Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    zal ik dan ook weer eens wat schrijven??? WAT!!! hahahaha

Ik ben hier niet zo heel vaak meer. druk met facebook.......daar word wat af gekakeld ;)

met Suzannah gaat he theel goed! Alleen merken we nu dat ze het raar gaat vinden dat Megan andere dingen krijgt al zij.
    Megan is een hele moeilijke eter en eet het liefst melkbroodjes met kaas of hagelslag en aangezien ze best mager is krijgt ze dat dan ook. Maar Suzannah mag geen melk brood of kaas.....en dat vind ze niet leuk. Ook geen dora koek voor Suz en dat is ook soms een probleem.

het blijft een enorme slaapkop en slaapt nog steeds 2keer per dag ongeveer 2 á 3 uur. en toch ook nog van 19 tot 7!

Sinds zondag zegt ze eindelijk wat! Ze had al de woorden Hammmm en die en daar heeft ze zondag: MAMA aan toe gevoegd :D
    ik helemaal blij want bij Megan was het papa......hihihihi echt mijn kind.

verder gaat he tmet mij niet zo heel goed. Ik heb elke dat hoofdpijn (door een aanrijding die nergens over ging) en door alle ellende is mijn emmer echt overgelopen en loop ik nu bij een psyg en gaan we proberen de problemen met EMDR een plekje te geven. ik moet nu deze week gaan kijken wat de 5 trickers zijn geweest dat ik in een enorme emo muts veranderd ben.....

Gister is mijn Babboe Bakfiets Big binnen gekomen en hij is super tof!!

dus veel dingen :D

xxx sandra

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Ja echt doorgebroken gister, ben nu superhevig ongesteld :( pijnlijk en VIES, bah.... Dat maakt het altijd nog extra k*t

En vond het na vorige keer al moeilijk om vertrouwen in mijn lichaam te houden, maar nu...? Hoe kan dat nou, 2x achter elkaar op precies dezelfde manier, zou da nou echt compleet toeval zijn? Want die kan is procentueel niet zo groot... :S als het nog een keer gebeurt kan je me echt opvegen hoor, vind het nu al moeilijk om weer 'vrolijk' door te gaan :)

3. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Kan me goed indenken dat je vertroywen nu helemaal weg is nadat er voor de tweede keer hetzelfde gebeurt.
    Ons lichaam zit soms stom in ekkaar en moedernatuur is ook erg verwarrend.

Sterkte met de heftige ongi hoop dat hij snel over is

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    thanks Maienditje, het bloedverlies is al behoorlijk afgenomen gelukkig.. hopelijk is het snel over en hoef ik dan een heeeeele tijd niet meer!

maar weer even een nieuwe banner gemaakt.. hopelijk is mijn cyclus weer een beetje op orde nu na de 2e x :(

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    laat ik om het spannend te houden ook maar even WAT neerzetten hier ;) heb ook weinig nieuws, ben blij dat we weer varen, nog druk met uitpakken en alles plekje te geven maar nu eerst SLAPEN!!!
    weltruste!

6. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    jeeej Gup, fijn, had ik weer WAT te lezen hier ;)

lekker uitgerust inmiddels?
    en heeft verder nog iemand WAT of IETS te melden?

ah fijn, nog 'maar' een dag of 10 tot mijn volgende eisprong..........joechei

7. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Lieve rosje, niet meer testen dit keer tot paar dagen na de nod dan dus...? Nog tien dagen, dus vanaf over 1 week weer dik aan de klus ;) hihi

Hier net nara dreumeszwemmen geweest, laatste keren dat dat kan... Het wordt zwaarder, maar vandaag was het wel weer goed te doen.. Annelynn vindt het zooo leuk... Nog max 8 keer en volgende week moet ik werken vrijdag :(... Hopelijk gaat Sjoerd dan wel gewoon.

Verder n dagje nixen, heeeerlijk! Lekker op de bank met boek, iPad, beetje aantutten met m'n meisje, gezellig :)

8. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Josjo jep, ik ga echt gillen als ik nog één licht 2e streepje zie, pfff... ik wil gewoon een superduidelijke test of niks. en idd over een week gaan we losssss ;) wel fijn, rond de vruchtbare dagen ben ik dan wel weer blij en hoopvol enzo :) tja.. qua raak-schieten zit het opzich wel snor, 2 maanden achter elkaar gelukt, maar nu moet het nog goed blijven zitten

leuk dreumeszwemmen! Heerlijk he, mijn poppie vindt dat ook zo leuk! en ik ook ;) ook leuk beetje bijkletsen met andere mama's

wij zijn vanmorgen hier naar het dorp geweest, paar boodschapjes gedaan en mooi bosje bloemen gehaald voor thuis, heb er een herfstig boeketje van laten maken :)

niks-ze vandaag! x

9. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Hier net zo'n dagje vandaag als bij jullie.

Eerst uitgeslapen en met jeremy ontbeten.
    Ff dr stad in geweest n bij mij vader een boterham gegeten.
    Jeremy is om half twee gaan slapen en ik wat gaan aan keutelen.ondertussen wasje aan gezet.
    Jeremy slaapt nog straks fruit eten en dan die van me vriendin van het kdv ophalen.

Ohja en ik heb al gekooky.

Morgenochtend peutergym en s middags terugkomst meiden zwangerschapsgym.
    En zondag verjaardag van de oudste van me vriendin word drie.
    Druk maar gezellig weekend dus

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Zal ik dan ook maar even IETS neerzetten, zodat jullie WAT te lezen hebben ;)

Ben flink ziek geweest weer deze week. Had maandag echt niet aan t werk moeten gaan zo blijkt. Vorige week was waarschijnlijk een voorbode op wat deze week nog moest komen ;)
    Vandaag voor het eerst weer beneden geweest, had dat bed wel gezien zeg!

Evi heeft ons in de nacht van woensdag op donderdag flink wakker gehouden. Ze is echt NOOIT wakker 's nachts en nu net als ik ziek ben :( Uiteindelijk hebben we haar in bed genomen, maar echt geslapen hebben we alledrie niet meer...
    Ik dacht dat ze gewoon hangerig en koortsig was van de prikken vorige week en ze is gister dus naar de opvang geweest. Gisteravond kwam ze terug en zag ik een loopoor. Bleek dat ze die dus 's ochtends ook al had voor vl haar weg bracht, maar hij had niks tegen mij gezegd omdat ik me geen zorgen moest maken. Wel lief, maar goed.

Vanochtend was t hele bed besmeurd met die rommel. Dus ha maar gebeld. We moesten aankijken en als ze zieker werd of koorts kreeg moesten we bellen. Vanmiddag weer koorts en een overstuur meisje. Dus gebeld en afspraak gemaakt. Uur later had mevrouw een poepluier met een enorm harde drol en is ze alsnog lekker gaan slapen. Dus ha maar weer afgebeld. Ze lijkt een stuk beter te pas (kan zoiets zo dwars zitten??)

Nu maar hopen dat we ons allebei steeds een beetje beter gaan voelen. Ben het zo zat dat gekwakkel!

Voordeel is trouwens wel dat ik waarschijnlijk wel een paar kilo kwijt ben ;) Die (te) strakke spijkerbroek zit nu heerlijk :D

11. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Hoi dames,

Tijdje geleden kwam ik melden dat wij ook voor een brusje gingen. Nu kom ik vertellen dat ik zwanger ben! Afgelopen zondag positief getest!

Groetjes!

12. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Gefeliciteerd bloempie, ik duim voor een voorapoedge zwangerschap

13. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    gefeliciteerd Bloempie!

en klinkt als een druk maar gezellig weekend Maienditje, veel plezier met alle activiteiten en feestelijkheden :)

Linn hm was het ziek-zijn nog érgens goed voor idd ;) en arm poppetje, hoe gaat het vandaag met haar?

Wij hebben niet zoveel plannen voor het weekend, poppie gaat zo erin voor haar slaapje en daarna gaan we even naar de stad en boodschapjes doen. Morgenavond komen mijn ouders bij ons eten. En verder nog steeds een hele berg was om op te vouwen en op te bergen dus dat zal me wel bezighouden :)

14. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.876
    4.132
    113
    Goh is er hier toch nog WAT te lezen. Ikzelf heb niet echt IETS te melden.
    Heb het halve huis net schoongemaakt. Kids zijn nog bij oma en opa omdat wij gister personeelsfeest hadden van ML (wat overigens echt NIKS aan was...)

Bloempie hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Bloempie gefeliciteerd! Voel je je goed? Geniet er van meis!

16. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Dank jullie wel voor de felicitaties! Ik voel me idd goed! Paar klachten, maar nog niet noemens waardig. Ben juist heel blij en volgens ml straal ik helemaal!

17. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @bloempie gefeliciteerd

18. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Gefeliciteerd Bloempie !

19. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    dus...

;)

fijn weekend gehad allemaal?
    hier rustig maar wel wat leuke dingetjes gedaan, gewinkeld, herfstwandeling gemaakt..
    nu alleen een grauwe, grijze maandagmorgen, regent nu buiten :( en niet zoveel plannen dus even kijken hoe we hier weer een gezellige dag van gaan maken. In ieder geval even naar de winkels, boodschapjes doen, etc.

20. bumpie

bumpie Niet meer actief

gefeliciteerd bloempie!

Deel Deze Pagina