Hee pandora, wat betekenen die regels in jou onderschrift? Ros dat heb ik ook weleens gehad... Veel tijd besteden aan voorspel meis en verder... Ik zou je toch adviseren een cyclus de digitale ovutesten er bij te gebruiken. Als je dan denkt dat t is, digitale doen vanaf die dag. Geeft die negatief aan dan was het dus ook niet... En wie weet is het gewoon nu al hope So! Natas, jullie n gezellig feessie?
Tjonge! Nou zeg! Poehpoeh! (vond dat in het begin op het forum zo irri; al die termen en afkortingen waar ik niks van begreep, haha...) Lavina: oktober 2012...jongen peekaboo: november 2012...jongen chantallcindy: december 2012 jongen mamabri: september 2012 jongen Eerst de naam van degene die heeft gependeld (iemand van het forum hier), dan de maand waarin ze voorspellen dat je zwanger wordt, en het geslacht. Kan dus nooit meer lang duren, hihi...
heb niks meer toe te voegen aan de reactie van klus vorige keer 1 pendel gevraagd die had maand en geslacht goed dus was nu ook benieuwd
En juist daar heb ik mijn gebruikersnaam op gebaseerd, haha . ML, VL, SM, SO, PCM, TS, DPO.... Denk dat elke nieuwe forummer wel met de oortjes zit te tuten...
hahaha natas, feestze!! enne dat pendelen is dan met n pendel? hahaha ik voel me DOM! (snap het nu voor de helft) maar het is dus niet een soort weddenschap ofzo? Kende de namen ook al niet....?
zo hee, gezellige boel hier! ik ben echt totaal kwijt hoe mijn cyclus nu bezig is.. of een vroege eisprong gehad, of wat later (kan natuurlijk best ivm de vmk vorige maand) dus 'op goed geluk' maar beetje gezellig gemaakt hier en daar maar geen idéé of dat tijdens vruchtbare dagen is geweest, of of ik uberhaupt een eisprong heb gehad lekker onzeker dus.. zal moeten afwachten! @Pandora spannend hoor voor je @Natas duimduimduimduimduim etc.
Ja haha maar wat ik eigenlijk bedoelde, zijn dat dan professionele pendelaars haha ik wist eigenlijk niet eens dat t bestond LOL Ros (typte bijna je echt naam haha), irritant he, zo'n ei wat verstoppertje speelt... Stom ding...
Oh oh, oppassen, Jo......sjo! en idd, stom ei! lees net dat het, ook na een heel vroege mk, soms wel een week kan verschuiven oid dus missch nog steeds niet geweest..? word een beetje gek ervan, wil liever zeker weten dat het weer geweest is en dan maar weer afwachten @Natas het wachten is dus weer begonnen.. hoop dat de tijd lekker snel gaat en binnenkort mooi nieuws