Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hm.. volgens mijn banner over een dag of 5 de eisprong, hopelijk heeft hij gelijk (en is niet na de 2e vmk mijn cyclus te erg van slag)... we zijn al gezellig 'bezig' maar dan is een eisprong ook wel handig ;)

net nieuwe schoentjes gekocht voor poppie, jeeej, zo schattig.. maatje 19 past haar nu nog prima, maar in de gaten houden wanneer ze deze aan kan (mt 20)

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd bloempie

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Rossie dit wordt n weekend vol romantiek hoop ik....? ;)

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    romantiek en pure, vleselijke lust enzo ;)

ja hoop dat mijn cyclus nog een beetje klopt, doe het zonder ovulatietestjes nu.. voel wel wat symptomen dus zal wel ergens in de komende week zijn iig,

we zijn al vanaf dag 7 aan het 'klussen', just in case :p om de dag, kunnen we het moment iig niet missen, en is ook best gezellig, dusss

Josjo, nog maar 77 dagen volgens je banner, dat klinkt echt kort, eigenlijk!

5. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @bloempie gefeliciteerd en dan lopen wij bijna gelijk met onze zw.

6. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    geen dubbele banner, Natas? ;)

en hoe voel je je?

7. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Gefeliciteerd Bloempie:D:D

8. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @ros nee nog niet wil straks eerst de uitgerekende datum goed weten. Ik voel mij prima, nauwelijks klachten. Beetje gevoelige borsten en soms wat steekjes in de onderbuik.

9. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    hey, er wordt hier ook nog gekletst! :D
    Bloempie gefeliciteerd! Wat leuk!! Zo langzaam aan begint het weer druk te worden met de zwangere augustus mama's. Leuk hoor!
    @ros: misschien een aug 2013 kindje? ;) Het kan bijna haha

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    nou, inderdaad, als het deze ronde raak mag zijn zal het wel augustus gaan worden, mogelijk zelfs uitgerekende datum rond 1 augustus (= poppies verjaardag), oei!
    dacht een paar maanden terug al; dat zou niet zo'n handige timing zijn...
    maar ach, na alle teleurstelling de afgelopen maanden maakt het me al helemaal niks meer uit wanneer.

zou volgens mijn banner normaliter morgen mijn eisprong hebben maar heb zelf het gevoel dat het pas komende week zal zijn, toch weer wat later door de vmk :S nóg langer geduld dus

zijn wel al gezellig bezig, en dat is ook best gezellig,maar zou leuker zijn als het ook nog eens in de vruchtbare dagen zou zijn

11. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Ja joh elines, we gaan hier gewoon door hoor ;) lang geleden dat we jou hebben gezien:D

Ros, tja timing, ach mensen die tweelingen hebben vieren het ook op 1 dag en daar krijgen die kids ook niks van hoor :)

Hier uitgerekend 18-1 maar kans natuurlijk zeer zeker aanwezig dat het een kerstkindje wordt, of dezelfde dag als haar nichtje waar we altijd heen gaan(net iedereen gezien met kerst en hoppa naar de verjaardag), of met oud en nieuw, tja,.. Doen we niks aan hè? We zullen zien! Zo lang het niet veel eerder is allemaal ben ik allang blij :)

12. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Een Kerstkindje, zucht...... Dat was toch wel altijd mijn ultieme droom (lees: altijd goed excuus om onder verplichte familiebezoekjes uit te komen:D) altijd, mja..... Werkt nie als je in Augustus bent uitgerekend, haha....

Inderdaad... bijna December alweer; bijna 2 jaar geleden dat ik zwanger raakte #mijmermijmer#, was op vakantie, haha:p Altijd mooi weer daar, toen van de 13 dagen 10 dagen kutweer gehad, waarvan 1 avond zo errug (onweer, noodweer, echt vanalles) dat we niet eens de deur uit zijn geweest. Et voila, nu lekker elke ochtend Duplo-en met het resultaat :D:D:D

13. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Haha klus! Wat kan je toch weer lekker vertellen hihi

Mmmh twee jaar geleden wist ik niet of het ooooit wel zou gaan lukken om zwanger te worden en startte ik net aan m'n eerste IVF poging na 1,5 jaar medische molen en zie mij nu: zwanger van nr twee :D

14. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    haha ja dat is ook zo! augustus is al zo'n drukke maand bij ons met veel verjaardagen. (o.a.ikzelf, mijn vader, schoonzus en popje natuurlijk) + in de zomervakantie is vaak niet zo handig.. maar mag allang blij zijn als het lukt, dusss

en Josjo idd een kerstkindje kan ook nog... hopelijk blijft kleine uk nog minstens tot de kerst zitten, he!

Klus leuk zeg, herinneringen ophalen ;) en maar goed dat jullie niks anders te doen hadden door dat rotweer :p

2 jaar geleden begonnen wij net.. vonden het nog best een onwerkelijk en spannend idee en huppakee, vrijwel direct raak: shock! :p
    voelt nu wel heel anders allemaal..

15. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Hier is Jeremy verwekt op 9 nov 2010. Tijd vliegt.
    Hadden enkel vruchtbaarste dag gepakt volgens zo calculator op interneren.was onze eerste maand dus hadden geen haast maar was toch raak.

Mijn vriendin haar zoon is op eerste kerst geboren, was 22 febr uitgerekend dus ja totaal niet op gerekend.
    Ze baalde want haar koelkast stond vol met lekkers maar ja ju lag ze een paar dagen in zkhuis.
    Haar schoonzus is daarna bevallen op sinterklaas, hun hebben iets met feestdagen.

16. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Ik vind de maand "Augustus" zo magisch en belangrijk!!
    #IkwilweerinAugustusbevallen ♥♥♥

17. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    fijn toch Maaike zo in 1x raak :)

Lilaa daar gaan we voor, opnieuw augustusmama!

18. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    :d:d:d

19. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Lilaa jouw banner telt al af naar je volgende ovulatie.. hopelijk komt die er voorlopig niet, hoor ;)

20. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Hahaha hopelijk komt tie niet nee:p!
    Maar ik heb er een goed gevoel over hoor!
    We zullen zien..

Deel Deze Pagina