thanks ladies vind m ook erg mooi! en dénk dat hij een paar dagen vooruit mag na de echo maar dat wachten we maar even af toch wel spannend hoor, voel weinig klachtjes.. en sorry voor mijn gemuts maar word ik toch soms onzeker van, voelde van de week wel wat klachten (misselijkheid en droge mond) die ik de laatste dagen bijna niet voel.. gisterochtend mijn laatste test gedaan en die knalt mooi (was paar dagen terug nog wat lichter dan dit) dus ga er maar voorzichtig vanuit dat het voor nu goed zit.. *duimduim * zolang alles goed gaat met de zwangerschap mogen die klachtjes van mij wegblijven natuurlijk
@Natas en had jij dat bij de eerste wel? ik had bij de vorige zwangerschap eigenlijk pas vanaf 6 weken ofzo wat klachten maar het baart me gewoon zorgen dat ik van de week zeker wél bepaalde klachten voel en die lijken nu wel weg vorige maand had ik ook een paar dagen wat klachten en toen die weer afnamen ging het dus mis, geeft me toch een rotgevoel wanneer heb jij je eerste echo Natas? en heb je later nog eens getest of niet meer?
Oké... nu moet ik er gewoon in gaan geloven.. denk ook dat ik nu ca. 5 weken zou zijn dus loopt gewoon helemaal goed tot nu toe op naar een gezonde zwangerschap zonder al teveel kwaaltjes! (ook voor jou Natas!)
Rossie, ik snap je wel hoor, maar je testen bewijzen het he? Dat brusje voor je meissie gaat gewoon komen Heb je al een afspraak staan voor een echo? En Natas, wanneer is jouw eerste? Spannend hoor!
Ik moet vrijdag naar de vk en dan maak ik een afspraak voor de echo hoop volgende week. Bij de eerste zw had ik wel iets meer klachten dan deze keer. Heb later nog wel een keer getest en die streep was echt donker.
Ik mocht de intake en eerste echo combineren, heb ze 20 december, dus nog 3,5 week geduld... echt wel beter dan vorige keer toen ik nog moest wachten tot 12 weken, dat was echt een eeuwigheid! denk dat we pas echt overtuigd zijn als we straks een goede echo hebben gehad duimduim jij mag dan ook al snel Natas, spannend hoor! ik heb vooralsnog ook minder klachten dan de 1e keer, toen voelde ik me echt al zieker rond 5 weken. Heb alleen best veel trek en dorst. En denk al beetje bandenpijn? toen ik het voelde dacht ik ineens; ohhh ja, zo was dat! zo'n trekkerig, stekend gevoel in je onderbuik, had ik toen ook al heel vroeg rond 4/5 weken, herinner me dat ik me toen voornam om me er bij een volgende zwangerschap niet druk om te maken (was toen echt bang dat het misging nl met die steken).. maar ja blijft toch spannend
He Ros, stop met testen en ga genieten van het feit dat je gewoon echt zwanger bent De testen zijn absoluut duidelijk en zolang je geen rare steken, pijn of veel bloedverlies hebt moet je er gewoon echt vanuit gaan dat het goed is. Enne, die klachtjes dat zegt ook niks. Niet iedereen krijgt ze en ook niet elke zwangerschap is hetzelfde! Komt goed meid en 20 dec. is een hele mooie dag (zijn wij 4 jr getrouwd en wordt onze oudste 3) dus komt helemaal goed!
jaja mn testen zijn nu echt op hoor 20 dec. is zeker mooi, is exact 2 jaar na de eerste vk afspraak bij onze eerste zwangerschap hopelijk brengt dat geluk