is ook wel zo.. ik verveel mezelf iig al soms ermee! breng liever gelijk goed en positief nieuws, hihi
hier in afwachting, door slechte nieuws ronde niet optimaal benut, dus ik verwacht er niks van. Volgende ronde dan maar weer.
Hoi hoi ben ik ook weer ff.... Oh oh spanning alom over dat ei. Zou dat ei een vriendje hebben gevonden.... Duimduimduim!! Hihi En je verveelt ons niet op fb hoor gek, we leven juist heel erg mee!
goh hier ook weer geklets. we moeten hier toch wel soms wat neerzetten anders wordt het zo gesloten hahha
Alhoewel, als ik even zo doorga...... Oh moet 15 sec wachten pfff nee dat gaat niet na elk bericht 30 sec haha (dan heb ik regel 1 ook langzaam getypt) hahahaha
haha Josjo je bent het topic lekker aan het opvullen zo en nu lees ik dit zelf weer een paar daagjes later.. heb mijn banner maar even weggehaald want die zegt dat ik 4 dagen overtijd ben maar volgens mij klopt dat dus niet.. balen hoor hoe het nu wéér gaat, had het gisteren al pretty much opgegeven na de lichtere streep, maar zo lang mijn klachten blijven en er geen bloedverlies is houd ik 'stiekem' hoop..maar zo ging het vorige maand ook en toen kwam het alsnog heel hard aan toen het tóch mis was.. ik wacht heel braaf of er vandaag nog wat gebeurt en anders morgenochtend testen, hoop natuurlijk stiekem dat ie dan ineens superpositief is.. maar heb net als een loser een ovulatietestje gedaan (die was van de week positief, schijnt vaak ook te reageren op hcg) en nu is er weer amper wat te zien, dus dat lijkt me niet helemaal goed.. kortom: BLAH binnenkort meer
Aaaaaaaaah, meis, wat een pech..... Zo ben je wel geneigd om het vertrouwen in je lichaam te verliezen hè, maar nie doen hoor!!! Hele dikke knuf!!!
Ros balen zeg de mensturatie nu echt los gebarste?? Diike knuf en hopelijk blijf je toch mort houden voor de komende ronde