel een giller zijn Pandora, wij allemaal in juni uitgerekend.

18. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    jaaa dat zou echt superleuk zijn! :)

Pandora hoe snel was het bij jou raak bij M.? En bij jou Natas, bij jouw M.?

ik duim voor ons allemaal, *duimduimduim*

19. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Even denken, ongeveer ronde 8 maar wij hebben toen niet alle rondes kunnen benutten, ivm operatie ml en mijn uitstrijkje wat verder nagekeken moest worden. Dus werkelijke pogingen denk ik 4 ofzo. Hm laat ik nu ook in ronde 4 zitten.

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    officeel in de 2e ronde
    maar wij tellen ronde 1 omdat we de.eerste aan het wachten.waren af mn.cyclus meteen normaal zou.zijn

Deel Deze Pagina